بازی‌های Naughty Dogs
مهدی ملکی

ناتی داگ احتمالاً از اواسط سال 2020 ساخت پروژه جدید خود را شروع کرده است

مهدی ملکی 22 دی 1399 بدون دیدگاه
460 بازدید

استودیو ناتی داگ یکی از برگ برنده‌های سونی برای تقویت فهرست بازی‌های بزرگ پلی استیشن 5 در آینده به شمار می‌رود و این موضوع کاملاً بدیهی است. بنابراین شاید شروع ساخت پروژه بعدی آن‌ها چندان عجیب جلوه نکند. به تازگی با توجه به گزارش وب‌سایت Twisted Voxel، برخی از ارتقاهای مقام درون استودیو به این اشاره می‌کنند که پروژه بعدی آن‌ها احتمالاً از نیمه دوم سال 2020 آغاز شده است.

در حقیقت با توجه ارتقای مقام وینیت آگاروال و ریچار کمبیر که پیش‌تر در مقام طراح ارشد ناتی داگ فعالیت می‌کردند و اکنون به سمت کارگردان منصوب شده‌اند، شاید ما واقعاً با اشاره‌هایی به شروع مراحل توسعه بازی بعدی این استودیو مواجه هستیم. افزون بر این اشخاص، کاربران در ماه سپتامبر شاهد تغییرات گسترده‌تری نیز بودند. طی این تغییرات ماکسیم ژورالولف به انیماتور اصلی، میشل ماچ به انیماتور ارسد و مکس دیخوف به مهندس ارشد هوش مصنوعی ارتقای مقام یافتند.

پیش از آن در ماه اکتبر 2020 هم ویلون برینک به کارگردان توسعه ارتقای مقام یافت؛ علاوه بر این پروفایل لینکدین رابرت کرکل نیز اشاره می‌کند که او به عنوان کارگردان صدا روی یک پروژه معرفی نشده مشغول به کار است.

استودیو ناتی داگ در میانه سال 2020 نیز با انتشار یک سری اعلامیه توسعه دهندگان جدیدی را برای کار روی یک پروژه پلی استیشن 5 به خدمت گرفت. به هر حال اگر ناتی داگ پس از عرضه The Last of Us Part 2 بیکار بنشیند منطقی نیست؛ این استودیو از زمان تاسیس تاکنون یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان آثار مورد انتظار و انقلابی محسوب و هر روز بر دامنه این انتظارات افزوده می‌شود.

نیل دراکمن رئیس استودیو ناتی داگ مدتی پیش اشاره کرده بود که پروژه آینده شاید The Last of Us Part 3 و شاید هم یک بازی کاملاً جدید باشد. از سوی دیگر قبلاً هم شایعات زیادی در مورد بخش چند نفره The Last of Us Part 2 در میان هواداران شکل گرفته بود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.