دانلود بازی Lego Jurassic World برای PC
دانلود بازی Lego Jurassic World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lego Jurassic World برای PC

پارسی گیم 11 مرداد 1398 24 دیدگاه
24,583 بازدید

دانلود بازی Lego Jurassic World برای کامپیوتر

Lego Jurassic World یک بازی ویدیویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط TT Fusion ساخته شده و آن را شرکت معروف Warner Bros. Interactive Entertainment برای مایکروسافت ویندوز، کنسول‌های خانگی و تمامی پلتفرم‌های دیگر هم‌زمان با شروع اجرای تئاتر آن در تاریخ 12 ژوئن 2015 منتشر نمود. بخشی دیگر از سری بازی‌های لگو، برگرفته‌شده از داستان‌های چهار فیلم پارک ژوراسیک ساخته‌شده توسط همین کمپانی، طراحی‌شده است. لگو جهان ژوراسیک بعداً برای آندروید و iOS نیز در تاریخ 31 مارس 2016 منتشر شد.

بازی روایت‌گر داستان‌هایی بازسازی‌شده از مجموعه فیلم پارک ژوراسیک است مانند سه‌گانه پارک ژوراسیک و قسمت جدید آن با نام جهان ژوراسیک بااین‌حال، توسعه‌دهندگان بخشی از خط داستانی را تغییر دادند تا حوادث را به پنج مرحله برای هر فیلم برسانند. قسمت‌های قابل‌توجه از هر فیلم در بازی بازتولید شده است ولی صحنه‌های جدی از آن‌ها، ازجمله لحظات مرگ‌ومیر شخصیت‌ها، در بازی به حالت طنزگونه برای کودکان تغییر پیداکرده (به عنوان مثال، پس از اکثر صحنه‌هایی در فیلم که شخصیتی توسط یک دایناسور خورده می‌شود، در بازی دایناسور بدون نشان دادن آسیب شخصیت را از بین می‌برد) آقای DNA، دیگر شخصیت برگرفته‌شده از فیلم پارک ژوراسیک سال 1993 حاضر است که در طول بازی، بازیکن را با ارائه‌ی نکاتی در مورد دایناسورها راهنمایی می‌کند. شخصیت‌های انسانی شامل دکتر آلن گرانت، ایان مالکوم و اوون گندی است که هر یک توانایی خاصی دارند. استفاده از توانایی هر شخصیت برای پیشرفت در بازی ضروری است. استیون اسپیلبرگ که به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی برای فیلم‌های این سری کارکرده نیز ازجمله شخصیت‌های بازشدنی است. بازیکن همچنین می‌تواند شخصیت‌های جدید انسان را با سفر به مرکز بازدیدکننده پارک ژوراسیک یا مرکز نوآوری جهانی ژوراسیک ایجاد کند. دایناسورهایی جدید ترکیبی نیز می‌توانند از قسمت‌های مختلف دایناسورها ایجاد شوند و در طول بازی پیشرفت کنند.

ماجراجویی در 65 میلیون سال قبل، بازی در نقش دایناسورهای مختلف با توانایی‌های منحصربه‌فرد مانند تریسراتوپس و تی رکس و انجام آزمایش بر روی DNA آن‌ها، جمع‌آوری کهربا، خلق موجودات و شخصیت‌های جدید در بازی برای انجام مأموریت و گیم‌پلی سرگرم‌کننده تنها بخشی از ویژگی‌های بازی است. بخش صداگذاری و شخصیت‌سازی بازی نیز با حضور بازیگران اصلی فیلم تولیدشده است. گیم‌پلی مشابه بازی‌های قبلی این سری بوده و بیشتر شامل حل پازل است. این بازی دارای 20 مرحله همراه با پنج سطح ساخته‌شده بر اساس هر فیلم بوده که تمامی آن‌ها در یک محیط جهان باز قابل‌دسترسی است. بازی دارای حالت همکاری دونفره و شامل بیش از 100 شخصیت بازشدنی و قابل انتخاب برای بازیکن است از جمله بیش از 20 گونه دایناسور مانند Ankylosaurus، Stegosaurus، Triceratops و Tyrannosaurus. دایناسورهای کوچک گوشت‌خوار شامل Compsognathus، Dilophosaurus و Velociraptor در جریان بازی در نقش دشمن شما ظاهر خواهند شد.

شروع تولید این بازی رسماً و برای اولین بار به فاصله‌ی کوتاهی از عرضه‌ی Lego Batman 3: Beyond Gotham در ژانویه 2015 اعلام شد. از زمان ارائه‌ی آن به بازار، با استقبال هم‌زمان علاقه‌مندان و منتقدین مواجه گردید به‌طوری‌که تنها چند ماه از رونمایی در 13 اکتبر 2015 برادران وارنر اعلام کردند که این بازی 4 میلیون نسخه فروخته است. سازندگان به کمک گیم‌پلی ساده و با بهره‌گیری از گرافیک مناسب، جلوه‌‌های صمعی‌و‌بصری عالی در کنار داستان جذاب و سریع، یکی از مهیج‌ترین بازی‌های سبک اکشن را خلق نموده‌اند که با توجه به قابل‌اجرا بودن برای تمامی گوشی‌های هوشمند، طیف وسیعی از مخاطب را جذب کرده است‌. این بازی از خاص‌ترین بازی‌های اندرویدی است زیرا کنترل شخصیت بازی به سادگی صورت گرفته و از جذابیت زیادی نیز برخوردار است. ضمن این‌که با نمره‌ی کاملی در استیم ثبت کرده و رقابتی کم‌نظیری در ژانر اکشن با دیگر قسمت‌های این سری مانند Lego Marvel’s Avengers و The Lego Movie 2 ایجاد نموده است.

در ادامه برای دانلود بازی Lego Jurassic World با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows®XP SP3, Windows Vista/7/8 with latest service packs and updates installed
Processor: Intel Core 2 Duo or equivalent AMD dual core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 7600GS or ATI Radeon 1950, 256 Mb RAM
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP/Vista/7/8
Processor: Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 480 or ATI Radeon HD 5850 or better, 1Gb RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Following the epic storylines of Jurassic Park, The Lost World: Jurassic Park and Jurassic Park III, as well as the highly anticipated Jurassic World, LEGO Jurassic World™ is the first videogame where players will be able to relive and experience all four Jurassic films. Reimagined in LEGO form and told in TT Games’ signature classic LEGO humor, the thrilling adventure recreates unforgettable scenes and action sequences from the films, allowing fans to play through key moments and giving them the opportunity to fully explore the expansive grounds of Isla Nublar and Isla Sorna.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 17 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    seyed

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم اجرا نمیکنه ارور 142 میده چطور درستش کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hooman

    مهمان

    سلام و خسته نباشید نسخه ها چه فرقی میکنه dls RELOADED داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MATIN

    مهمان

    سلام وقتی دارم اکسترکت میکنم به پارت ۵ که میرسه میگه next volume is required ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به MATIN

      پشتیبانی

      سلام
      نیاز به پارت بعدی یعنی 6 هست که انگار دانلود نکردید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه