دانلود بک اپ بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای PC
دانلود بک اپ بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای PC پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای PC

پارسی گیم 7 آذر 1400 684 دیدگاه
404,480 بازدید

دانلود بک اپ بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Battle Net بازی Call of Duty Black Ops Cold War

سری بازی‌های Call of Duty تاریخچه پر فراز و نشیبی داشته‌اند اما در موفقیت و طراحی ماهرانه آن‌ها نمی‌توان شکی کرد. امروز اگر بخواهید تجربه‌ای ناب و به‌یادماندنی از سبک شوتر اول‌شخص داشته باشید و نبردهایی را در قالب جنگ‌های بزرگ تجربه کنید، قطعاً Call of Duty یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما خواهد بود. این فرنچایز مسیر خود را در دو بخش ادامه داده است که یکی از آن‌ها، زیرشاخه Black Ops بوده و محبوبیت ویژه‌ای دارد. بازی Call of Duty: Black Ops Cold War از استودیو Treyarch آخرین شماره سری Black Ops بوده که ماجراهایی خیالی در دهه 80 میلادی را برای شما روایت می‌کند، ماجراهایی از جنس جنگ سرد بین شوروی و ایالات‌متحده.

جنگی به سردی زمستان در Call of Duty Cold War

دنیا به دو قسمت شرق و غرب تقسیم‌شده و شکاف عجیبی میان حکومت‌های مختلف ایجادشده است؛ به سال 1980 میلادی و آخرین سال‌های عمر جنگ سرد خوش‌آمدید! فرنچایز Call of Duty تابه‌حال داستان‌های خیالی زیادی در مورد جنگ میان روسیه و آمریکا ساخته و این بار مستقیماً به قلب جنگ سرد و تنش عجیبی که میان شوروی و ایالات‌متحده وجود دارد پرداخته است. بخش داستانی سری Call of Duty همواره یکی از قسمت‌های پرطرفدارش بوده زیرا نه تنها گیم پلی جذاب بازی را به خورد بازیکن می‌دهد، بلکه روایت‌های عمیقی را در کنار کاراکترهای به‌یادماندنی برای آن‌ها به همراه دارد، همین موضوع بود که یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های خیالی صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی کاپیتان پرایس را پدید آورد.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Black Ops Cold War

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Black Ops Cold War

بازی Call of Duty Black Ops Cold War توسط استودیو Activision ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Call of Duty Black Ops Cold War با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Call of Duty Black Ops Cold War

بخش داستانی بازی Call of Duty Black Ops Cold War در مورد وقایع جنگ سرد و اوایل دهه 80 میلادی است که بر اساس وقایع طبیعی نوشته‌شده و مکان‌های واقعی مانند شرق برلین که آن زمان در اختیار آلمان شرقی و شوروی بود و کشورهایی مانند ویتنام که قلب جنگ سرد حساب می‌شد و البته ترکیه را شاهد هستیم.

شخصیت اصلی متفاوت

دانلود بک اپ بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای PCاین دفعه برعکس نسخه پیشین، خبری از یک شخصیت اصلی واحد نیست و می‌توانید این شخصیت را بر اساس علاقه ایجاد کنید و گزینه‌های مختلفی برای تغییر نژاد و شخصیت و قابلیت‌های او وجود دارد که ازجمله تغییرات بزرگ بازی به‌حساب می‌آید، سازندگان به‌نوعی خواسته‌اند بازیکن تا حدودی در دنیای وسیع و جذابش نقش‌آفرینی کند و کاراکتر منحصربه‌فرد و مطابق سلیقه خودش را بسازد. استودیو Treyarch روند خطی و خسته‌کننده نسخه‌های پیشین را کنار گذاشته و یک داستان جذاب با پایان‌بندی‌های مختلف در نظر گرفته تا شمارا وادار به تجربه‌ی چندین‌باره بازی کند. علاوه بر طی کردن مراحلی در ویتنام، حملاتی به مقرهای فرماندهی KGB هم خواهید داشت که بسیار هیجانی دنبال می‌شوند.

گرافیک زیبا و چشم‌نواز

جدای از گیم پلی، آنچه همواره سری Call of Duty را متمایز می‌کرد، گرافیک واقع‌گرایانه و چشم‌نوازش بود که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War نیز از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به سبک و سیاق بازی و دورانی که داستان در آن روایت می‌شود، سلاح‌ها و مکان‌ها با دقتی بالا و مثال‌زدنی طراحی شده‌اند و تفاوتی با نمونه‌های واقعی خود ندارند. تیراندازی و شلیک با هر سلاح حسی متفاوت داشته و جلوه‌های ویژه بازی کاملاً چشم‌نواز و حیرت‌انگیز هستند. با ورود به دنیای بازی Cold War، می‌توانید دهه 80 را به شکلی زیبا و جذاب در یک داستان خیالی تجربه کرده و از جلوه‌های آن لذت ببرید.

بخش آنلاین و چندنفره، گیلاس بالای کیک خامه‌ای!

اما مهم‌ترین عنصری که سری بازی‌های Call of Duty را به محبوبیت رسانده، بخش آنلاین و چندنفره‌اش است. اگر خود بازی را کیک خامه‌ای در نظر بگیریم، گیلاس‌های زیبا و خوشمزه بالای کیک حکم بخش چندنفره را دارند که تجربه آن را به‌شدت لذت‌بخش و متفاوت می‌کنند. بخش آنلاین بازی Call of Duty Black Ops Cold War با مادهای مختلفی مزین شده است. شاهد برگشت حالت 6v6 هستیم و حالت 12v12 همراه نقشه‌های مختلفی هم وجود دارد و در آخر این حالت Fireteam است که از 40 بازیکن در یک نقشه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این بازی Warzone که قسمت بتل رویال Call of Duty است با انتشار این عنوان، دستخوش تغییرات جدی شده تا بازیکنان آن قسمت هم، بتوانند از محتوای جدیدش بهره‌مند شوند.

زامبی‌های خون‌خوار

برگشت حالت زامبی یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این بازی است که یک پیش‌زمینه داستانی برای آن ایجادشده و محتوای بسیار سرگرم‌کننده‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در حالت زامبی‌ها، تجربه‌ای اکشن و ترسناک را خواهید داشت که به‌تازگی روایت داستانی جذابی نیز به آن اضافه شده است. همکاری با سایر بازیکنان برای از بین بردن موج وسیعی از دشمنان خون‌خوار و ترسناک قطعاً برای شما لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد بود و این بخش در بازی Cold War به‌شدت بهینه‌سازی شده است.

توسعه و ساخت بازی ندای وظیفه جنگ سرد از سال 2018 در جریان بوده و قرار است خوش‌نامی سری Black Ops را نیز حفظ کند. با توجه به سبک و سیاق داستان و روایت تاریخی و تخیلی آن، می‌توان انتظار یک بازی جذاب و مهیج دیگر در این سری محبوب را داشت که مملو از لحظات سرگرم‌کننده و به‌یادماندنی در کنار کاراکترهای ویژه است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های کالاف دیوتی وارزون و بتلفیلد ۲۰۴۲ را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Duty Black Ops Cold War با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-Bit (SP1) or Windows 10 64-Bit (v.1803 or higher)
CPU: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
RAM: 8GB RAM
HDD (at launch): 50GB (MP only), 175GB (all game modes)
Video: NVIDIA GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1650 or Radeon HD 7950
DirectX 12 compatible system Required
Broadband Internet Connection Required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 Bit (latest update)
CPU: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X processor
RAM: 12GB RAM
HDD (at launch): 175GB HD space
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / GTX 1660 Super or Radeon R9 390 / AMD RX 580
DirectX 12 compatible system Required
Broadband Internet Connection Required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Call of Duty: Black Ops Cold War is an upcoming first-person shooter video game developed by Treyarch and Raven Software and published by Activision. It is the sixth installment of the Black Ops series, and the seventeenth installment in the overall Call of Duty series. Serving as the direct sequel to Call of Duty: Black Ops, the game is planned for release on November 13, 2020.
The game is set during the early 1980s of the Cold War. Its campaign follows CIA officer Russell Adler as he pursues an alleged Soviet spy, Perseus, whose stated goal is to subvert the United States and tilt the balance of power toward the Soviet Union. Multiplayer will have new game modes, more extensive customization, and new map dynamics and elements.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 139 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 117 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Call of Duty Black Ops Cold War در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Call of Duty Black Ops Cold War نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی بلک آپس جنگ سرد برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای کامپیوتر حدود 139 گیگابایت است.

۲
آیا سیستم من بازی Call of Duty Black Ops Cold War را اجرا می کند ؟

برای اجرای Call of Duty Black Ops Cold War شما نیاز به ویندوز 7 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم و پردازنده اینتل i3-4340 یا AMD FX-6300 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 670 یا Radeon HD 7950 هستید و این بازی تنها با دایرکت ایکس 12 قابل اجرا خواهد بود. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 50 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty Black Ops Cold War را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Call of Duty Black Ops Cold War در چه جهانی روایت می شود ؟

بخش داستانی بازی Call of Duty Black Ops Cold War در مورد وقایع جنگ سرد و اوایل دهه 80 میلادی است که بر اساس وقایع طبیعی نوشته‌شده و مکان‌های واقعی مانند شرق برلین که آن زمان در اختیار آلمان شرقی و شوروی بود و کشورهایی مانند ویتنام که قلب جنگ سرد حساب می‌شد و البته ترکیه را شاهد هستیم. این دفعه برعکس نسخه پیشین، خبری از یک شخصیت اصلی واحد نیست و می‌توانید این شخصیت را بر اساس علاقه ایجاد کنید و گزینه‌های مختلفی برای تغییر نژاد و شخصیت و قابلیت‌های او وجود دارد که ازجمله تغییرات بزرگ بازی به‌حساب می‌آید. استودیو Treyarch روند خطی و خسته‌کننده نسخه‌های پیشین را کنار گذاشته و یک داستان جذاب با پایان‌بندی‌های مختلف در نظر گرفته تا شمارا وادار به تجربه‌ی چندین‌باره بازی کند. علاوه بر طی کردن مراحلی در ویتنام، حملاتی به مقرهای فرماندهی KGB هم خواهید داشت که بسیار هیجانی دنبال می‌شوند.

۴
بازی Call of Duty Black Ops Cold War برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Call of Duty Black Ops Cold War توسط استدیو یوبی سافت برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 684 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    processor: Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz
    RAM: 16 GB
    DDR4
    graphic:
    Geforce MX150 GDDR5
    حافظه اختصاصی: 4 GB

    رو این سیستم قابل نصب و بازیه؟:(

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      احتمال لگ بالاست

  • Avatar

    بیات

    مهمان

    سلام
    روی سیستم من بدون لگ اجرا میشه؟
    intel core i3 2.10ghz 2.59ghz
    ram 8g
    کارت گرافیک 2 گیگ

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بیات

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

  • Avatar

    Behzad_bnd

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم با این مشخصات سخت افزاری با چه کیفیتی اجرا میشه این بازی
    رم 16 گیگ
    هارد ssd
    گرافیک 1050ti 4 گیگ rog strix
    سی پی یو نسل دهم core i5 10400

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Behzad_bnd

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت مدیوم یا بالاتر اجرا میشود

  • Avatar

    gomnam

    مهمان

    سلام
    می خواستم بپرسم احتمال کرک شدن هست ؟؟
    چون من می خوام بخش داستانیش رو بازی کنم و خیلی گرونه

    پاسخ دهید
  • مهران

    مهران

    مهمان

    با سلام
    ببخشید روی سیستم
    GTX 1050 2GB
    RAM: 8GB
    CPU: Core i3-9100f
    بدون لگ اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهران

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود

  • Avatar

    milad198

    مهمان

    داداش ت سیستم ram 6 spu5 gtx 1050

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به milad198

      پشتیبانی

      اجرا میشود

  • Avatar

    مهدی ملای

    مهمان

    سلام وقت بخیر الامن دانلود کنم بعدنصب بازی باید چیکار کنم یعنی بازی باید بخرم اگه قرار باشه بخرم چه جوری بخرم لطفاراهنمای کنید

    باتشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی ملای

      پشتیبانی

      سلام
      در گوگل سرچ کنید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام روی دستگاه من خوب اجرا میشه یا نه؟
    windows 10 64 bit- ram:32- intel core i7 9750H cpu- Geforce GTX1650

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    پیرمرد

    مهمان

    ram 16
    core i7 4780hq
    gtx860
    اجرا میشود؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پیرمرد

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    رهام

    مهمان

    سلام این بازی روی سیستم : amd readon r7 fx 7500 و ram 8 اجرا میشود؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رهام

      پشتیبانی

      سلام
      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 684 دیدگاه