پارسی گیم

دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 برای PC

پارسی گیم 23 شهریور 1395 212 دیدگاه
101,092 بازدید

دانلود بازی Resident Evil Revelations 2 برای کامپیوتر

زمان زیادی از پیش تازی مجموعه رزیدنت اویل در سبك ترس و وحشت می‌گذرد و كپ كام تازه به خود آمده و سعی در بازسازی این مجموعه دارد.باید گفت بعد از جدا شدن عنصرهای كلیدی این عنوان و همچنین رفتن افراد کارآمد از جمع این گروه به بار اكشن این بازی اضافه و از بار ترسناك آن كاست.

این مشكلات تا قبل از انتشار سری Revelations ادامه داشت.كپ كاپ قول داد تا این مجموعه را به ریشه‌های خود برگرداند اما بازهم شاهد عناوینی بی‌محتوا و اكشن مانند Recon City Operation بودیم كه كمبودی فاحش در آن دیده می‌شد و كل این مجموعه را زیر سؤال می‌برد.بنابراین كپ كام برای حل این موضوع دست‌به‌کار شد تا دوباره به نقطه اوج این مجموعه بازگردد. Revelations با كمك تیمی قوی از افراد معتبر و كاركشته ساخته شد و توانست با روایت داستانی تاریك و ترسناك رضایت نسبی طرفداران قدیمی این مجموعه را در برگیرد.كپ كام با انجام این كار نشان داد كه هنوز هم می‌تواند بازی اصیل در ژانر ترس بساز.حال كپ كام باعرضه قسمت دوم Revelations راهی جدید را در پیش‌گرفته است.

داستان بازی قرار است در این سری نقطه عطف آن باشد. یكی از جنبه‌های مثبت روایت سریالی این است كه دست نویسنده و كارگردان باز است و هر تغییری برای بهبود مجموعه می‌توانند اعمال كنند. Revelations 2 در آغاز اشاره‌ای مبهم به قسمت قبلی دارد البته اثری از جیل ولنتاین و كریس ردفیلد در این داستان‌سرایی نیست و فقط سازمان (Terasave) را معرفی می‌کنید؛سازمانی ضد تروریستی برای مبارزه با حملات بیولوژیكی.در اینجا شاهد بازگشت شخصیت كلر ردفیلد هستیم كه آخرین بار او را در بازی كد ورونیكا دیدیم.او در هر حاضر عضو این سازمان است و به انجام فعالیت‌های انسان دوستانه مشغول است.داستان این قسمت از بازی درزمانی مابین قسمت ٥و٦رخ می‌دهد.

شاید بتوان گفت این عنوان دو داستان دارد سناریو اول حمله به مقر تراسیو و بردن كلیر و مورا به جزیره‌ای مخوف و سناریو دوم با حضور یكی از قدیمی‌ترین اشخاص این مجموعه در این عنوان است.بری برتون پدر مویرا كه بعد از مدت‌ها دوباره به این مجموعه بازگشته.معلوم نیست كه وی از طرف سازمانی برای نجات دخترش و كلیر آماده یا نه و قطعاً این ازجمله سؤالاتی است كه در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.بعد از مدتی بری با دختری عجیب و كم سن و سال كه لباس‌خواب بر تن دارد روبه‌رو می‌شود و او از بری می‌خواهد تا او را تنها نگذارد؛شاید جالب باشد بدانید كه این دختر قدرتی خاص در تشخیص دشمنان دارد و می‌تواند آن‌ها را از پشت دیوار به‌صورت هاله‌هایی قرمز و زرد ببیند.

گیم پلی پیشرفتی چشمگیر داشته و از عنوان‌های قبلی كه آزادی عملی غیرمنطقی داشتن فاصله گرفته و می‌توانید به این موضوع افتخار كنید و ترس را در وجود خود حس كنید و لذت ببرید. همچنین دسترسی به کوله‌پشتی در حال حركت كمی زیاد به واقعی‌تر شدن این بازی كرده و می‌توانید در حال تیراندازی حركت كنید و یا حتی جاخالی بدهید.

علاوه بر بخش Story Mode بخشی با عنوان Raid Mode اضافه‌شده كه در آن می‌توانید ركوردی به نام خود ثبت كنید و باقی بازیكنان را به چالش بكشید. همچنین ویژگی‌هایی برای آپگرید شخصیت‌ها وجود دارد تا بتوانید با قوای بیشتری به‌پیش روید.

در مورد گرافیك باید گفت گرافیك پیشرفت خاصی نسبت به نسخه‌های قبلی نداشته و با جزئیاتی عادی روبه‌رو هستیم؛اما ازلحاظ شخصیت‌پردازی و طراحی محیط این بازی حرف‌های برای گفت دارد و این موضوع وقتی خود را بیشتر نشان می‌دهد كه با موسیقی همراه می‌شود تا ترس را به شما القا كند.همچنین صداگذاری شخصیت‌ها شما را شوكه خواهد كرد. به‌عنوان جمله آخر این بازی واقعاً سعی كرده تا به مبدأ خود بازگردد و ترس و وحشتی كه شما می‌خواهید را در كنار داستانی زیبا فراهم كند.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6700, AMD Athlon X2 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800 GTS, AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 23 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: Input: Mouse / Keyboard (Recommended: Xbox 360® Controller for Windows®)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 / Windows® 8
Processor: Intel® Core™ 2 Quad 2.7 GHz, AMD Phenom™ II X4 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560, AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 23 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: Input: Mouse / Keyboard (Recommended: Xbox 360® Controller for Windows®)

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 54 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

قسمت های 1، 2 ، 3 و 4 در این مجموعه قرار گرفته است.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 212 دیدگاه
  • Avatar

    سورنا

    مهمان

    روی سیستم
    Memory 6
    GPU Intel 3000 GeForce 525
    CPU 2.2
    اجرا میشه لطفا بگید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mahyar

    مهمان

    سلام تمام اپیزود هارا دارد؟؟؟؟؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 212 دیدگاه