the-last-of-us-part-ii
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان The Last of Us 2 تهدید به مرگ شدند

یحیی رحیمی 16 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,109 بازدید

بازی The Last of Us 2 از همان روزهای اول تا انتشار دچار حاشیه های متنوعی بود. از سویی داستان و گیم پلی بازی لو رفت و بعد از انتشار بازی شاهد به ثبت رسیدن انتقادات زیادی در مورد بازی بودیم و کمپینی برای مجبور کردن توسعه دهندگان به ساخت دوباره بازی راه افتاد. افرادی پا پیش گذاشته اند و تعدای از کارکنان استودیو ناتی داگ را تهدید به مرگ کرده اند. استودیو در واکنش به تهدیدها، بیانیه ای منتشر کرده است.

ابتدا باید گفت که خواندن ادامه خبر، داستان را برای شما اسپویل خواهد کرد و اگر The Last of Us 2 را بازی نکرده اید، ادامه خبر را نخوانید.
تنها کافی است بدانید که بازیگران و توسعه دهندگان بازی به مرگ تهدید شده اند و استودیو نیز به شدت این کار را محکوم کرده است.

از زمانی که انتشار بازی The Last of Us Part II به تاخیر افتاد، افراد زیادی شروع به گلایه در مورد بازی کردند و بعد از آن بود که ویدیوهایی از داستان و گیم پلی لو رفت. این باعث شد که نیل دراکمن، کارگردان بازی، بدترین روزهای عمرش را بگذارند. به هرحال بازی منتشر شد و پس از آن شاهد موج تازه ای از انتقادات بودیم. این انتقادات به سطحی رسید که تعدادی شروع به انتشار توییت های تهدید آمیز کردند و بسیاری از آن‌ها متوجه شخص نیل دراکمن بود.

Laura Bailey که بازیگر شخصیت Abby است اولین تهدیدهای مرگ را دریافت کرد. اگر بازی را تجربه کرده باشید می دانید که او مسئول قتل جوئل در بازی است، به همین دلیل از نظر طرفداران شخصیتی منفور حساب می شود. لورا در توییت خود سعی کرده است که با دید دیگری به حوادث نگاه کند و از پیام های انرژی بخش طرفداران استقبال کرده است و سعی کرده است که دیگر پیام ها را در نظر نگیرد.

نیل دراکمن هم پیام هایی به این شکل دریافت کرده است و در توییت تازه خود نسبت به آن واکنش نشان داده است:

Neil_Druckmannممکن است که عاشق بازی باشید یا از آن متنفر باشید اما متاسفانه تعدادی از پیام هایی که دریافت کرده ایم پر از مضامین خشونت آمیز و تنفرآمیز هستند. تعداد آن‌ها نیز چندان کم نیست و بین آن‌ها انواع پیام ها با مضمون های نژادپرستانه و جنسیت گرا دیده می شوند.

در آخر ناتی داگ نسبت به تهدیدها واکنش نشان داده است. استودیو در توییت خود گفته است: « اگر چه ما از بحث های نقدگرایانه تقدیر می کنیم اما هر گونه تهدید و آزار نسبت به تیم خود را محکوم می کنیم. امنیت آن‌ها اولویت ماست و باید همگی تلاش کنیم تا این رفتار مخرب تکرار نشود.»

پیدا کردن افرادی که کارکنان استودیو را تهدید به مرگ می کنند، آسان نیست. این افراد از حساب های قلابی استفاده می کنند و اگر شما نیز این کار را انجام می دهید، لطفا دست بردارید. این تنها یک بازی است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.