دانلود بازی My Time At Portia برای PC
دانلود بازی My Time At Portia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی My Time At Portia برای PC

پارسی گیم 19 اسفند 1397 6 دیدگاه
8,081 بازدید

دانلود بازی My Time At Portia برای کامپیوتر

زندگی روستایی کم‌کم در حال محو شدن است و شاید تنها بتوانیم چالش‌های این نوع از زندگی را در بازی‌های ویدیویی تجربه کنیم و باید بگوییم که My Time At Portia v2.0 یکی از بهترین بازی‌های این نوع است. حالا زندگی جدیدی را در سرزمین Portia شروع کنید و کشاورزی و دام داری را در این منطقه به راه بیندازید و با چالش‌هایی که با آن‌ها رودررو می‌شوید بجنگید و بالاخره قلمرو سنتی خود را تشکیل دهید. در این بازی باید دستورالعمل‌هایی برای پیشرفت پیدا کنید و تا می‌توانید معادن موجود را تخلیه کنید و راه خود را برای تبدیل به بهترین مزرعه Portia بازکنید. این بازی اصلاً به‌آسانی که فکر می‌کنید نیست و چالش‌های بزرگی پیش روی شماست. My Time At Portia v2.0 توسط استدیو Pathea Games توسعه‌یافته است و Team17 Digital Ltd نیز آن را در ژانر ماجراجویی و شبیه‌سازی روانه بازار کرده است.

تمام‌کاری که باید انجام بدهید، ایجاد یک مزرعه بزرگ است و در این میان با چهره‌های آشنایی ملاقات خواهید کرد و همچنین دوستان زیادی را نیز پیدا خواهید کرد. اولین کاری که باید انجام دهید، ساخت یک کارگاه است که با استفاده از آن می‌توانید منابع زیادی کسب کنید و بعدازآن است که باید به هدایت مزرعه خود بپردازید و راه کشاورزی و دام داری را پیشه کنید و هر زمینی که دستتان می‌رسد را بارور کنید و به سود خود بیفزایید. به جامعه بازی وارد شوید و با مردم رفت‌وآمد کنید و داستان‌های جالب آن‌ها را بشنوید. ممکن است که در این میان دختری برای ازدواج نیز پیدا کنید! یکی از بخش‌های جذاب آن گشتن در آثار قدیمی Portia است و همچنین حتماً یک سلاح نیز با خودتان ببرید که هیولاها به‌یک‌باره سرتان نریزند و بتوانید به گنجی که به دنبالش هستید دست پیدا کنید. آپدیت دوم بازی اما مشکلات زیادی را رفع کرده است و دیالوگ‌های بازی را نیز بهبود بخشیده است.

My Time At Portia v2.0 روند تکراری را پیشه کرده است و تنها لازم است که از خواب بیدار شوید، بکارید و به مرغ‌هایتان برسید و همچنین منابع لازم برای ارتقای مزرعه‌تان را پیدا کنید. مزرعه‌داری شاید از دور سخت به نظر برسد اما ارتباط با طبیعت و نگه‌داری از حیوانات حس فوق‌العاده خوبی را منتقل می‌کند و می‌توانید همین تمپو و حس و حال را در My Time At Portia v2.0 نیز بیابید. گرافیک بازی و همچنین افکت‌های صوتی آن بسیار بامزه هستند و می‌توانند به شما روح دوباره‌ای ببخشند. گندم‌هایتان زرد شده‌اند و گاوهایتان منتظر دوشیدند؛ دست بجنبانید و سریع‌تر به کارهای امروز برسید و در آخر نیز از غروب آفتاب روی نردهای چوبی مزرعه لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ / 8.1 / 10 64 bit
Processor: Intel i3 Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: ATI 7770, Nvidia GeForce GTX 660 2GB
DirectX: Version 10
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Intel i7 Processor
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX960+
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Start a new life in the enchanting town of Portia! Restore your Pa’s neglected workshop to its former glory by fulfilling commissions, growing crops, raising animals, and befriending the quirky inhabitants of this charming post-apocalyptic land! Armed with your Pa’s old handbook and workbench, you must gather, mine and craft your way to being crowned the number one workshop in Portia. Help the locals rebuild the town and uncover the secrets locked deep away beneath it. Be prepared though…it won’t be easy!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    با سلام لطفا آپدیت جدید بازی رو قرار بدید ممنونم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پریچهر

    مهمان

    با سلام. بعد از نصب بازی، موقعی که می‌خوام بازی رو باز کنم Steam رو بالا میاره و میگه وارد شم. بعدش هم دانلود داره. چکار باید کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پریچهر

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    پیمان

    مهمان

    با سلام فایل نصبی این بازی The Isle رو قرار بدید نمیدونم چرا هیچ سایتی تا حالا قرار نداده ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین زینل

    مهمان

    لینک دانلودا خرابه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین زینل

      نویسنده

      حل شد