NBA 2K18
سعید ستایش

ویژگی های نسخه ی Nintendo Switch بازی NBA 2K18 منتشر شدند

سعید ستایش 13 شهریور 1396 بدون دیدگاه
651 بازدید

مدت‌زمان زیای تا انتشار بازی NBA 2K18 باقی نمانده است و هرروز اطلاعات جدیدی از این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، پس از عرضه‌ی کنسول Nintendo Switch کمپانی 2K اعلام کرد که شبیه‌ساز بسکتبال این شرکت برای این کنسول نیز منتشر می‌شود، ازآنجاکه این بازی دارای گرافیک خیره‌کننده و چشم‌نوازی است، یکی از نگرانی‌های کاربران پرت شدن ناقص این بازی بر روی کنسول Nintendo Switch بود، حال طی خبری شرکت 2K اعلام کرده که نسخه‌ی Nintendo Switch بازی ازلحاظ محتوا برابر با نسخه‌ی PS4 بازی است و حتی بخشی جدید بانام Amiibo نیز مخصوص کنسول Nintendo Switch در بازی تعبیه‌شده است.

این خبر به این معنا است که در نسخه‌ی Nintendo Switch بازی ما شاهد بخش‌های MyGM Team Management، MyLeague، MyCareer و Story به‌صورت کامل خواهیم بود، این در حالی است که شرکت EA چندی پیش اعلام کرده بود که نسخه‌ی Nintendo Switch بازی Fifa 18 از بخش داستانی پشتیبانی نخواهد کرد. بااینکه 2K اعلام کرده بخش محتوایی و داستانی کنسول Nintendo Switch کامل خواهد بود، اما بازی ازلحاظ گرافیکی در سطح دیگر کنسول‌های نسل هشتمی نیست و از گرافیک کمتری برخوردار است. همچنین برترین بازیکن های بازی NBA 2K18 مشخص شدند و اطلاعات جدیدی نیز از بازی NBA 2K18 منتشر شده است.

بازی NBA 2K18 در تاریخ 19 سپتامبر برای تمامی پلتفرم‌های منتشر می‌شود، کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند در تاریخ 15 سپتامبر و 4 روز زودتر از بقیه به بازی دسترسی خواهند داشت.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.