دانلود بازی Ratchet & Clank برای PS4, دانلود بازی Ratchet & Clank برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Ratchet & Clank
دانلود بازی Ratchet & Clank برای PS4, دانلود بازی Ratchet & Clank برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Ratchet & Clank پارسی گیم

دانلود بازی Ratchet & Clank برای PS4

پارسی گیم 9 مهر 1395 بدون دیدگاه
1,774 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Ratchet & Clank برای پلی استیشن 4

در زمانی که اکثر استدیوها و ناشرین مطرح دنیای بازی‌های ویدئویی تمرکزشان را بر روی بازی‌هایی با درون‌مایه اکشن و پیچیده جلب می‌کنند، تجربه یک بازی بدون دغدغه و کشت و کشتار مطمئناً تجربه فوق‌العاده زیبایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. جدیدترین اثر استدیو محبوب Insomniac Games یعنی Ratchet and Clank نیز از این دسته بازی‌هاست، عنوانی که خالی از هرگونه دغدغه است و هدفش ارضا حس خوشحالی در مخاطبین اش است. با بررسی اجمالی این بازی در وب‌سایت پارسی گیم همراه ما باشید.

روند کلی داستان بازی ادامه ایست بر نسخه اولش. Ratchet & Clank، دو شخصیت اصلی سری باید به عضویت تیم تکاوران کهکشانی دربیایند و پس از گذراندن این دوره به مبارزه با درک و تهدیداتش بپردازند. داستان بازی به توجه به سبک و شرایط حاکم بر روندش پیچیدگی خاصی ندارد و به همین چند خط محدود می‌شود. اما این بدین معنا نیست که با یک‌روند داستانی بدون هیچ‌گونه جذابیت روبه‌رو هستیم، خوشبختانه در خلال روند بازی باشخصیت‌های آشنای بسیاری که در نسخه پیشین حضور داشتند نیز روبه‌رو خواهید شد، همین موضوع باعث هر چه دل‌چسب‌تر شدن بازی برای کسانی می‌شود که در قبل آن را تجربه کرده‌اند.

گیم پلی بازی بدون هیچ‌گونه پیچیدگی‌ای دقیقاً همان چیزی را ارائه می‌دهد که انتظارش را داریم. در طول روند پیش روی بازی با سلاح‌ها و دشمن‌های فوق‌العاده‌ای روبه‌رو خواهید شد، بازی دقیقاً همان چیزی را در خود دارد که متأسفانه در طول چند سال اخیر به فراموشی سپرده‌شده است، اینسومنیاک گیمز نه با به‌کارگیری المان‌های پیچده در گیم پلی بازی سعی کرد آن را نسل هشتمی جلوه بدهد، نه آن‌قدر ساده و پیش افتاده آن را طراحی کرد که گیمر را دل‌زده کند، یک گیم پلی فوق‌العاده لذت‌بخش که می‌تواند تا ساعت‌ها گیمر را پای پلتفرم اش میخ‌کوب کند. پس اگر از انجام چنین بازی‌هایی خجالت‌زده نمی‌شوید اوقات بسیار خوبی را در Ratchet and Clank خواهید گذراند.

بگذارید از همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم، این بازی اگر بهترین گرافیک تمام دوران بازی‌های ویدئویی را در خود نداشته باشید مطمئناً جزو بهترین‌هاست. چه ازلحاظ فنی و چه هنری تعداد بازی‌هایی که به رچت اند کلنک نزدیک شده‌اند حتی به تعداد انگشت‌های یکدست هم نمی‌رسد. شاید بگویید با یک بازی پلتفرمر جمع‌وجور روبه‌رو هستیم، اما اگر کمی در جزئیات گرافیکی این عنوان ریز بشویم چیزی جز زیبایی در راستای دیدمان قرار نمی‌گیرد. تمامی عناصر گرافیکی از طراحی جزئیات مختلف چون تکستچر ها گرفته تا عمق میدان و… همه و همه به بهترین شکل ممکن و با زیبایی هرچه‌تمام‌تر کارشده‌اند.

صداگذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است، قطعات موسیقی که در پس‌زمینه مراحل پخش می‌شوند متناسب با شرایط و با وسواس بسیار توسعه‌دهندگان انتخاب‌شده‌اند، تا نهایتاً یک حس دل‌پذیر را به گیمر انتقال دهند. از سویی دیگر صداپیشه‌ها نیز به بهترین شکل ممکن از پس وظیفه‌شان برآمدند و هر یک از دیالوگ‌های موجود در این عنوان کاملاً متناسب با بستر بازی ادا می‌شوند.

رچت اند کلنک تمام ویژگی‌هایی که برای ورود به لیست لذت‌بخش‌ترین بازی‌های نسل هشتم لازم است را در خود دارد، تجربه این نوع از بازی‌ها در زمانی که تمرکز اکثر استدیوها بر روی عناوین پیچیده و اکشن جلب شده است، می‌تواند لحظات فوق‌العاده‌ای را برایتان رغم بزند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 25.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.