دانلود بازی The Long Dark Wintermute Episode 3 برای PC
دانلود بازی The Long Dark Wintermute Episode 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Long Dark Hesitant Prospect برای PC

پارسی گیم 11 آبان 1398 1 دیدگاه
8,961 بازدید

دانلود بازی The Long Dark Hesitant Prospect برای کامپیوتر

همیشه می‌گویند که جان آدمی بسیار شیرین است. حتی در سخت‌ترین مناطق کره زمین نیز باشیم و از سرما و گرسنگی بلرزیم، بازهم دوست داریم که زنده بمانیم و با این وضعیت نیز ادامه دهیم. استودیو Hinterland Studio مدتی پیش با جمع‌آوری کمک‌های مالی از قلب یک پروژه کیک استارتر شروع به کارکرد و با تکیه‌بر همین ایده، بازی The Long Dark را ارائه کرد. این بازی یک اول‌شخص در ژانر بقا و پایداری است که شمارا در نقش یک خلبان جوان قرار می‌دهد که به دلیل مشکلاتی در منطقه یخ‌زده و شمالی کانادا سقوط می‌کند و حالا باید تنهایی از هزار بلای مختلف نجات یابد. استودیو اخیراً قسمت سوم بازی به نام The Long Dark Wintermute Episode 3 را عرضه کرده است و حالا می‌توانید از بقیه داستان مطلع شوید.

دانلود بازی The Long Dark Wintermute Episode 3

بازی The Long Dark Wintermute Episode 3 به‌صورت جهان باز روایت می‌شود و می‌توانید در دل این طبیعت خشن و شکننده بگردید و برای زنده ماندن غذا پیدا کنید و سرپناهی گرم ایجاد کنید. علاوه بر این‌ها باید حواستان به دمای بدنتان نیز باشد که حتی یک درجه تغییر باعث به خطر افتادن زندگی‌تان خواهد شد. جدا از حالت Sandbox بازی که به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که منابع در اختیاردارید زنده بمانید، بخش داستانی آن به‌صورت اپیزودیک و قسمت قسمت عرضه می‌شود. داستان به‌طورکلی 5 بخش را شامل می‌شود که تابه‌حال دو عدد از آن‌ها منتشرشده بود و حالا The Long Dark Wintermute Episode 3 نیز سومین بخش از داستان را روایت می‌کند. در این قسمت از بازی قرار است بازماندگان دیگری را کشف کنید و همچنین با موجودات سخت‌جانی نیز دست‌وپنجه نرم کنید. مسیر به‌سوی آزادی و بازگشت به زندگی طبیعی کشف‌شده است و تنها کار لازم آن است که امتحانش کنید.

بازی The Long Dark Wintermute Episode 3 توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و این بازی نیست که بتوان به‌راحتی از کنارش عبور کرد. از عرضه قسمت اول بازی سال‌هاست که می‌گذرد اما این داستان نفس‌گیر به این سادگی فراموش نمی‌شود. در میانه برف و بوران، هواپیمای شما سقوطی سخت داشته است و بعد از به زمین خوردن است که درک می‌کنید کجا هستید. هر طور که می‌شود باید بقا یافت و به سمت سرزمین خود بازگشت اما این به چه قیمتی خواهد بود؟ بازی The Long Dark داستان شبی طولانی میان حیوانات وحشی و زوزه گرگ‌های گرسنه است. صدایی از دور شمارا فرامی‌خواند، در بله مرگ و بقا قرار دارید؛ کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Green Hell و The Forest نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی The Long Dark Wintermute Episode 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual-Core Intel i5 CPU @ 2GHz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel 4xxx Series w/ 512MB VRAM or better
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Any on-board chip will work.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7 CPU @ 2.6GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 555 w/ 1GB VRAM or better
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Ideally, something with Surround capabilities.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Bright lights flare across the night sky. The wind rages outside the thin walls of your wooden cabin. A wolf howls in the distance. You look at the meagre supplies in your pack, and wish for the days before the power mysteriously went out. How much longer will you survive? Welcome to THE LONG DARK, the innovative exploration-survival experience Wired magazine calls “the pinnacle of an entire genre”. The Long Dark is a thoughtful, exploration-survival experience that challenges solo players to think for themselves as they explore an expansive frozen wilderness in the aftermath of a geomagnetic disaster. There are no zombies — only you, the cold, and all the threats Mother Nature can muster.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.45 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    garden

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون یه در خواست داشتم بجا اینکه تریلر بازی رو بزارید یکم از گیم پلی بازی رو بزارید بهتره ممنون میشم بزارید

    پاسخ دهید