دانلود بازی Might & Magic Heroes VII برای PC
دانلود بازی Might & Magic Heroes VII برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Might & Magic Heroes VII برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1398 2 دیدگاه
12,375 بازدید

دانلود بازی Might & Magic Heroes VII برای کامپیوتر

Might & Magic Heroes VII یک بازی استراتژی مبتنی بر زمان و بخشی دیگر از سری با همین نام است که بازیکنان مانند قسمت‌های قبلی، رهبرانی را با توانایی سحرآمیز کنترل کرده و به آن‌ها “قهرمانان” می‌گویند. قهرمانان و ارتش‌هایشان با مخالفان جنگیده، دنیای اطرافشان را کاوش و تسخیر می‌کنند. اقتصاد خود را توسعه داده و مدیریت می‌نمایند. شما در نقش یکی از قهرمانان می‌توانید، ارتش‌های موجودات افسانه‌ای را با صدها توانایی در نبرد هدایت کنید و یا آثار باستانی قدرتمند بسازید. این مجموعه شامل داستان مستقل از قسمت‌های گذشته، یک سری از مبارزات گوناگون و دارای حالت چند نفره است.

حدود 200 سال پس از وقایع قسمت قبلی (سایه‌های تاریکی) و ده سال بعد از ترور امپراطور مقدس Maeve Falcon و سقوط امپراطوری‌ او، برای به دست آوردن قدرت جنگ بزرگی درگرفته که آتش آن کل سرزمین را در شعله‌های خود گرفتار کرده است. داستان ما در طول جنگ جانشینی و هرج‌ومرج ایجاد شده‌ی آن اتفاق می‌افتد. بسیاری از رقبای گرسنه که آماده تصاحب تاج و تخت با زور هستند، با یکدیگر درگیر شده و همه جا را به آشوب کشیده‌اند. ایوان گریفین، یکی از قهرمانان نیرومند ساکن این قلمرو است که برای تصاحب پادشاهی با نیروهای دیگر متحد می‌شود. او بسیار شجاع، زیرک و یکی از مبارزینی است که جهان قبلاً امثال آن را ندیده. دوک ایوان برای برقراری نظم و پایان دادن به مناقشه‌ای که زمین‌هایشان را تحت‌الشعاع قرار داده، یک شورای مشاوره‌ی معتبر شش نفره تشکیل می‌دهد.

گیم‌پلی بازی تاکتیک‌های مشابهی را که در سری Heroes of Might and Magic وجود دارد، تکرار نموده که استراتژی در آن بسیار کلیدی است زیرا نبردها در یک تخته شطرنج مانند صورت می‌گیرد که در آن هر بازیکن یک بخش از کل سرزمین را کنترل می‌کند. نبرد شامل گیم‌پلی مبتنی بر نوبت است که در آن هر موجودی فرصتی برای حرکت دارد. نبرد زمانی به پایان می‌رسد که تمام نفرات یک طرف کشته شده‌اند یا طرفین، توافق آتش بس می‌کنند. بازی در طی نوبت هر بازیکن، ساختن یا به‌روزرسانی قلعه اصلی، امکان گسترش بیش‌تر روی نقشه و هم‌چنین جذب ارتش را فراهم می‌کند. بازیکنان “قهرمانان” خود را در نقشه حرکت داده، منابع و تجهیزاتی را جمع‌آوری می‌کنند که بعداً مزایای فراوانی برای آن‌ها فراهم می‌نماید. با گسترش قلمرو و گرفتن شهرهای دشمن، بازیکن می‌تواند ارتش بزرگ‌تری بسازد. تنها زمانی بازیکن پیروز نهایی است که تمامی جناح‌ها و سایر بازیکنان را شکست داده باشد. این بازی شامل یک بخش داستانی شبیه به نسخه‌های قبلی است که ماجراجویی‌های مختلف شخصیت‌های اصلی را روایت می‌کند. قابلیت چند نفره و حالت آنلاین، این امکان را به بازیکن داده تا در برابر سایر بازیکنان بازی کند.

این بازی توسط استودیوی آلمانی Limbic Entertainment در سال 2015 برای مایکروسافت ویندوز ساخته و عرضه شده است. بازگشتی پیروزمندانه به ذات اصلی یک بازی استراتژی مبتنی بر زمان را برای شما رقم می‌زند. به کمک آن، در یک دنیای فانتزی خیالی با روایت داستانی قوی و پس‌زمینه‌ی سبک نقش‌آفرینی، به سفری می‌روید که هرگز فراموش نخواهید کرد! در سال 2016، دو بسته محتوای اضافی با نام‌های Lost Tales of Axeoth و Trial by Fire برای بازی منتشر شد که شامل دو حالت داستانی و چند جناح جدید (قلعه) به همراه پیشرفت قابل ملاحظه‌ی گیم‌پلی، در دسترس همه دارندگان بازی اصلی قرار گرفت. با این حال، خود این بسته‌ها به صورت مستقل قابل خریداری هستند. بازی پس از انتشار، نقدهای متفاوتی دریافت کرد و اکثرا نمرات خوبی در سایت‌ها ثبت نمود. بیش‌تر منتقدان آن را دنباله‌ای وفادار به سری خود و قسمت‌های قبلی دانسته‌اند که قادر به رقابت با دیگر بازی‌های قدیمی و جدید این سبک، مانند Grand Ages و Conan Unconquered نیز است.

در ادامه برای دانلود بازی Might & Magic Heroes VII با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit only)
Processor: Intel Core i5 660 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5850 (1024 MB VRAM)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1 or Windows 8/8.1 (64bit only)
Processor: Intel Core i5 660 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5850 (1024 MB VRAM)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gameplay follows similar tactics found within the Heroes of Might and Magic series. Strategy is key to the gameplay as battles are structured on a chess-like board where each player controls a faction of units. The battle involves turn-based gameplay, in which each creature has an opportunity to make a move. The battle is over when all the units of one side have been killed, or in a ceasefire scenario. During each player’s turn on the adventure map, building or upgrading the main castle allows for better expansion on the map, as well as for the recruiting of an army. Players move their “Heroes” about the map, collecting resources and artifacts that provide benefits in later gameplay. By expanding their territory and capturing enemy towns, the player can build a larger army. The game is won when one player is left standing after all the rest have been defeated. The game includes a Campaign Mode similar to previous editions that follow various storylines of the main characters. Multiplayer and Online player capabilities allow the player to play against other human players.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    farshad

    مهمان

    سلام dlc trial by fire بازی باهاش نیست میشه اونا رو هم قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آیدین

    مهمان

    سلام آقا این dlc هاش trial by fire اصلا نیست یا من اشتباه میکنم چون نوشتید با DLC اما نصب کردم فقط بازی اصلی بود.میشه کمک کنید؟؟؟؟

    پاسخ دهید