the-last-of-us-ii
یحیی رحیمی

سونی افشاگر ویدیوهای گیم پلی بازی The Last of Us Part II را پیدا کرده است

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
686 بازدید

بازی The Last of Us Part II یکی از موردانتظار ترین بازی های سال جاری و احتمال نسل فعلی کنسول هاست. حرف و صحبت های زیادی پیرامون این بازی وجود دارد. همان طور که می دانید، این فصل جدیدی از زندگی شخصیت های الی و جوئل است و در طول هفته های گذشته شاهد اتفاقات عجیبی در مورد این بازی بوده ایم. جدا از تاخیرهای پیاپی، گیم پلی و داستان بازی توسط فردی که به نظر نزدیک به استودیو ناتی داگ بوده است لو رفته است و این موضوع باعث واکنش سونی نیز شد.

سونی امروز در اعلامیه ای که در اختیار GamesIndustry.biz داده است، خبر از شناسایی فرد مسئول افشای اطلاعات بازی The Last of Us Part II داده است. این فرد ویدیوهایی از پلات بازی منتشر کرده بود و پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه آن‌ها را مشاهده نکنید. بر اساس اعلامیه سونی، این فردی ارتباطی به استودیو ناتی داگ و خود SIE نداشته است. این افشاگری از طریق یک منبع خارجی و به کمک افرادی داخلی انجام شده است و سونی فعلا از بیان جزئیات بیشتر خودداری می کند اما تحقیقات روی افراد مختلف همچنان ادامه دارد.

به نظر می رسد فردی که ویدیوها را لو داده است، به خوبی توانسته از دید سونی در شبکه های اجتماعی به دور بماند. سونی همکاری نزدیکی با یوتوب، توییتر و دیگر پلتفرم ها برای حذف این ویدیوها و اطلاعات داشته است و در نتیجه هر چه ویدیو بوده است پاک شده است اما هنوز هم در صورتی که به شبکه های اجتماعی سر می زنید، احتیاط لازم را به خرج دهید.

سونی اخیار تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II را روز 19 ژوئن اعلام کرده است. این بازی قرار بود در فوریه منتشر شود که به ماه مه افتاد و بعد از آن دوباره تاخیر خورد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.