دانلود بازی Valorant برای PC
دانلود بازی Valorant برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Valorant برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1400 819 دیدگاه
433,581 بازدید

دانلود بازی Valorant برای کامپیوتر

اگر بخواهیم به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی چندنفره تاکتیکی در سبک شوتر فکر کنیم، نام بازی Counter Strike به خاطر اکثر افراد برسد. این بازی نه‌تنها خودش به موفقیت بالایی دست یافت و تا سال‌های طولانی، پادشاه این سبک بود، الهام‌بخش ساخت عناوین مشابه بسیاری گشت. نکته‌ای که به موفقیت این بازی کمک شایانی کرد، سبک متفاوت گیم پلی و تأکید زیاد آن بر روی تاکتیک‌های انفرادی و گروهی در کنار یکدیگر بود.

هرچند بازی کانتر که نسخه مدرن این بازی است مخاطبان زیادی داشته و هنوز بسیاری با آن سرگرم هستند، استودیوهای دیگر از ساخت عناوین مشابه دست نکشیده‌اند. یکی از جدیدترین بازی‌های شوتر تاکتیکی که با الهام از عناصر مختلفی از چند بازی ساخته شده، بازی Valorant از شرکت بزرگ Riot Games است. افراد شرکت Riot Games را بیشتر به دلیل بازی محبوب League of Legends می‌شناسند اما به‌تازگی دست به ساخت عناوین متعددی در سبک‌های مختلف زده که یکی از آن‌ها شوتر تاکتیکی‌ای با نام Valorant است.

تلفیقی از عناصر موفق کانتر استرایک و Overwatch

آنچه در بازی Valorant بسیار مشهود است، تلاش سازندگان برای تلفیق چند عنصر موفق از عناوین شوتر تیمی بوده که در کنار یکدیگر جمع کرده‌اند. ازلحاظ گیم پلی، ولورانت بسیار شبیه به Counter Strike بوده و اصول آن را دنبال می‌کند. شما در هر بازی، 24 راند مختلف را به‌صورت 5 به 5 تجربه می‌کنید و هر تیمی که موفق شود 13 راند را پیروز شود، برنده میدان خواهد بود. ابتدای هر راند زمانی کوتاه برای خرید سلاح در اختیار دارید و تمامی سلاح‌ها برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. پیروزی در راند به دو روش ممکن است، یا باید تیم مهاجم در یکی از مناطق مشخص‌شده، بمب‌گذاری موفق انجام داده یا تیم مدافع موفق شود بمب را خنثی کند. کشته شدن تمامی اعضای یک تیم نیز روش دیگری برای پیروزی در راند است.

حتی کلاس سلاح‌ها نیز شباهت زیادی به Counter Strike داشته و تنها تفاوت‌هایی جزئی اعمال شده است. رابط کاربری ساده‌ای برای خرید در ابتدای بازی وجود داشته که هر بازیکنی به‌راحتی بتواند در کمترین زمان خرید تجهیزات را انجام دهد؛ اما آنجا که بازی Valorant از Counter-Strike Global Offensive متمایز می‌شود، کاراکترهایش هستند که برخلاف کانتر استرایک هرکدام منحصربه‌فرد بوده و شبیه به قهرمان‌های بازی Overwatch یا اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. در حال حاضر 17 شخصیت که با نام Agent شناخته می‌شوند در بازی Valorant حضور داشته که از همان ابتدا 5 شخصیت به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد و با بازی کردن، سایر آن‌ها را نیز باز خواهید کرد. این تفاوت شخصیت‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد هرکدام، عمق بسیار بیشتری به گیم پلی بازی اضافه کرده و تلفیق و همکاری آن‌ها در قالب یک تیم، جذابیت زیادی را به بازی تزریق می‌کند.

Agentها و ویژگی‌های منحصربه‌فردشان در ولورانت

ولورانتویژگی متفاوت بازی Valorant همین حضور Agentها و قابلیت‌های مختلفشان است. هر Agent بین 4 تا 5 قابلیت داشته که به‌جز قابلیت Ultimate که قدرتمندترین ویژگی آن‌ها است، بقیه را مانند تجهیزات و سلاح باید در ابتدای راند با پرداخت پول درون بازی خریداری کنید. قابلیت Ultimate با کشتن افراد تیم رقیب سریع‌تر شارژ می‌شود و این انگیزه را برای بهتر بازی کردن و کشتن دشمن به شما می‌دهد. به برخی از قابلیت‌های Agentها به طور خلاصه اشاره خواهیم کرد.

برای مثال یکی از کاراکترها قدرت بازیابی هم تیمی‌های کشته شده در میدان نبرد را دارد، یکی دیگر به یک موشک‌انداز با قدرت تخریبی بالا دسترسی داشته و یا نارنجک خوشه‌ای دارد. یکی می‌تواند با نصب دوربین‌های مخفی موقعیت دشمنان را ردیابی کند و تله‌هایی در نقشه کار بگذارید. تنوع قابلیت‌های این 17 کاراکتر و ترکیب آن‌ها با یکدیگر جذابیت اصلی گیم پلی بازی Valorant هستند و همچنین سقف مهارت بازیکنان را بالاتر می‌برند، زیرا یادگیری و ماهر شدن با هر Agent زمان زیادی لازم خواهد داشت.

نقشه‌ها و گرافیک خوب در کنار روان اجراشدن

در حال حاضر 6 نقشه مختلف در بازی وجود داشته که طراحی هر کدام منحصربه‌فرد است. برخی از نقشه‌ها سه منطقه برای بمب‌گذاری دارند و برخی دیگر دارای تلپورت‌های بزرگی هستند که جابه‌جایی در نقشه را آسان‌تر می‌کند. یادگیری نقاط حساس و استراتژیک هر نقشه بخش دیگری از پروسه ماهر شدن در بازی Valorant بوده و نیازمند تجربه و زمان است. ازلحاظ گرافیکی بازی سبک نیمه کارتونی و زیبایی را برای خود برگزیده و نکته مثبتش، اجرای بسیار روان و بدون مشکل حتی بر روی سخت‌افزارهای قدیمی‌تر است. این موضوع در کنار ویژگی‌های دیگر گیم پلی بازی تجربه بی‌نظیری از یک شوتر تاکتیکی متفاوت را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین سازندگان با به‌روزرسانی‌های فصلی، دائم محتوای جدیدی در قالب اسکین برای سلاح‌ها، نقشه‌ها و Agentهای جدید به بازی اضافه می‌کنند تا بازیکن همواره چیز جدیدی برای تجربه کردن در دسترس داشته باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Counter-Strike Global Offensive و Overwatch را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Valorant با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: برای نصب بازی، توضیحات ارائه شده در بخش “راهنما و توضیحات” را مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
RAM: 4GB
CPU: Intel i3-370M
GPU: Intel HD 3000 (1GB VRAM)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit)
RAM: 4GB
CPU: Intel Core i5-4460 3.2Ghz
GPU: Nvidia GTX 1050 Ti (1GB VRAM)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Valorant is a team-based tactical shooter and first-person shooter set in the near-future. Players assume the control of agents, characters who come from a plethora of countries and cultures around the world. In the main game mode, players join either the attacking or defending team with each team having five players on it. Agents have unique abilities and use an economic system to purchase their abilities and weapons. The game has an assortment of weapons including sidearms, submachine guns, shotguns, machine guns, assault rifles and sniper rifles. Automatic weapons such as the “Spectre” and “Odin” have recoil patterns which have to be controlled by the player in order to be able to shoot accurately. The attacking team has a bomb, called the Spike, that they need to plant on a site. If the attacking team successfully protects the Spike and it detonates, they get a point. If the defending team successfully defuses the Spike, or the 100-second round timer expires, the defending team gets a point. If all the members of a team are eliminated, the opposing team earns a point. After twelve rounds, the attacking team switches to the defending team and vice versa. The first team to win 13 rounds wins the match.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.98 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 208 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

برای نصب بازی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. توجه کنید برای ساخت اکانت و اجرای بازی نیاز به نرم افزار های گذر از تحریم می باشد.
  2. بعد خارج کردن فایل ها از حالت فشرده به سایت سازنده بازی (لینک سایت در قسمت لینک های دانلود قرار دارد) رفته و بر روی PLAY NOW کلیک کرده و با انتخاب گزینه Make One یک اکانت جدید بسازید. پس از ورود به اکانت، تاریخ تولد خود را وارد کنید (توجه کنید تاریخ تولد باید بالای 18 سال باشد).
  3. سپس کلاینت (لانچر) بازی را از قسمت لینک های دانلود، دانلود کرده و آن را نصب و اجرا کنید. مشخصات اکانت خود را وارد کنید و گزینه Install را انتخاب کرده و محل نصب بازی را مشخص کنید. بعد از چند دقیقه دانلود را متوقف کنید و به محلی که برای نصب بازی انتخاب کرده اید رفته و فایل هایی را که در مرحله 2 اکسترکت کرده اید، کپی و جایگزین (Copy and Replace) کنید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی Valorant را دانلود کنم ؟

برای اجرای بازی Valorant در کامپیوتر نیازمند نصب نرم افزار لانچر هستید و سپس باید دیتای بازی را دانلود کنید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی Valorant در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Valorant نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان بازی ولورانت را آفلاین تجربه کنم ؟

بازی Valorant به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
حجم بازی Valorant برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Valorant روی وب سایت پارسی گیم، حدود 7 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آپدیت جدید Valorant را از کجا دانلود کنم ؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی Valorant را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۵
آیا Valorant نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارد ؟

متاسفانه به دلیل تحریم های بازی Valorant توسط سازندگان آن، برای تجربه ی بازی نیاز به استفاده از نرم افزار دورزدن تحریم خواهید داشت.

۶
آیا بازی Valorant مجانی است ؟

تجربه بازی ولورانت کاملا مجانی است اما روی کنسول نیاز به پرداخت حق اشتراک Xbox Live و PS Plus خواهید داشت.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 819 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    رو این سیستم جواب میده؟!
    ram 2gb cpu intel pntium cpu g630 @ 2.70 ghz vga nvodoa geforce 210 1gb

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      خیر

  • Avatar

    A

    مهمان

    سلام ببخشید روی سیستم رم 4 ساده بازی بالا میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به A

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    AliBRos007

    مهمان

    من وقتی میرم تو بازی این ارور dx11 feature level 10.0 is required to run the engine میده
    ولی دیروز ک بازی میکردم ارور نمیداد directx 11 هم دانلود کردم نصب کردم ولی هیچ تغییری نکرد این ارور داد میشه یکی کمکم کنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرش در پاسخ به AliBRos007

      مهمان

      سلام کارت گرافیکت قدیمیه و دایرکت ایکس ۱۱ ساپورت نمیکنه اگه میخوای بازیو اجرا کنی نرم افزار Dxcbl دانلود کن مشکلت حل میشه ولی امکان لگ بالا

  • Avatar

    EmadTimes

    مهمان

    با سلام
    کسانی که وقتی میخوان بازی رو اجرا کنن با ارور this game is not available on your operating system. مواجه میشن باید به این نکته توجه کنن.
    اینکه حتما باید برای ساخت اکانت و بازی از یک نرم افزار گذر از تحریم استفاده کنن. برای ثبت نام در سایت اگه چیز ش.کن باشه بهتره ، ولی داخل بازی میتونید از دی ان اس های رفع تحریم هم استفاده کنین.
    من همین مشکل رو داشتم که واسم حل شد
    شما هم حتما امتحان کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به EmadTimes

      مهمان

      سلام عزیز از چه dns استفاده می کنی و از کجا دان کردی؟

  • Avatar

    fsd

    مهمان

    به نظر شما در سیستم
    ram:8
    cpu:2.50ghz
    اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به fsd

      پشتیبانی

      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    لانجر بازی گزینه ی استپ نداره
    یعنی متوقف نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام من بازی رو از خود لانچر گذاشتم دانلود شه و همه چیز خوب پیش رفت تا وقتی که خواستم بازی رو بیارم که میزنه This game is not available on your operating system. , n;li و دکمه play برام خاموشه یه بارم فایلی کهع دان کرده بود رو برداشتم پاک کردم با اون فایل روش سایت رو امتحان کردم بازم همین ارور رو میده خواهشمندم راهنماییم کنید سیستمم هم کافیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    LD|STRANGER

    مهمان

    روی این سیستم چن اف پی اس میده
    cpu i7 8700
    ram:16
    cpu:gtx1070 g1

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به LD|STRANGER

      پشتیبانی

      با کیفیت عالی اجرا میشود

  • Avatar

    محمد جواد

    مهمان

    بازی ارور میده قند شکن هم زدم اگر قند شکن خاصی لازمه بگیدلطفاthere was an error connection to the platform. please restart your game client

    پاسخ دهید
  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سلام تو دایرکست 10 اجرا میشع؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 819 دیدگاه