Tom Clancy’s The Division 2
دانلود بازی Tom Clancy's The Division 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tom Clancy’s The Division 2 برای PC

پارسی گیم 22 تیر 1399 81 دیدگاه
103,258 بازدید

دانلود بازی Tom Clancy’s The Division 2 برای کامپیوتر

Tom Clancy’s The Division 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین است. دنباله‌ای برای بخش اول آن‌که توسط Ubisoft منتشر شده است. شرکت سازنده‌ی هر دو بخش این سری، Massive Entertainment است که در تولید دیگر بازی‎‌های پرفروشی همچون Far Cry 3 نقش داشته و پس از ارزیابی بازخورد و انتقادات بازیکنان در مورد بخش اول The Division عرضه شده در سال 2016، با ارائه‌ی محتوای بیشتر در بازی و رفع نواقص نسخه قبلی، گیم‌پلی را روان‌تر و راه‌اندازی بازی را بهبود بخشیده است. بازی ابتدا با نمایش بخشی از گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 در ژوئن 2018 معرفی شد. نسخه‌ی کوتاهی از آن نیز با عنوان بتا در تاریخ 7 فوریه 2019 رونمایی شد که عرضه‌ی آن چهار روز بعد متوقف گردید.

هفت ماه از زمان شیوع ویروسی کشنده که از طریق دست‌به‌دست شدن اسکناس‌ها در بزرگ‌ترین روز خریدوفروش پیش از شروع تعطیلات کریسمس موسوم به جمعه سیاه به شهر نیویورک و سایر نقاط جهان حمله کرده، گذشته و جمعیت زیادی از مردم نابود شده است. باقی‌مانده‌ی انسان‌ها نیز باید با شرایط اسفناکی مانند کمبود آب و غذا، شیوع انواع بیماری‌ها، نابودی خدمات شهری، هرج‌و‌مرج روزافزون و شرایطی به معنی واقعی آخرالزمانی، دست‌وپنجه نرم کرده و در عین ناامیدی در تلاش برای زنده ماندن باشند. با گسترش دامنه‌ی شیوع ویروس به واشنگتن دی سی یکی از با ثبات‌ترین شهرها در جهان، کل کشور و ملت ایالات متحده در خطر سقوط قرار گرفته و دزدی، قتل و آشوب فراگیر شده. مراکز قرنطینه در جای‌جای شهر شکل گرفته‌اند، نیروگاه‌ها نیز از کار افتاده‌اند و برای جلوگیری از شیوع بیماری، حمل‌ونقل عمومی نیز متوقف‌شده است. در این شرایط تنها امید رهایی، یگان ویژه‌ با نام The Division متشکل از مأمورین غیر نظامی است که به‌‎منظور مقابله با شیوع بیشتر ویروس و هم‌چنین برقراری نظم، کنار هم گرد آمده‌اند. شما در نقش یکی از این افراد و به‌عنوان رهبر گروه که در طول هفت ماه گذشته مبارزه کرده است، وارد این فضای رعب‌آور می‌شوید.

Tom Clancy’s The Division 2

قبل از این که شما با جناح‌های متخاصم و گروه‌های مسلح خطرناک در مناطق آلوده روبرو شوید، باید به خوبی آماده و تجهیز شده باشید. به‌مانند بخش اول این بازی، تمامی عوامل و ادوات کاملاً قابل تنظیم هستند. انواع مختلفی از سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات برای پیدا کردن در مناطق مختلف قرارگرفته‌اند، به‌علاوه مجموعه‌ای از لوازم بیشتر و اقلام عجیب‌وغریب موجود برای بازیکنان سطح بالا وجود دارد. هنگامی‌که شما به پایان بازی می‌رسید، تخصص منحصربه‌فرد شما اجازه می‌دهد که زرادخانه و توانایی‌های خود را بیشتر گسترش دهید. با پیشرفت در بازی و نابودی دشمنان، بازیکنان ارز و امتیازات تجربه (معمولاً به عنوان XP شناخته می‌شود) کسب کرده و می‌توانند این ارز به‌دست‌آمده را برای خرید سلاح و تجهیزات بیشتر خرج کرده یا از این امتیازات برای یادگیری استعدادها و مهارت‌های جدید استفاده کنند. هنگامی‌که به سطح 30 برسید، می‌توانید از بین چند تخصص یکی را انتخاب کنید. هر تخصص یک اسلحه منحصربه‌فرد و مهارت‌های جانبی جدیدی را باز می‌کند. ادوات بازیکن به هفت سطح: موارد فرسوده، استاندارد، تخصصی، برتر، پر قدرت، لوازم قابل تنظیم و اقلام عجیب‌و‌غریب، تقسیم می‌شود که هر کدام با یک کد رنگ خاص مشخص می‌شوند. این‌ها همه می‌توانند خریداری شوند، به‌عنوان غنیمت در بازی یافت شده و یا از مواد جمع‌آوری شده ساخته شوند. مأموریت‌های داستان شامل اهدافی است که از طرف بخش اقامتگاه یا پایگاه اصلی بازی تعیین می‌شوند. در این پایگاه سه قسمت وجود دارد که بخش‌های پزشکی، امنیتی و فنی هستند. انجام مأموریت‌ها برای یک جناح، امتیاز بازیکنان را برای آن جناح می‌دهد که بازیکن می‌تواند برای دسترسی به استعدادهای جدید، امکانات و تجهیزات موجود در پایگاه عملیات، هزینه کند. این بازی دارای یک چرخه شبانه‌روزی است که در رفتار دشمنان تغییر ایجاد کرده، شامل یک سیستم مدرن پویا و مبتنی بر زمان است که می‌تواند مزایا یا معایبی برای بازیکنان ایجاد کند. به عنوان مثال، طوفان می‌تواند دید بازیکن را مختل کرده و هدف‌گیری را دشوار کند.

راهنمای قدم به قدم بازی Tom Clancy’s The Division 2

راهنمای قدم به قدم بازی Tom Clancy’s The Division 2

بازی Tom Clancy’s The Division 2 توسط استدیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Tom Clancy’s The Division 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Tom Clancy’s The Division 2

سازندگان به‌مانند قسمت اول بازی با استفاده از موتور بازی‌ SnowDrop گرافیک بازی را عالی‌تر از گذشته ارتقا داده، جزئیات و فضاهای گوناگون را با بالاترین کیفیت و بهترین شکل به تصویر کشیده‌اند. حال در نسخه دوم با سه منطقه تاریک در سراسر واشنگتن دی سی روبرو شده و قادر به کشف مناطق منحصربه‌فرد این شهر هستید که برای ماه‌ها دست نخورده است. در این بخش‌های مرموز، هر چیزی می‌تواند رخ دهد و به هیچ کس نمی‌توان اعتماد کرد. در کنار افزایش گرافیک شاهد رشد چشم‌گیر محتویات بازی خواهیم بود. در بازی به صورت آنلاین با هوش مصنوعی و بعضی مواقع با بازیکنان واقعی از سراسر دنیا روبه‌رو می‌شوید. یک RPG اکشن تیرانداز سوم شخص که در محیط دنیای باز تنظیم شده است و به غیر از بخش اصلی (Campaign) دارای دو حالت همکاری با دوستان (Co-Op) و آنلاین پیشرفته (PvP) که تنوع بیشتری را در مأموریت‌ها و چالش‌ها ارائه کرده، سیستم‌های پیشرفته‌ با پیچ و تاب‌های بی‌نظیر و شگفتی‌ها و نوآوری‌های جدیدی برای جذب بازیکنان بیشتر در سال‌های آینده، به‌صورت مد‌ها و بسته‌های الحاقی قابل دانلود، محتوای داستان و حالت‌های گیم‌پلی را اضافه می‌کند. Tom Clancy’s The Division 2 یک بازی آنلاین چندنفره‌ی بی‌نظیر و به‌یادماندنی است که در آن بازیکنان می‌توانند برای تکمیل اهداف با یکدیگر همکاری کنند، هم‌چنین دارای بعضی مراحل است که می‌تواند تا 8 بازیکن هم‌زمان را در خود جای دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD FX-6350 | Intel Core I5-2500K
RAM: 8 GM
GPU: AMD Radeon R9 270 | Nvidia Geforce GTX 670
VRAM: 2 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
RAM: 8 GB
GPU: AMD RX 480 | Nvidia Geforce GTX 970
VRAM: 4 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Tom Clancy’s The Division 2 is an online action role-playing video game developed by Massive Entertainment and published by Ubisoft. The sequel to Tom Clancy’s The Division, the game was released for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One on March 15, 2019. Played from a third-person perspective, the game takes place in Washington D.C. seven months after its predecessor, in which a civil war between survivors and villainous bands of marauders breaks out. In the game, players can cooperate with each other to complete objectives. The game will also feature raids, which can be completed by up to eight players.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 63.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 81 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    با سلام. سایتتون واقعا عالیه. فقط بنده هم موافق نظر دوستمون هستم که در کادری جداگانه و واضح هشدار آنلاین بودن یا نیاز به سی دی کی داشتن بازی ها هشدار بدید. این که در متن به صورت ریز اشاره شده باشه واقعا کافی نیست. تشکر

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      مهمان

      سلام علی عزیز.
      نوشته شده بود قبلا. بعضی از دوستان نگاه نمی کنند اصلا به متن و باکس دانلود .

  • Avatar

    متین

    مهمان

    سلام روی این سیستم روان اجرامیشه؟ روی چه کیفیتی؟
    ram8
    core i7
    amd radeon r7 m265

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به متین

      مهمان

      سلام متین عزیز.
      بازي براي شما اجرا مي شود ولي براي عملکرد بهتر مشخصات سيستم خود را با سيستم گفته شده مقايسه کنيد.

  • Avatar

    mostafa

    مهمان

    سلام
    ببخشید من این فرمت از بازی رو تا حالا نصب نکردم میشه توضیح بدید چطوری نصبش کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به mostafa

      مهمان

      سلام mostafa عزیز.
      این بازی هنوز کرک نشده باید سی دی کی آن را خریداری کنید و آنلاین بازی کرده.
      در مورد فرمتش هم بک آپ بازی هستش مخصوص نرم افزار شرکت استیم.

  • Avatar

    ولید

    مهمان

    جدید ترین بازی هایی که با این کارت اجرا کردم
    far cry new dawn ultra
    dmc 4 ultra
    metro exodus high
    sekiro shadiws die
    اینارو اجرا کردم ولی خوب assasin creed orgins نتونستم اجرا کنم وقتی میزدم بازی run بشه رو عکس بازی گیر میکرد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ولید

      پشتیبانی

      سلام
      کرک کنید درست میشه

  • Avatar

    محمدامین

    مهمان

    کاش بازی هایی که نیاز به خرید اکانت دارند یا با آی پی ایران اجرا نمیشن رو در کادر جداگانه هشدار بدید، من گذاشته بودم دانلود بشه، بعد این قضیه رو فهمیدم!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به محمدامین

      مهمان

      سلام محمدامین عزیز.
      شما موقع دانلود متن رو کاملا بخوانید می فهیمید که بازی نیاز اینترنت دارد یانه.

  • Avatar

    هادی

    مهمان

    سلام خسته نباشین بچه های گل پارسی گیم . اقا یه سوال شما میگین بازی انلاینه من نت سرچ کردم نوشته بود کمپین داره اخه. قضیه چیه؟
    The Division 2 Campaign and Endgame Can Be Played Single-Player. The Division 2 won’t force you to group up with friends or randoms, Ubisoft has confirmed. Much like the first game, you’ll be able to fly solo and enjoy just about everything that the title has to offer without forming a squad

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به هادی

      پشتیبانی

      سلام
      بله داره ولی باید انلاین بازی کنید.

  • Avatar

    ولید

    مهمان

    سلام ساله نو مبارک یه سوال دارم این یازی رو با این سیستم میشه بازی کرد اگه میشه بخرم
    gpu amd r7 260 x 2 gig
    cpu intel 4790 3.6 ghz
    ram 16 gig

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ولید

      نویسنده

      سلام سال نو مبارک
      کارت گرافیکتون به نظرم ضعیف هست. چه بازی هایی جدید روی دستگاهتون اجرا کردید ؟

  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام این نسخه انلاینه؟……ایا پولیه ؟……برای انلاین بازی کردن نیاز به فیلتر شکن داریم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      نویسنده

      سلام
      بازی رایگان نیست و برای اجرای بازی باید نسخه رسمی آن را خریداری کنید و ظاهرا با ای پی های ایران مشکل داره.

  • Avatar

    ghalo

    مهمان

    کرک کی میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ghalo

      نویسنده

      سلام
      این بازی تماما آنلاین هست و کرک نمیشه.

  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    سلام..بازی کی کرک میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میلاد

      نویسنده

      سلام
      این بازی تماما آنلاین هست و کرک نمیشه.

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 81 دیدگاه