دانلود بازی سفیر عشق برای PC
دانلود بازی سفیر عشق برای PC پارسی گیم

دانلود بازی سفیر عشق برای کامپیوتر

پارسی گیم 20 دی 1399 347 دیدگاه
184,300 بازدید

دانلود بازی سفیر عشق برای کامپیوتر

بازی‌های رایانه‌ای را می‌توان نوعی رسانه دانست که به‌واسطه آن‌ها داستان‌های متنوعی از اقصی نقاط جهان روایت می‌شود توسعه‌دهندگان می‌توانند جهانی مجازی را برای ما شبیه‌سازی کنند و یا یک روایت تاریخی که درگذشته‌ای دور رخ‌داده را بازگو نمایند. همه ما می‌دانیم که سهم بازی‌های ایرانی در مارکت های خارجی در حدود صفر درصد است، چرا که ما نه از استودیوهای بزرگ و مجهز برخورداریم و نه به شکل جدی از توسعه‌دهندگان حمایت می‌شود اما بااین‌حال تک‌وتوک بازی‌های ویدئویی جذاب و فوق‌العاده‌ای در داخل کشور معرفی و منتشر می‌شود که گاهی اوقات انسان را به فکر وامی‌دارد، اگر توسعه‌دهندگان امکانات استودیوهای خارجی را داشته باشند، چه چیزی تولید می‌کنند! سفیر عشق یا به‌عبارتی‌دیگر Ambassador Of Love یک بازی تماماً ایرانی فوق‌العاده است که به‌واسطه داستان‌سرایی زیبا می‌تواند بازیکنانش را به هزار و چهارصد سال پیش، جایی که هنوز رویداد تاریخی بزرگ عاشورا پیش نیامده بود، ببرد. تیمی از جوانان خلاق و پرشور در مؤسسه فرهنگی آیهان مدیا در طول 5 سال تلاش کردند تا محصولی کاملاً ایرانی بر اساس متدهای جهانی را برای کاربران خود فراهم کرده تا کاربران از آنچه تجربه می‌کنند، هیجان بالایی را به دست آورده و لذت ببرند.

گیم پلی بازی ترکیبی از ژانرهای مختلف را به خود گرفته است، از ژانر هک‌اند اسلش تا نبردهای فوق‌العاده سوم شخص تا جلوه‌های دیدنی اکشن و داستانی فوق‌العاده ماجراجویانه که می‌تواند شما را در نقش شخصیت سومی به نام مهران فروبرد. بی شک این سؤال برای هرکسی پیش خواهد آمد که در سال 61 هجری، خبری از ایرانی‌ها در ماجرای عاشورا نبوده است، پس اکنون چطور بازی داستان را از نگاه کاراکتری ایرانی برای ما روایت می‌کند؟

اجازه دهید تا معرفی کوتاهی از گیم پلی داشته باشیم و در نهایت به سؤال ایجاد شده در ذهن مخاطبان پاسخ دهیم. همه ما با شخصیت حضرت مسلم ابن عقیل (ع) آشنا هستیم، سفیری که از طرف امام حسین (ع) در کوفه حضور دارد. بازیکنان علاوه بر این‌که روایتی در مورد این بخش از زندگی او خواهند دید، در قالب چند رفت‌وبرگشت یا بهتر بگوییم، گذشته و آینده نمایی، به حادثه کربلا نیز می‌پردازد. شاید احساس کنید که بازی به‌صورت مذهبی – تاریخی تهیه شده و چندان هیجانی ندارد، اما سخت در اشتباهید چرا که صحنه‌های هیجان‌انگیز اکشن و مبارزات تن‌به‌تن بسیاری در دل روایت‌های مختلف جاگذاری شده که می‌تواند بازیکن را به اوج هیجان برسانند. شما رخدادهای بازی را از منظر شخصیت جوانی به نام مهران که از دیار شیران، ایران است، مشاهده خواهید کرد.

به واسطه بازگویی خاطرات، شما در رفت‌وبرگشت‌های مختلف، می‌توانید در نقش کاراکترهای متنوعی در گیم پلی به نقش‌آفرینی مشغول شوید. در میان سلاح‌هایی که برای مبارزه با دشمنان در نظر گرفته شده است، شمشیری تیز و برنده به چشم می‌خورد که می‌توانید از آن در مبارزات رودررو و تن‌به‌تن استفاده کنید؛ اما تیرکمان نیز در دسترس خواهد بود تا در زمان‌هایی که نیاز دارید، نیروهای دشمن را از دور شکار کنید، به‌واسطه پرتاب تیر، این کار را انجام دهید. به لطف هوش مصنوعی قدرتمند بازی، شاهد این هستیم که هر دشمن دارای عملکرد و سیستم حمله و دفاعی مخصوص به خود را دارد و در کنار این موضوع، نقطه‌ضعف‌های هرکدام نیز متفاوت خواهند بود. در طول گیم پلی، شما می‌توانید برای جابه‌جایی از اسب استفاده کنید، برای دیده شدن از مخفی‌کاری و برای عبور از برخی نقاط حساس، معماهای متنوع را حل کنید.

و اما مهران کیست و چگونه به این داستان متصل می‌شود؟ این جوان ایرانی پسر پرویز، سردار بزرگ ایرانی است که جزء اولین کسانی در کشورش بود که به اسلام گروید و در کنار پیامبر (ص) و امام علی (ع) جنگ‌ها و جان‌فشانی‌های بسیاری را انجام داده. این پسر از همراهان امام علی (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) است و از پدرش رزم را آموخته. او پس از صلح اما حسن به ایران بازگشت و تشکیل خانواده داد. پس از آنکه امویان پسرش را در ری به شهادت رساندند به مدائن و سپس به کوفه رفت. او در زمان ورود سفیر امام حسین (ع) یعنی مسلم بن عقیل در شهر بود. سیر حوادثی که برای مهران در طول بازی رخ می‌دهد، بستر روایت داستان مسلم بن عقیل، سفیر امام حسین (ع) برای مخاطب می‌شود تا با این واقعه تاریخی بیشتر آشنا شوند. در کنار شخصیت‌های نام‌برده، کاراکترهای بسیار دیگری از جمله مختار ابن ابی عبید ثقفی و بسیاری دیگر که در ماجرای کربلا دست داشتند، با بهترین کیفیت طراحی و شبیه‌سازی‌شده‌اند.

در ادامه برای دانلود بازی سفیر عشق با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

سیستم مورد نیاز : ویندوز 8.1 , ویندوز 8 , ویندوز 7 , ویندوز 10
پردازنده مورد نیاز : Intel Core i9
رم مورد نیاز : 8 گیگابایت
گرافیک مورد نیاز : Nvidia Geforce GTX 780
دایرکت ایکس : نسخه 11
فضای مورد نیاز : 13 گیگابایت

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

داستان بازی سفیر عشق در رابطه با چه شخصیتی است؟

بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) می‌باشد که علاوه بر روایت این بخش از زندگی این بزرگوار در قالب چندین گذشته نمایی و آینده نمایی به حادثه کربلا نیز می‌پردازد. سفیر عشق نخستین بازی مذهبی - تاریخی در کشورمان است که با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی، بازینامه آن تدوین گردیده است، که تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی مخاطبین گسترده بازیهای رایانه ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تاثیر گذار آشنا سازد. مخاطب در این بازی سیر رخدادهای تاریخی را از منظر شخصیت مهران که جوانی ایرانی است پی می‌گیرد و در روند بیان قصه مهران به واگویی تابستان گرم کوفه سال شصت و یک هجری خواهیم پرداخت و اتفاقات تاریخی از زمان ورود مسلم ابن عقیل (ع) به کوفه، دشمنی بنی امیه، نقش افرادی مانند هانی ابن عروه ، مختار ثقفی ، نعمان ابن بشیر و ... را در یک روند تعاملی درک خواهد کرد.

۱
حداقل گرافیک مورد نیاز بازی چیست؟

بازی سفیر عشق به گرافیک Geforce780 برای اجرا نیاز دارد. بدین ترتیب اگر گرافیکی بالاتر از این سری دارید یعنی گرافیک 880-980-1080-2080 میتوانید با خیال راحت بازی را اجرا کنید. اگر گرافیک شما از این سری ها پایین تر است مثلا 1050 شما باید رزولوشن بازی را پایین بیاورید. مثلا در تنظیمات رزولوشن را به 1360-768 تغییر دهید. طبیعی است اگر گرافیکی پایین تر از 780 دارید امکان اجرای بازی سفیر عشق را نخواهید داشت.

۲
موقع اجرای بازی به Error خورده ام، چه کاری باید انجام دهم؟

در این موقع بایست از به روز بودن DirectX خود، .NET Framework و همچنین به روز بودن درایور گرافیک خود مطمئن شوید.

۳
حداقل CPU و RAM مورد نیاز برای بازی سفیر عشق چیست؟

بازی سفیر عشق برای اجرای راحت و بدون افت فریم به پردازنده اینتل Core i5 نیاز دارد. بنابراین اگر سی پیو پایین تری دارید ریسک عدم اجرای بازی را بپذیرید بازی سفیر عشق برای اجرای راحت به 8 گیگ رم نیاز دارد. اگر حافظه رم پایین تری دارید در بخش تنظیمات کیفیت تکسچر ها، رزولوشن و سایه ها را به شدت کاهش دهید.

۴
آیا هر نسخه فیزیکی بازی سفیر تنها بر روی یک سیستم نصب میشود؟

یک نسخه فیزیکی سفیر قابلیت نصب بر روی سیستم های متعدد را دارد اما برای اجرای بازی می بایست دی وی دی شماره یک داخل DVDROM شما قرارداشته باشد.

۵
بازی مشکل افت فریم دارد؛ چکار باید بکنم؟

حداقل گرافیک خود را بر اساس توضیحات پشت جلد چک کنید. اگر گرافیک شما از GeForces 780 پایین تر است نمیتوانید بازی را بازی کنید. اگر گرافیک بیشتری دارید رزولوشن بازی را در بخش تنظیمات پایین آورده و سایر تنظیمات را روی مدیوم قرار دهید.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 347 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    ایول، امیدوارم قیمتش کم باشه تا بتونم بخرم، چون هم دوس دارم از تولید کنننده داخل حمایت کنم و هم بازی کنم این بازی رو، مخصوصا این که داستانش هم فارسیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    BarbodT

    مهمان

    کاشکی این احترامی که برای شرکت سازنده ایرانی گذاشته میشه برای شرکت های خارجی هم گذاشته شه که چند ده برابر شرکت های ایرانی تلاش میکنن و یه بازی خوب میسازن و بعد دزدانی هستن که بازی و کرک کنن و رایگان بدن دست مردم.
    حالا کی میاد بازی ایرانی رو کرک کنه؟ هیچکس چون ایرانیه و باید حمایت شه. ولی نمیدونم خارجیا آدم نیستن آیا؟ و اسم کرک کردن بازیای اونا دزدی نیست و ترویج بازی های کرک چی؟ اون هم دزدی نیست؟!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      شایان در پاسخ به BarbodT

      مهمان

      درسته دانلود بازی های کرک شده خیلی اشتباهه چون دزدیه ولی خب مردم کشور سازنده بازیشونم حمایت کردن که اینقد شرکت بزرگی شدن

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به شایان

      نویسنده

      بازی های کرک شده در کل دنیا برای اون دسته از مردم هست که توانایی خرید نسخه اورجینال ندارند، متاسفانه با قیمت دلار در کشور ما خیلی از ما مجبوریم به این انتخاب وگرنه خیلی از مخاطب های ما هم بازی های جدیدو خریداری میکنن و دیتای بازی اورجینالشونو از ما دانلود میکنند.

    • Avatar

      a در پاسخ به BarbodT

      مهمان

      بازی ها ارزون بشن اورجینالشو بخریم. نکنه انتظار داری واسه یه بازی ۲ میلیون خرج کنیم دزدی اینه که این گرونی از ما میکنه.

  • Avatar

    Ali

    مهمان

    واقعا باعث افتخارم هست این بازی زیبا و فوق العاده ساخت ایران و ایرانی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیررضا 05

    مهمان

    به عنوان یه بازی ایرانی باعث افتخاره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    خب با این سیستم مورد نیاز اگه بخریم هم نمیتونیم بازی رو بالا بیاریم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سالار

    مهمان

    سلام خسته نباشید امکان خرید دیجیتال روی سایت سازنده وجود نداره ممکن هست راجبش توضیح بدید ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سالار

      نویسنده

      سلام
      ظاهرا در حال حاضر فقط به صورت دیجیتالی از دیجی کالا باید خریداری کنید و طبق اعلام سازندگان چند روز آینده نسخه دیجیتالی قابل خریداری است

  • Avatar

    محمد مهدی

    مهمان

    ممکنه بازی کرک بشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد مهدی

      نویسنده

      متاسفانه کرک هم بشه ما قرار نمیدیم عزیز
      پیشنهاد میکنیم برای حمایت و دلگرمی بازی سازان این بازی که چندین سال وقت گذاشتند بازی را خریداری کنید بازی قیمت زیادی نداره و مناسب هست.

    • Avatar

      امین در پاسخ به محمد مهدی

      مهمان

      ببخشید مگه گدا هستی که ۵۰۰۰۰ تومن نمیدی؟؟

  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    لطفا از این بازیا حمایت نکنید نصب نکنید اگه ایرانی هستید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد خراسانی در پاسخ به پارسا

      مهمان

      وا، بازی به این محشری و به علاوه تماما ایرانی، من اصلا اگه مشکلی برای اجرا نداشتم حاضر بودم تا آخر عمرم اساسین بازی نکنم ولی بجاش از عزیزان ایرانی حمایت کنم که این بازیو ساختن، عزیزان سازنده این بازی واقعا نشون دادن که ایران هم با حمایت عزیزانی مثل منو شما و با تلاش همت بیشتر میتونه تا جایی خودش رو به سطح جهانی برسونه هرچند که هنوز عقبیم ولی کمک شما عزیزان ملاک است، افتخار منه مه هموطنانم این بازیو ساختن و هموطنانی چون شما نسخه کرک دانلود نمیکنن و با تمام وجود از این بازی حمایت میکنند

    • Avatar

      MJM در پاسخ به پارسا

      مهمان

      کاملا با شما موافقم من خودم گرشاسپ رو به این ترجیح میدم

    • Avatar

      علی در پاسخ به پارسا

      مهمان

      همین امثال تو هستن ایران عقب مونده نگه داشتن

    • Avatar

      شایان در پاسخ به پارسا

      مهمان

      واقعا متاسفم برای شما که ایرانی هستید و من واقعا شما رو یک ایرانی نمیبینم

    • Avatar

      lok در پاسخ به پارسا

      مهمان

      اون چه باعث عقب ماندگی یک کشور میشود نبود مطالعس کمی تاریخ تاریخ طبری مطالعه کنید تا بهتر متوجه بشید

    • Avatar

      gomnam در پاسخ به پارسا

      مهمان

      ایرانی باید ایرانی بخره
      درسته ایران توی خیلی چیزا ضعیفه اما اگه ما حمایت کنیم قطعا از یوبی‌سافت و مایکروسافت و اینا هم بهتر میشه فقط ما باید ازشون حمایت کنیم

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    میتونن تعداد افراد بیشتری بگیرن پول بیشتری خرج کنن یه چیز فوق العاده بسازن و این سفیر عشق هم نشان دهنده همچین چیزی هست . ایشالله در اینده امکانات برا همه ردیف شه و قیمتا پایین بیاد وایران به جایگاه اصلیش برسه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      نویسنده

      قطعا همینطوره بازی سازان ایرانی طی سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی کردند امیدواریم که این روند ادامه دار باشه.

  • Avatar

    soltan

    مهمان

    سلامچرا خود سایت عزیز پارسی گیم این بازی زیباوتولید ملی را در سایت نگذاشته ؟ممنون میشم پاسخ بدید و نظر بنده را منتشر.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به soltan

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      به دلیل حمایت از سازندگان این بازی که از دوستان ما هم هستند پیشنهاد میکنیم که بازی را خریداری کنید. البته طبق گفته سازندگان بازی دارای قفل هم هست.

    • Avatar

      شایان در پاسخ به soltan

      مهمان

      چون زحمت کشیدن و این بازیو ساختن و شما باید بخرید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 347 دیدگاه