Cyberpunk-2077-bike
یحیی رحیمی

اطلاعات جدید در مورد Cyberpunk 2077: موتورسیکلت خفن و حالت فوق العاده سخت

یحیی رحیمی 30 تیر 1398 بدون دیدگاه
714 بازدید

تقریبا هر روز یک خبر جدید از بازی Cyberpunk 2077 منتشر می شود و مشخص نیست که این روند تا کجا ادامه خواهد یافت. اخیرا یکی از مقام های بالارتبه CD Projekt RED به نام Alvin Liu از حالت فوق العاده سختی در بازی خبر داده است که به طور کامل UI را کنار می زند و بدون نقشه و همه چیز باید دوام بیاورید.

توسعه دهنده گفته است که آن‌ها می خواهند چالشی واقعی برای بازیکن ایجاد کند و اگر می خواهید بازی را به شیوه ای واقعی تجربه کنید، این گزینه نیز در اختیار شما خواهد بود. او در این مورد گفته است که ممکن است شما یکی از طرفداران The Witcher باشید و داستان از مبارزه برای شما مهم تر باشد و برای این مورد نیز یک سری تنظیمات خاص در نظر گرفته شده است.

برای کمک به نشانه گیری نیز یک تفنگ هوشمند در نظر گرفته شده است که البته کمی قدرت پایین تر دارد اما خب نشانه گیری را راحت تر می کند. برای افرادی که با حالت اول شخص نیز مشکل دارند، تنظیمات خاصی در نظر گرفته شده است و عمق میدان نیز قابل تغییر است. اما یکی از جدیدترین اطلاعات در مورد Cyberpunk 2077 یک موتور سیکلت جذاب و خفن است که هوش از سر همه طرفداران برده است.

akira-kaneda-bike

دیروز مدیر انجمن بازی در توییت خود از یک موتورسیکلت جالب و قرمز رنگ پرده برداشت که در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. بسیاری باور دارند که این موتورسیکلت شباهت زیادی به موتور شخصیت اصلی Akira به نام Keneda دارد که در تصویر زیر می توانید آن را ببینید. مشخص نیست که این موتور قرار است در بازی وجود داشته باشد یا خیر اما امیدواریم بتوان این موتور را نیز راند و از ظاهر جذاب آن بهره گرفت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.