رفع مشکلات بازی Red Dead Redemption 2
مرتضی بحرینی

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Red Dead Redemption 2

مرتضی بحرینی 3 آبان 1399 413 دیدگاه
123,306 بازدید

پس از مدت‌ها انتظار، بازی جذاب و محبوب Red Dead Redemption 2 که از قفل نرم‌افزاری مخصوص Epic Games یعنی ARXAN بهره‌مند بود، توسط تیم خوب و تازه جمع‌آوری‌شده EMPRESS کرک شد. این تیم کرک توانسته تاکنون قفل بازی‌های مختلفی از جمله مورتال کمبت 11 را که از قفل معروف Denuvo بهره می‌برد را بشکند و آن را به‌صورت کرک شده برای علاقه‌مندان ارائه کند. در این مطلب با شما همراه شده‌ایم تا نصب بازی Red Dead Redemption 2 بررسی و برای مشکلات اولیه راه‌حلی پیشنهاد کنیم، در ادامه همراه پارسی گیم باشید.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

راهنمای نصب نسخه EMPRESS:

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

پس‌ازآنکه فایل‌های فشرده را از سایت پارسی گیم دریافت کردید، آن‌ها را در یک پوشه قرار دهید. به سراغ نرم‌افزار آنتی‌ویروس خود رفته و آن را تا پایان نصب و کرک بازی به‌صورت کامل غیرفعال کنید (در صورت فعال بودن آنتی‌ویروس، کرک بازی پاک خواهد شد). به پوشه‌ای که تمام فایل‌های فشرده را در آن قرار داده‌اید بازگردید و تمام فایل‌های فشرده را انتخاب کرده و سپس کلیک راست نمایید و در میان گزینه‌های موجود Extract Here را انتخاب کنید تا برنامه Winrar شروع به خارج‌سازی فایل نصبی از حالت فشرده کند. پس از پایان این فعالیت شما باید به یک پوشه نهایی با نام بازی دست پیدا کنید.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

در پوشه‌ای که از خارج‌سازی فایل‌های فشرده به دست آمده است فایلی با پسوند Iso وجود دارد که نام آن emp-rdr2 است؛ این فایل را باید با یکی از نرم‌افزارهای درایو مجازی ساز مانند Daemon Tools یا Virtual CloneDrive به صورت Mount باز کنید تا به محتوای نصبی دست پیدا کنید. پس از Mount کردن فایل Iso در بخش MyComputer یا This Pc شاهد درایوی جدید با عکس بازی Red Dead Redemption 2  هستیم. درایو را باز کرده و به واسطه فایل Setup شروع به نصب بازی کنید. بهتر است تا بازی را در درایوی به‌جز  C نصب کنید تا هم ویندوز شما کند نشود و هم برای کرک کردن فایل بازی به سادگی در دسترس باشد. برای نصب سریع تر بازی پیشنهاد میکنیم از درایو SSD استفاده نمایید.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

پس‌ازآنکه بازی به صورت کامل نصب شد و گزینه Finish به نمایش در آمد، باید به صورت کرک کردن بازی برویم. به درایو ساخته شده از فایل Iso بازگردید. پوشه ای با نام EMPRESS را مشاهده خواهید کرد. محتوای پوشه EMPRESS را کپی و به محل نصب بازی منتقل کنید. اگر محل نصب بازی را نمی‌دانید، می‌توانید روی آیکون بازی در دسکتاپ کلید راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره جدید گزینه‌ای به نام Open File Location به چشم می‌خورد که با زدن این دکمه می‌توانید به مکان نصب بازی دسترسی داشته باشید.

رفع مشکلات بازی Red Dead Redemption 2

راهنمای نصب نسخه FitGirl:

یکی از بهترین نسخه‌ها برای هر بازی FitGirl است. این گروه ریپک کننده، با فشرده سازی فوق‌العاده بالای فایل‌های بازی، باعث می‌شوند تا برای دریافت بازی موردعلاقه حجم و زمان کمتری را صرف کنیم. همچنین کرک شدن خودکار بازی‌ها و امکان نصب نرم‌افزارهای موردنیاز هر بازی باعث محبوبیت این نسخه شده است. در ادامه آموزش نصب Red Dead Redemption 2 نسخه FitGirl را خواهیم گفت:

در اولین قدم و پس از دریافت فایل‌های فشرده این نسخه، به سراغ آنتی‌ویروس خود رفته و آن را به صورت کامل غیرفعال کنید. پس از این کار تمام فایل‌های فشرده را به یک پوشه منتقل کرده و پس از مطمئن شدن از نصب نرم افزار Winrar تمام فایل‌های فشرده را انتخاب و کلیک راست کنید و گزینه Extract Here را انتخاب نمایید.

پس از پایان خارج‌سازی فایل‌ها از حالت فشرده، یک پوشه با نام بازی دست پیدا خواهید کرد. وارد پوشه شده و بر روی گزینه Setup.exe کلیک کنید تا فایل نصبی اجرا شود. بهتر است تا در مرحله نصب نرم افزارهای اضافی مانند DirectX و Visual C++ و بیشتر، تیک گزینه‌ها را برداشته و نصب بازی را آغاز کنید. اگر به نرم افزارهای گفته شده نیاز دارید، به صورت مجزا آن‌ها را تهیه و نصب کنید. به دلیل فشردگی بالای فایل ها نسبت به سخت افزار کاربر زمان نصب بازی متفاوت خواهد بود و به گفته ریپک کنندگان مدت زمان نصب بین 1 ساعت و 40 دقیقه الی 5 ساعت خواهد بود.

در آخر و با دیدن گزینه Finish تیک گزینه‌های موجود مانند Update Dirext را برداشته و بر روی دکمه Finish کلیک کنید. پس‌ازاین صفحه جدیدی با عنوان Cheking باز خواهد شد که در هر خط آن گزینه ای با تیک سبز نمایش داده می‌شود. منتظر شوید تا این بررسی فایل نیز تکمیل شود و در کادر بالا کلمه Finish نمایان گردد.

نکته: اگر نصب بازی برای شما بیش از 8 ساعت طول کشید، نصب را کنسل و دوباره فایل Setup.exe را اجرا و این بار گزینه Limit 23GB RAM را تیک دار کنید.

آموزش انتقال دیتای فول آنلاک به EMPRESS:

در مطلب بازی Red Dead Redemption 2 که به‌تازگی کرک و توسط پارسی گیم آماده دریافت شده است، در بخش دانلود، فایل‌هایی وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توانید تمامی نسخه‌های این بازی را به کرک Empress منتقل کنید. فرقی نمی‌کند که فایل دیتا برای کدام یک از سیستم‌های موجود، استیم یا راک استار گیمز باشد، فایل‌های آپدیت برای هر دو کارآمد خواهند بود.

فایل‌های آپدیت را از سایت پارسی گیم دریافت کنید و آن‌ها را در یک پوشه قرار دهید. آنتی‌ویروس را به‌طور کامل غیرفعال کرده و تا آخر به‌روزرسانی آن را روشن نکنید. فایل‌های فشرده را انتخاب کرده و روی آن‌ها کلیک راست کنید و گزینه Extract Here را انتخاب نمایید. پس از خارج سازی فایل‌های فشرده به یک پوشه با نام Update دست پیدا خواهید کرد.

وارد پوشه Update شوید و محتوای آن را به محل نصب بازی منتقل و جایگزین کنید تا بازی شما آپدیت شود. در نهایت بازی را با استفاده از فایل launcher.exe به صورت Run as Administrator اجرا نمایید.

آموزش انتقال سیوهای (Save) نسخه‌های اشتراکی و اورجینال به EMPRESS:

فایل های سیو شده نسخه ی اورجینال خود را از طریق آدرس زیر استخراج کنید.

Documents / Rockstar Games / Red Dead Redemption 2/profile/X

در فولدر آخر به جای حرف X تعدادی حروف و عدد هست که در آن پوشه ی فایل سیو و فایل های جانبی دیگر هستند. فایل های سیو SRDR30000 و SRDR30000.bak هستند که باید هر دو را به آدرس زیر منتقل کنید. توجه کنید که این 2 فایل باید هر دو منتقل شوند و تکی کار نمیکنند.

حال به آدرس زیر مراجعه کنید و فایل های کپی شده را به این محل انتقال دهید.

C:/Users/YourName/AppData/Roaming/Goldberg SocialClub Emu Saves/RDR2

نکته مهمی که مجددا تاکید میکنیم این است که تنها باید همین 2 فایل را بریزید زیرا در صورت انتقال تمامی فایل ها ممکن است بازی شما اجرا نشود.

رفع مشکلات بازی Red Dead Redemption 2

رفع مشکلات بازی Red Dead Redemption 2

مشکل کرش کردن بازی

اگر برای شما نیز پیش آمده است که پس از چند دقیقه بازی کردن شاهد کرش و بیرون انداختن بازی هستید راه حل زیر را بررسی کنید:

  1. تاریخ سیستم را به 15م اکتبر 2020 یا 1 سپتامبر 2019 برگردانید.
  2. حذف کامل راک استار لانچر و حذف هرگونه سیوی که از قبل داشتید.

نکته: اگر نمیخواهید تنظیمات زمان در کل ویندوز را تغییر دهید می توانید از نرم افزار RunAsDate استفاده کنید.

نرم افزار RunAsDate را دانلودو نصب کنید پس از اجرا مقادیر زیر را تنظیم کنید:

  1. مقدار application to run: در اینجا باید محل نصب بازی و فایل اجرایی را تعریف کنید.
  2. مقدار date/time: گزینه پیشنهادی، 15م اکتبر 2020 یعنی 10/15/2020 است؛ اما گزینه 9/1/2019 نیز برای خیلی از گیمرها جواب داده است.

دوگزینه move time forward acording real time zone و immedate mode تیک دار شده باشند (فعال باشن). هم‌چنین تحت هیچ شرایطی شورتکات نسازید و همه مراحل رو از فایل اجرایی مستقیم انجام بدهید. بار اول run as administrator و از دفعات آتی، اجرای ساده کفایت می کند.

ارور exited unexpectedly

مشکل خروج ناگهانی از بازی و نمایش ارور exited unexpectedly

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام بازی، به ناگهان Red Dead Redemption 2 بسته شده و اروری با متن exited unexpectedly نمایش داده می‌شود.

راه‌حل اول: به سراغ فایل اجرایی بازی رفته و بر روی آن کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید. در صفحه جدید به سربرگ compatibility رفته و گزینه Run this Program as an Administrator را علامت دار کنید. همچنین بهتر است گزینه Disable Fullscreen Optimizations را نیز انتخاب کنید. در نهایت دکمه Apply و Ok را برای ثبت تغییرات انتخاب کنید.

راه‌حل دوم: به نقل از گروه پشتیبانی راک استار گیم، شما می‌توانید با بروزرسانی درایور کارت گرافیک خود به آخرین نسخه، این مشکل را برطرف کنید.

رفع مشکل تمام صفحه نشدن بازی

راه اول: رزولیشنی که در بازی تنظیم شده را برای ویندوز نیز تعریف کنید.

برای مثال: در بازی رزولیشن 1366 در 768 تنظیم کردید یا تنظیم شده پس باید در تنظمیات ویندوز یا کارت گرافیک نیز همین رزولیشن را تنظیم کنید.

راه دوم: استفاده از ابزاری به نام Windowed Borderless Gaming هست. راه استفاده:

  1. شورتکاتی از launcher.exe بر روی صفحه دسکتاپ خود ایجاد کنید.
  2. روی دسکتاپ که شورتکاتتون هست، به بخش Properties رفته و در گزینه Target، یک فاصله (space) در انتهای آدرس تارگت بزنین و دستور “-fullscreen” را وارد کنین.
  3. بازی رو با شورتکات اجرا کنید و باید فول اسکرین باشه.
  4. در صورتی که به صورت خودکار انجام نشد، وقتی در بازی هستید کلید F3 را فشار دهید تا بازی تمام صفحه شود.

راه سوم: استفاده از فایل “commandline.txt” است که اجازه می دهد تا رندرها رو دستکاری کنید

این فایل رو می توانید از بخش دانلود دریافت کرده و در فولدر اصلی بازی قرار دهید (جایی که فایل launcher.exe هست). سپس بازی رو اجرا کنید.

راه چهارم: شما می توانید فایل settings.xml که در فولدر documents ویندوز قرار دارد را نیز دستکاری کنید

رفع ارور ERR-GFX-STATE

راه حل: برای رفع این مشکل، فایل “commandline.txt” را از بخش دانلود دریاف کنید و در فولدر اصلی بازی قرار دهید (جایی که فایل launcher.exe هست). سپس بازی رو اجرا کنین. اگر مشکل حل نشد، لطفا Intel HD Graphics رو از device manager غیرفعال نمایید.

رفع مشکل تکسچر

اگر شما نیز بازی را بدون مشکل دانلود و نصب کردید اما زمانی که وارد آن می شوید همه چیز تار تمام تصاویر و لوکیشن های بازی به خوبی لود نمیشوند راه حل زیر را تست کنید:

راه حل اول: در نسخه فیتگیرل در پوشه نصب شده بازی فولدری به نام MD5 وجود دارد آن را باز کنید و در نهایت فایل QuickSFV را اجرا نمایید و بررسی کنید که تمام فایل ها بر اساس دیتای فیتگیرل هستند یا خیر!

راه حل دوم: به واسطه فایل تورنتی که در بخش دانلود همین مطلب قرار داده شده، فایل های بازی را Re-hash یا بررسی مجدد کنید تا اگر فایلی کم و یا کامل نیست تکمیل شود. این فایل توررنت رسمی بازی بوده که سلامت فایل ها را می توان با آن بررسی و تایید نمود.

رفع ارور unknown error ffffffff

  1. مطمئن شوید که دیتای بازی کاملا سالم نصب شده باشد. هیچ فایلی رو بعد از نصب نباید خطا دهد به غیر از فایل هایی که کرک بازی هستند.
  2. حتما پیش نیاز Visual C++ را دانلود و نصب کنید.
  3. هر save از بازی که از قبل در سیستم شما هست را حذف کنید.
  4. حتما حتما مطمئن شوید که کارت صدا در ویندوزتان فعال هست. برای این کار باید خروجی صدا داشته باشید. اگر نداشته باشید، مشکل ffffff برای شما نمایش داده خواهد شد.
  5. اگر از هدست یا میکروفون استفاده میکنید، آن را غیرفعال کنید.
  6. بررسی کنید که لانچر راک استار در سیستم شما نصب نباشه و درصورتی که این نرم افزار روی سیستم شما نصب است آن را uninstall کنید.

نکات کلی برای نصب و اجرای بازی

  1. مطمئن شوید که درایور تمامی سخت‌افزارهای شما به آخرین نسخه خود آپدیت شده‌اند. اطلاعات سخت افزاری خود را با حداقل سیستم مورنیاز بازی مقایسه کنید و مطمئن شوید که از آن قدرتمند تر است.
  2. تنها ویندوز 10، ورژن v1903, v1909 و v2004 ریلیز Enterprise مورد تایید است. هیچ ویندوز دیگری برای اجرای این بازی پیشنهاد نمی شود. احتمال اجرای بازی در سایر ویندوزها وجود دارد، اما امکان وجود اختلال را نیز نباید دست کم گرفت.
  3. از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود در لحظه اکسترکت فایل‌ها تا بعد از نصب و اجرای بازی مطمئن شوید. این موضوع برای تمام نسخه ها صدق می کند. چرا که آنتی ‌ویروس شما به اشتباه، کرک بازی را حذف می کند.
  4. از نرم‌افزارها و روش‌هایی که برای Overclock سیستم استفاده می‌شود، بپرهیزید! از نرم‌افزارهایی مانند MSI Afterburner نیز استفاده نکنید! سیستم باید حالت طبیعی خود را داشته باشد.
  5. هنگام اجرای بازی، اینترنت را خاموش کنید. اگر می‌خواهید اینترنت شما متصل باشد، حتما تمامی فایل‌های اجرایی بازی و لانچر راک‌استار را در فایروال خود بلاک کنید تا دسترسی به اینترنت نداشته باشند.
  6. اگر قبلا بازی را اجرا کرده‌اید، مطمئن شوید هیچ‌گونه Cache در سیستم شما باقی نمانده باشد. محل ذخیره سازی کش، فولدر “Documents / RockstarGames / RDR2” می‌باشد که در صورت وجود، باید کاملا حذف شود.
  7. بازی را حتما از طریق فایل اجرایی exe به‌صورت Run as Administrator اجرا کنید. فایل launcher.exe در محل نصب بازی شما قرار دارد.
  8. مطمئن شوید زبان و ریجن ویندوز شما بر روی US (ایالات متحده آمریکا) تنظیم شده باشد.

اگر شما نیز در زمان اجرای این بازی با اروری روبه‌رو می‌شوید یا مشکلی دارید می‌توانید از طریق کامنت ها با ما درمیان بگذارید!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 413 دیدگاه
  • Avatar

    مهران

    مهمان

    سلام،من همه کارهایی که برای کرش خوردن بود رو انجام دادم،ولی بازم بعد یک رب بازی کردن تقریبا کرش میخوره و یهو میپره ،رو همه گرافیک ها هم امتحان کردم اما فک نکنم مشکل اون باشه چون از نظر گرافیک مشکل چندانی ندارم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Alireza

    مهمان

    سلام
    من وقتی وارد بلزی میشم، بعد چند دقیقه منو میندازه بیرون
    راه حل هایی که گفتید هم انجام دادهف ولی مشکلم حل نشد
    میشه اگه راه دیکه ای هست بگید ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسن رضایی

    مهمان

    برای من بازی تو صفحه لود میزنه بیرون و یک بار این ارور داد الان دیگه بدون ارور میزنه بیرون از صفحه لود.
    لطفا جواب بدین چند روز دارم دیدگاه ارسال میکنم ولی هیچکی جواب نداده
    متن ارور:
    The exception lllegal Instruction An attempt was made to execute an illegal instruction.
    (0×d100000c)
    Occurred in the application at location
    0×0D6C2B1420000000

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    سلام و خسته نباشید
    برای حل شدن کرش بازی بعد از 10 دقیقه با نرم افزار run as date که معرفی کردید فرقی نکرد و مشکل پابرجاست ، راه دیگه ای بجز تغییر دستی تاریخ سیستم وجود نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AlirezaMohammadi

    مهمان

    سلام
    من وقتی وارد بازی میشم، منو بعد چند دقیقه میندازه بیرون
    کارایی که گفتید هم انجام دادم، ولی بازم درست نشد.
    اگه راه حل دیگه هم هست ممنون میشم اگه کمکم کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amirhossein

    مهمان

    سلام کامپیوتر حتما نباید به اینترنت متصل باشد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ارفان

    مهمان

    من نسخه فیتگرل را نصب کردن بازی میکنم بعد از چند دقیقه بازی خارج می‌شود من چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فاضلی

    مهمان

    با سلام از من ارور Please run Red Dead Redemption 2 from the Rockstar Games Launcher. را میده باید چکار کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به فاضلی

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    Mohammas

    مهمان

    سلام من بازیا دانلود کردم و تا یه جایی از مرحله را بازی میکنم بعد بدون هیچ اروری از بازی میپره بیرون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم و تا چپتر 3 هم پیش رفتم ولی از چپتر 3 همش کرش میخوره و ارور stop working میده. تمام کار هایی که گفتید رو انجام دادم ولی بازم مشکل پا بر جا هست باید چه کنم؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      arash در پاسخ به ماهان

      مهمان

      سلام مشکلات بازی فقط فقط بر میگرده به سیستم باید سیستم یه سر گردن از سیستم پیشنهادی بالاتر باشه من رو اولترا دارم حدود 60فریم میگیرم بدون هیچ کرشی نسخه هکی بازی بهینه نیست و سیستم قدرتمند می‌طلبد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 413 دیدگاه