Gangstar Vegas
پارسی گیم

دانلود بازی Gangstar Vegas برای اندروید

پارسی گیم 2 فروردین 1403 3 دیدگاه
11,321 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی گانگستر وگاس برای اندروید

کمپانی بزرگ Gameloft برای سال‌ها تجربه ساخت بازی‌های موبایل باکیفیتی را داشته است. پس طبیعی است که هر پروژه‌ای که آغاز کند، نتیجه بی نظیری به همراه داشته باشد. یکی از جدیدترین بازی‌های این کمپانی که با موفقیت زیادی همراه بوده، Gangstar Vegas نام دارد. این بازی موفق شده تا صدها میلیون گیمر در سراسر دنیا را جذب زیبایی‌های خود کند.

GTA بر روی موبایل

بازی Gangstar Vegas عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است که دنیایی بزرگ و جهان آزاد برای انجام مأموریت‌های مختلف دارد. به وضوح می‌توان الهامات زیادی را از سری Grand Theft Auto درون این بازی مشاهده کرد. نقشه بزرگ بازی و مأموریت‌های متنوعش، باعث شدند که Gangstar Vegas یکی از خوش ساخت ترین بازی‌های اکشن موبایلی  باشد.

زیباتر از سایر رقیبان

Gangstar Vegas دارای گرافیک چشم گیری بوده که می‌تواند چشمانتان را به سوی خود خیره کند. وسایل نقلیه مختلفی و جذابی در بازی قرار داده شده است که می‌توانید به صورت آزادانه از هر کدام که می‌خواهید استفاده کنید و در شهر جابه‌جا شوید. همچنین نقشه بازی بسیار وسیع بوده و چیزی در حدود 9 متر مربع خواهد بود که برای تلفن‌های هوشمند عدد قابل توجهی است.

هیجان واقعی در دستان شما

کنترلرهای بازی بسیار ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارند. بر روی صفحه همه چیز مشخص شده تا شما با راحتی کامل به بازی بپردازید. دکمه‌های موجود، در هر صحنه تغییر کرده و کاربردهای مختلفی را در اختیار شما قرار خواهند داد. در کنار این موضوع، طراحی محیط، نبردها و رانندگی، همگی به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده تا شما را گیج نکنند.

اکشن، انفجار و لذت

در نهایت درباره بازی Gangstar Vegas باید گفت که با یک اکشن و ماجراجویی بی نظیر و البته مشهور روبرو هستیم که برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده و نمونه زیادی برای رقابت با آن وجود ندارد. اگر از طرف‌داران بازی‌هایی مانند Grand Theft Auto هستید و به دنبال یک نمونه مشابه برای گوشی‌ها می‌گردید، پس Gangstar Vegas دقیقاً برای شما ساخته شده است.

ویژگی‌های بازی Gangstar Vegas

  1. تنوع بالای مأموریت‌ها
  2. نقشه‌ای وسیع و بزرگ
  3. گرافیک خیره کننده و جذاب
  4. ارتقای شخصیت اصلی
  5. 100 میلیون طرف‌دار وفادار
  6. تعداد زیادی ماشین و اسلحه

بازی Gangstar Vegas عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی برای تلفن‌های هوشمند است. این بازی از دنیایی عظیم و جهان آزاد بهره‌مند است که می‌توانید در آن رانندگی کرده و به انجام مأموریت‌های مختلف بپردازید. اگر از طرف‌داران سری GTA هستید، این بازی نیز دقیقاً می‌تواند شما را راضی نگه دارد؛ البته این کار به جای کنسول‌ها، بر روی تلفن‌های هوشمند انجام می‌شود.

بازی Gangstar Vegas هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 نمره است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GTA San Andreas و GTA: Chinatown Wars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gangstar Vegas برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Gangstar Vegas
Gangstar Vegas
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Gameloft
  • سبک : اکشن
  • نسخه : v6.8.0e
  • سیستم عامل: اندروید
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.6 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 3.0 و بالاتر

آموزش نصب و اجرای بازی :

  1. فایل apk را دانلود و نصب نمایید.
  2. دیتا بازی را دریافت و سپس از حالت فشرده خارج نمایید. پوشه به دست آمده را در مسیر Android/Obb قرار دهید.

رفع مشکل لایسنس بازی :
در اول فایل apk بازی را بر روی گوشی نصب نکنید و اگر هم نصب کرده اید آن را پاک نمایید و فقط پوشه دیتا که با نام com.gameloft.android.ANMP.GloftGGHM می باشد را در مکان گفته شده قرار دهید.حال باید کش دو برنامه Google play service و Google play store رو پاک کنید پس برای این کار به بخش Setting گوشی خود رفته و گزینه مدیر برنامه ها و یا Appplication Manager را لمس کنید. در بخش جدید برنامه ها را یافته و در تک تک آنها گزینه clear cache لمس کنید تا کش پاک شود. سپس برنامه گذر از تحریم داخلی خود را فعال کرده و play store (مارکت گوگل) را باز و بازی Gangstar Vegas را سرچ کنید. با پیدا کردن بازی گزینه INSTALL را زده و بگذارید تا چند کیلوبایت و یا چند درصد دریافت شود و سپس عمل دریافت را متوقف یا Stop را لمس نمایید. حال می توانید فایل apk بازی که از سایت پارسی گیم دریافت کرده ای را نصب و اجرا نمایید.

 

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    خشایار

    مهمان

    سلام
    خسته نباشین، من این بازی رو دانلود کردم ولی اجرا نمیشه
    دیتا رو هم دانلود کردم فایل رو به صورت تکی و هم با پوشه تو قسمت android/obb کپی کردم اما موقع باز کردنش ارور لایسنس میده

    پاسخ دهید
    • مرتضی بحرینی

      مرتضی بحرینی در پاسخ به خشایار

      دبیر محتوا

      سلام خشایار عزیز
      آموزش رفع این ارور را می توانید در خود مطلب و بخش ‘ راهنما و توضیحات ‘ ببینید.

    • Avatar

      ahmadreza در پاسخ به خشایار

      مهمان

      باید تو مسیر android/data بریزید