دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault برای PC
دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1398 21 دیدگاه
21,617 بازدید

دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault برای کامپیوتر

جنگ جهانی دوم آن‌چنان گسترده و بزرگ بود که دنیا را در جبهه‌های مختلفی دیگر جنگ کرد. از سویی هیتلر با ارتش رایش سومش می‌تاخت و در سوی دیگر نیز ژاپن درگیر نبردی بزرگ با آمریکا شده بود. EA اولین بار با عنوان Medal of Honor سعی در به تصویر کشیدن این جنگ خانمان‌سوز گرفت. اولین نسخه از بازی فوق‌العاده موفق بود و این‌طور بود که کمپانی Electronic Arts تصمیم به عرضه بازی Medal of Honor Pacific Assault گرفت. این بازی با ورود هنر هفتم به جریان گیم پلی و البته تمرکز روی جنگ اقیانوسیه بین آمریکا و ژاپن برای همیشه در ذهن طرفداران حک شد.

داستان بازی Medal of Honor Pacific Assault از جایی شروع می‌شود که شما به‌عنوان یکی از سربازان نیروی دریایی به پاسخ علیه اعلان‌جنگ ژاپن در ناو جنگی قرار می‌گیرید و پیش به‌سوی جنگ می‌تازید. از همان اول می‌توان جلوه‌های سینمایی بازی را مشاهده کرد و برای نمونه مقدمه آن از فیلم غلاف تمام فلزی استنلی کوبریک برداشته است. با پیش روی در بازی به‌روز D-Day و همان حمله خونین به ساحل ژاپن نیز می‌رسیم که این‌یکی نیز فوق‌العاده از فیلم نجات سرباز رایان الگوبرداری شده است. این موضوع باعث شده است که به‌راحتی با داستان بازی ارتباط برقرار کنید. بازی در 25 مرحله تقسیم‌بندی شده است و آرام از یک سرباز وظیفه به فرمانده جوخه تبدیل خواهید شد و حتی در بعضی مراحل هواپیما خواهید راند و سوار قایق‌های جنگی خواهید شد. یکی از نوآوری‌های بازی در آن زمان استفاده از پزشک جنگی برای مداوا و باندپیچی بود و حتی می‌توانستید سرباز کناری‌تان را برای مداوا به سمت پزشک ببرید و همین کمی کار را سخت‌تر اما رئال‌تر کرده است.

Medal of Honor Pacific Assault حماقت آدمی برای صندلی قدرت است. یکی از نکات قابل‌توجه این بازی نشان دادن مرگ سربازان در طبیعی‌ترین حالت خود است و برای همین ممکن است با صحنه‌های دل‌خراشی مواجه شوید. EA تلاش کرده همه‌چیز به واقعیت نزدیک باشد و برای همین زمان پر کردن تفنگ‌ها نیز مانند مدل واقعی خودشان ساخته‌شده‌اند و این موضوع در بخش چند نفره نیز دخالت می‌کند. گرافیک بازی برای زمان خودش فوق‌العاده بود و هنوز هم صحنه‌های سینمایی آن دل‌چسب و جالب به نظر می‌رسند. نبرد میان نیروهای آمریکایی و ژاپنی آینده هر دو کشور را برای همیشه تغییر داد و عملاً تاریخ را برای هر دو رقم زد. اگر به این سبک علاقه دارید پیشنهاد ما Call of Duty: WWII و Battlefield V است.

در ادامه برای دانلود بازی Medal of Honor Pacific Assault با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP2+
Processor: Pentium 4 or Athlon XP
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 64 MB AGP Video Card with supported DirectX 8.1 drivers (GeForce3+ / Radeon 8500+)
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Only the Xbox 360 controller for PC is officially compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP SP2+
Processor: Pentium 4 or Athlon XP
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB AGP Video Card with DirectX(R) compatible drivers (GeForce FX / Radeon 9600)
Storage: 3 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Additional Notes: Only the Xbox 360 controller for PC is officially compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Medal of Honor: Pacific Assault is a first-person shooter video game, the story of which takes place during the Pacific War. It is the 7th installment of the Medal of Honor series. Medal of Honor: Pacific Assault introduced some new features to the franchise, such as recovering health by calling the corpsman, and the ability to order squad members to give covering fire, regroup, move up and fall back. In Medal of Honor: Pacific Assault, it was important for the developers to have a full story line, emphasizing Sergeant Thomas Conlin and his squad. Medal of Honor: Pacific Assault Director’s Edition features some additional content, such as a presentation that shows the real history of American-Japanese war, behind the in-game missions (levels). and a built-in music player that allows the user to listen to the soundtracks of the game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه
  • Avatar

    H

    مهمان

    An error occurred while decompressing: Archive header is corrupt! Unarc.dll returned an error code: -14 ERROR: archive structure corrupted (decompression of control block failed)
    موقع نصب این ارور رو میده چی کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به H

      پشتیبانی

      متن ** ارور ISDone.dll ** را در گوگل سرچ کنید

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام.ظاهرا این بازی روی نسخه 32 بیتی ویندوز نصب میشه.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      هادی در پاسخ به مهدی

      مهمان

      روی 64 بیتی ویندوز 10 نصب میشه انجام دادم بازی قشنگیه

  • Avatar

    کیان

    مهمان

    سلام من از حالت فشرده خارج کردم وقتی روی ستاپ میزنم ارور You must de logged in as
    administrator whan installing this program میزنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    واقعا بازی مهشری بود یادش بخیر چقدر کلاه یارامون رو با تیر میزدیم XD

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 21 دیدگاه