بازی Season
مهدی ملکی

بازی Season تجربه‌ای مشابه Legend of Zelda: Breath of the Wild و Journey است

مهدی ملکی 25 دی 1399 بدون دیدگاه
584 بازدید

در حالی که نام‌های بزرگی مانند God of War: Ragnarok و Horizon Forbidden West مطرح هستند و در سال جاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد اما بازی‌های دیگر نظیر Season و Solar Ash هم قابل توجه ظاهر شده‌اند. بازی Season ساخته استودیو Scavengers Studios که اولین بار در مراسم The Game Awards 2020 با آن روبه‌رو شدیم، می‌تواند یک نقطه عطف خوب در آثار مستقل کنسول نسل نهمی سونی باشد.

سازنده این بازی به تازگی با وب‌سایت IGN به مصاحبه پرداخته است که در آن می‌توان به برخی از موارد رو به عرضه آینده پی برد. در تریلر این اثر ما شاهد اکتشاف در دنیا، جمع‌آوری برخی مصنوعی‌جات و ساخت خاطرات پیش از رخ دادن یک فاجعه بودیم که همه چیز را به کام فراموشی می‌کشاند. کارگردان خلاق این بازی کوین سالیوان آن را با آثار دیگر این صنعت مقایسه می‌کند و به توضیح مکانیزم‌های کلی می‌پردازد:

زمانی که من نظرات موجود در یوتیوب را می‌خوانم، برخی احساس می‌کنند که این بازی همانند Legend of Zelda: Breath of the Wild است و بعضی حس می‌کنند که با چیزی شبیه Journey مواجه شده‌اند. در حقیقت این بازی چیزی میان آن دو است. بازی Season یک اثر خطی یا چیزی شبیه Journey نیست. همچنین این بازی یک اثر دنیای باز AAA و یا عنوانی وابسته به روایت هنری محسوب نمی‌شود؛ باز هم باید ذکر کرد که این بازی چین میان آن‌ها است.

او در ادامه صحبت‌های خود ذکر می‌کند که این اثر با وجود تجربه استودیو در ساخت پروژه شبیه‌سازی پیاده‌روی و علاقه شخصی‌اش به چنین آثار، در این دسته‌بندی جای نمی‌گیرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این اثر منتشر نشده است و تنها زمان می‌تواند در مورد ژانر و البته کیفیت آن نظر دهد.

بازی Season در حال حاضر برای عرضه روی پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و احتمالاً به زودی شاهد رونمایی از تاریخ انتشار آن باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.