Red Dead Redemption 2
دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1400 8,354 دیدگاه
1,512,310 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر

کمتر کسی است که نام Rockstar Games را نشنیده باشد و آثار معروف و قوی این کمپانی قدرتمند را نشناسد. این سازنده‌ی خلاق، جایزه‌ی بهترین بازی سال را از مراسم مختلفی برای بازی‌های مختلف خود دریافت کرده است. یکی از مشهورترین سری بازی‌های Rockstar، سری Red Dead است که نسخه‌ی دوم آن، Read Dead Redemption در سال 2010 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. این بازی جزو لیست پرفروش‌ترین بازی‌های نسل هفتم نیز قرار گرفت و تبدیل به یکی از موفق‌ترین ساخته‌های Rockstar شد. بعد از یک انتظار طولانی 8 ساله، نسخه‌ی بعدی این بازی با نام Read Dead Redemption 2 روانه‌ی بازار شده است که می‌توان این بازی را به جرئت یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم دانست. این بازی یک دنیای آزاد در زمان وسترن و غرب وحشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و با گیم‌پلی یکتا و بی‌مانند خود، بازیکنان بی‌شماری را به خود جذب کرده است. Read Dead Redemption 2 در سبک اکشن-ماجرایی است و در دو دوربین سوم‌ شخص و اول شخص، قابل تجربه است.

روایتی جذاب که وقایع پیش از بازی اول را دنبال می‌کند

Red Dead Redemption 2داستان بازی، قبل از وقایع Read Dead Redemption جریان دارد و شما در نقش Arthur Morgan که در گنگ Van der Linde عضو است، قرار می‌گیرید. داستان بازی قبل از وقایع نسخه‌ی قبلی جریان دارد و شخصیت‌های زیادی از جمله John Marston در بازی قرار دارند که خبر بسیار خوبی برای هواداران این سری است. بازی داستانی زیباتر و پیچیده‌تر نسبت به نسخه‌ی قبلی را به طرفداران ارائه می‌دهد که برای خراب نشدن بخش داستانی برای هواداران، از توضیح بیشتر آن اجتناب کردیم. تنوع مأموریت‌ها بسیار زیاد از و بخش داستانی بازی، 65 ساعت طول خواهد کشید که بیشترین زمان لازم برای کامل کردن بخش داستانی بین بازی‌های نسل هفتمی و هشتمی Rockstar است. بیش از هزار بازیگر در بازی صداگذاری کرده‌اند که حاصل آن، جمع‌آوری بیش از پانصد هزار خط دیالوگ در بازی است. جالب است بدانید که اگر شما بخواهید تمام داستان بازی و دیالوگ‌های بازی را پرینت بگیرید و بر روی هم قرار دهید، به ارتفاع دو متر و نیم کاغذ در مقابل شما قرار خواهد گرفت! این مسائل نشان می‌دهد که داستان بازی بسیار غنی است و شاید با بهترین داستان Rockstar بین بازی‌هایش رو به رو باشیم.

گیم پلی عمیق، باجزییات و واقع‌گرایانه

گیم‌پلی بازی چیزی نیست که بتوان حتی ده درصد آن را در یک متن کوتاه خلاصه کرد! تنوع بسیار زیاد و سرسام آور در بخش گیم‌پلی بازی، Read Dead Redemption 2 را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جهان آزاد می‌کند. یکی از بخش‌های بازی، سیستم Honor بازی است که با توجه به رفتار و کارهای شما در بازی، تأثیر زیادی بر روی دنیای بازی می‌گذارد. اگر شما به کشتن مردم بپردازید و دزدی کنید، شهرت شما در شهرها به عنوان یک خلاف‌کار خواهد پیچید و رفتار NPC ها با شما تغییر خواهد کرد. البته اگر به مردم کمک کنید نیز تصور آن‌ها نسبت به شما مثبت خواهد شد که تأثیرات خاص خود را دارد. این رفتارها یکسان نبوده و در روستاهای مختلف، رفتارهای متفاوتی را مشاهده خواهید کرد که ترسیدن یا تلاش برای کشتن شما، بخشی از کارهایی است که NPC ها در واکنش با سیستم Honor در مقابل شما انجام خواهند داد.

شبیه‌سازی دقیق دنیای غرب وحشی و بخش آنلاین سرگرم کننده

آب و هوا نیز در بازی تأثیر زیادی بر روی اسلحه و میزان سلامتی شما می‌گذارد و اگر لباس گرم نپوشید، قدرت عملکردی شما در طول زمان کاهش پیدا خواهد کرد و یا اگر اسلحه‌ی خود را در غلاف نگه ندارید، اسلحه‌‌ی شما زودتر زنگ می‌زند که مشکلات زیادی را به همراه دارد. میزان سلامتی شخصیت اصلی، بسیار مهم است و کارهایی مانند غذا خوردن تأثیر مستقیمی بر روی عملکرد او دارد. برای مثال اگر به اندازه‌ی کافی غذا نخورید، لاغر می‌شوید و قدرت نشانه‌‌گیری شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. بازی دارای یک بخش آنلاین گسترده مانند GTA V است که شما می‌توانید وارد یک سرور شوید و با دیگر بازیکنان، کارهای بسیار زیادی را در دنیای بازی انجام دهید.

گرافیکی خیره‌کننده و چشم‌نواز

توجه به جزییات در بازی رد دد ریدمپشن 2 تنها به گیم پلی و عناصر آن خلاصه نمی‌شود و استودیو راکستار در بخش گرافیک نیز، سنگ تمام گذاشته تا بتواند عنوانی بی‌نقص از هر لحاظ را به خورد طرفدارانش دهد. گرافیک بازی حتی پس از گذشت چندسال از انتشارش، همچنان زیبا و خیره‌کننده است و جزییات بسیاری در آن رعایت شده که شما را مدهوش خواهد کرد. انیمیشن و حالت‌های مختلف صورت کاراکترها، مناظر طبیعی، ویژگی‌های آب و هوا و تاثیر آن بر اجزای محیط، سایه‌ها و حیات وحش و… همگی تجربه‌ای شیرین و لذت بخش از دنیای غرب وحشی در اختیار شما قرار می‌دهند، دنیایی مجازی که شاید تا ماه‌ها در آن گشت و گذار کنید و لذت ببرید. بازی Red Dead Redemption 2 بهترین شبیه‌سازی غرب وحشی را در سبک جهان‌باز برای تجربه در اختیار شما قرار خواهد داد.

رفع مشکلات بازی Red Dead Redemption 2

رد دد ریدمپشن ۲ بازی است که طرفداران سبک‌های مختلف را در کنار هم جمع‌آوری می‌کند و بازی بسیار جذاب و لذت بخش برای انواع سلیقه‌ها به بازیکنان ارائه می‌دهد. در حالت فعلی، تهیه‌ی این بازی خیلی گران تمام می‌شود اما بدانید که اگر بازی را تهیه کنید، لااقل تا یک سال کاملاً سرگرم خواهید ماند. Read Dead Redemption 2 ارزش پولی که می‌دهید را دارد و کمتر بازی است که این حجم از محتوا را در قبال 60 دلار به بازیکنان ارائه دهد. پارسی گیم لینک دانلود کرک بازی را با ترافیک نیم بها و آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده تا اوقات خالی خود را به هیجان انگیزترین شیوه پر کنید.

  1. ترینر و کد تقلب بازی Red Dead Redemption 2

در ادامه برای دانلود بازی Red Dead Redemption 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 – Service Pack 1 (6.1.7601)
Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
Memory: 8GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB HDD
Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 – April 2018 Update (v1803)
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Red Dead Redemption 2 is Western-themed action-adventure video game developed and published by Rockstar Games. It is scheduled to be released for PlayStation 4 and Xbox One on October 26, 2018. The game is a prequel to the 2010 game Red Dead Redemption, and will be the third entry in the Red Dead series. Set in 1899, it follows the story of outlaw Arthur Morgan, a member of the Dutch Van der Linde gang. It is played from either a third or first-person perspective and the player controls Arthur Morgan, an outlaw and a member of the Van der Linde gang. The game features both single-player and online multiplayer components.

The game will continue to use the Honor system from its predecessor, Red Dead Redemption, which, based on how the player interacts with non-playable characters (NPCs), will affect how settlements, towns, and other groups will react towards Morgan The game’s main story is expected to take 60 hours to complete.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 116.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 709 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟ ✅

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Red Dead Redemption 2 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Red Dead Redemption 2 کرک شده است ؟

بله. بازی رد دد ریدمپشن 2 پس از مدت ها توسط گروه EMPRESS کرک شده است و نسخه کامل بازی هم اکنون قابل دانلود خواهد بود.

۲
حجم بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر 108 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند فیت گرل با حجم های کمتری هم قابل دسترس خواهند بود.

۳
آیا سیستم من بازی Red Dead Redemption 2 را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2 شما نیاز به ویندوز 7 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-2500K یا AMD FX-6300 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 770 2GB یا AMD Radeon R9 280 3GB خواهید داشت. فضای مورد نیاز برای نصب این بازی هم 150 گیگابایت خواهد بود. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Red Dead Redemption 2 را بررسی کنید.

۴
تفاوت نسخه های بازی Red Dead Redemption 2 در چیست ؟

تمامی نسخه های قرار گرفته شامل محتوای اصلی بازی هستند و هیچ گونه حذفیاتی ندارند. تنها تفاوت نسخه FitGirl و نسخه DODI در مدت زمان نصب این بازی است. به دلیل فرایند فشرده سازی این بازی توسط این گروه ها، مدت زمان نصب بازی افزایش یافته است. این مدت زمان به مواردی همچون سخت افزار شما بستگی دارد و بین 1 ساعت و 40 دقیقه الی 5 ساعت متفاوت خواهد بود.

۵
به نظر شما کدام نسخه ی بازی Red Dead Redemption 2 را دانلود کنم ؟

به طور کلی پیشنهاد میکنیم نسخه EMPRESS یا ElAmigos را دانلود کنید تا مشکلی در فرایند نصب و آپدیت شما پیش نیاید، اما اگر مشکل حجم اینترنت دارید و میخواهید بازی در مدت زمان کمتری در دسترس شما قرار بگیرد نسخه FitGirl و DODI مناسب شماست، البته باید کمی در نصب بازی صبوری داشته باشید.

۶
داستان بازی Red Dead Redemption 2 در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی، قبل از وقایع Read Dead Redemption جریان دارد و شما در نقش Arthur Morgan که در گنگ Van der Linde عضو است، قرار می‌گیرید. داستان بازی قبل از وقایع نسخه‌ی قبلی جریان دارد و شخصیت‌های زیادی از جمله John Marston در بازی قرار دارند که خبر بسیار خوبی برای هواداران این سری است. بخش داستانی بازی، 65 ساعت طول خواهد کشید.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8,354 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا راشدی

    مهمان

    کرک شده .
    روی رم ۱۲ و core i5 . Nvidia 930 mx بالا میاد یا نه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا راشدی

      پشتیبانی

      خیر کرک نشده
      اجرا نمی‌شود

  • Avatar

    iliya

    مهمان

    سلام من بااین سیستم میتونم بازی رو تومدیوم بازی کنم 1080p
    ram 8gb dd3
    cpu core i5 4590
    gpu g1030 2gb
    gpu شیر میکنه میشه
    gt 1030 4gb

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به iliya

      پشتیبانی

      سلام
      با کیفیت Low اجرا میشود

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    روی این سیستم میاد اگه نمیاد لطفا بگید از رم یا کارت گرافیک یا سی پی یو رم ۱۲سی پسی یو i5 کارت گرافیک ۳گیگ gt440 ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت لطفا بگید اگه نمیاد از چیه رم یا کارت گرافیک

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا نمی‌شود
      کارت گرافیک خود را ارتقا دهید

  • Avatar

    وحید

    مهمان

    سلام
    gtx750ti 2g
    8gرم
    corei54460
    win7
    اجرامیشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به وحید

      پشتیبانی

      سلام
      احتمال لگ هست

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    با سلام رو این سیستم میاد ؟
    رم 8
    ویندوز 10 64 بیت
    گرافیک NVIDIA GEORCE 930MX
    Cpu Intel core i5 7200u

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    امیرعباس

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    اگه ممکنه بهم بگین روی لپ تاپ من اجرا میشه یا نه و اگه نمیشه کدوم قطعه کم میاره؟
    i7-4720HQ RAM:8GB GeForce GTX950m

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیرعباس

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود

  • Avatar

    علی رضا

    مهمان

    میشه ردد۲ رو آنلاین بازی کرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی رضا

      پشتیبانی

      باید بازی را خریداری کنید

  • Avatar

    Karami

    مهمان

    سلام خسته نباشید سه تا سوال دارم:
    ۱.این سیستم تا چند سال میتونه بازی ها رو روی کیفت اولترا با رزولوشن ۱۰۸۰ اجرا کنه.
    AMD Ryzen 7 3750H
    RTX 2060
    32 RAM DDR4
    ۲.ایا با همین سیستم میتونم RDR2 رو روی الترا ۱۰۸۰ بازی کنم؟
    ۳.به نظرتون توی اینده پردازنده برام مشکل ساز نمیشه؟
    ممنونم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Karami

      پشتیبانی

      سلام
      در نسل بعد هم به خوبی پاسخگو هست
      بله اجرا میشود

  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    برای بازی کردن باید پول داد؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      بله

  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    روی لب تاب لنوو مدل فلکس 2 اجرامیشه
    cpu corei7
    ram16
    گرافیک نمیدوم چنده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      اگر کارت گرافیک مناسب داشته باشید اجرا میشود

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 8,354 دیدگاه