دانلود بازی Apex Legends برای PC
دانلود بازی Apex Legends برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Apex Legends برای PC

پارسی گیم 13 آذر 1401 1,064 دیدگاه
301,249 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Apex Legends برای کامپیوتر

مدت زیادی از انتشار Fortnite و آغاز سبک Battle Royale نگذشته است. این سبک به‌طور کامل دنیای بازی‌های ویدیویی را تغییر داد و همه را عاشق خود کرد. آسمان به‌یک‌باره پر از چترهای نجات شد و همه برای بقا تاآخرین‌نفس خود جنگیدند. کمپانی‌های زیادی تصمیم به انتشار بازی خود در این سبک جدید گرفتند و حالا EA نیز دست به چنین کاری زده است و نمی‌خواهد از قافله عقب بماند. اپکس لجندز در دنیای آشنایی جریان دارد؛ تایتان فال برای تمام بازیکنان آشناست و همه بارها از ربات‌های فوق هوشمند آن لذت برده‌ایم و داستان آن را تحسین کرده‌ایم. چه کسی از سواری آن ربات‌های غول‌آسا و کشتن چند نفر سر راه بدش می‌آید؟ اگر از سبک Battle Royale خوشتان می‌آید و هم اینکه نمی‌توانید از Titanfall دل بکنید، باید بگوییم که Apex Legends دقیقاً برای شما ساخته‌شده است. استودیو Respawn به‌تازگی بازی Apex Legends را در سبک Battle Royale و در دنیای Titanfall و کاملاً رایگان عرضه کرده است و این بازی در دسترس پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 قرارگرفته است.

وجود کاراکترها و قهرمان‌ها با قابلیت‌های ویژه

بازی Apex Legends همان راه Call of Duty را ادامه داده است و هرکدام از شخصیت‌های بازی را به صورتی طراحی کرده است که دارای یک شخصیت و توانایی منحصربه‌فرد باشند. هرچند که در بازی خبری از Titan ها نیست! Apex Legends دقیقاً چندین دهه بعد از Titanfall 2 اتفاق می‌افتد و این‌زمانی است که جنگ تایتان در حال پیوستن به کتاب‌های تاریخی است. از توانایی‌های مختلف بازیکنان می‌توان به دیدن از پشت دیوار، افزایش میزان سلامت خود و تیم توسط پهپاد و … اشاره کرد. تمام این شخصیت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که به بازی می‌خورند و هرکدام استفاده خودش را دارد. هر نبرد با 20 تیم سه‌نفره شروع می‌شود و در ابتدای بازی باید شخصیتی که مدنظر دارید را انتخاب کنید و البته در ابتدا تنها چند عدد از آن‌ها در دسترس هستند و می‌توانید شخصیت‌های بیشتر را بخرید یا اینکه آن‌قدر بازی کنید تا برایتان بازشوند. سپس مانند PUBG به‌جایی که در نقشه دوست دارید منتقل خواهید شد و البته باید فردی را برای کنترل مکان فرود تعیین کنید. این بازی به‌صورت گروهی جذاب است و پیشروی به‌صورت تکی کمکی نخواهد کرد.

بتل‌رویالی سرعتی و لذت‌بخش

نقشه بازی کوچک‌تر از فورتنایت و پابجی است و البته تعداد 60 بازیکن نیز کاملاً کافی است و فضای زیادی برای دسترسی خواهید داشت؛ مانند بازی‌های این سبک بعد از مدت مشخصی دایره‌هایی پدید می‌آیند و باید به آن دایره‌ها نقل‌مکان کنید و رفته‌رفته حلقه مبارزه تنگ‌تر خواهد شد و بالاخره یک فرد یا یک تیم برنده از میدان بیرون خواهد آمد. محیط بازی کاملاً زنده و زیبا به نظر می‌رسد و درختان و کوه‌ها منظره جالبی را پدید آورده‌اند. در این بازی به‌راحتی می‌توانید از ساختمان‌های بلند به پایین بپرید و هیچ صدمه‌ای دریافت نخواهید کرد. بعد از فرود باید به دنبال تفنگ و وسایل موردنیاز بگردید و مطمئن شوید که بهترین سلاح را با خود حمل می‌کنید.

وجود قابلیت‌ها و عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی

وجود قابلیت‌های مختلف برای هر قهرمان و سرعت بالای گیم پلی، این بازی را به یکی از متفاوت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بتل رویال‌ها تبدیل کرده است. شما در این بازی دائم باید در حرکت باشید، از دیوار بالا بروید و مراقب مقابله با سایر بازیکنان باشید. سلاح‌های آینده‌گرایانه بازی نیز توازن خوبی داشته و با استفاده از وسایل جانبی و افزودنی‌ها، در انتهای راند به ابزاری مرگبار و کشنده تبدیل می‌شوند. میزان قدرت سلاح‌ها و متعلقات با رنگ‌بندی بازی‌های نقش آفرینی مشخص می‌شود، طلایی به معنای بهترین و در ادامه رنگ‌های بنفش، آبی، سبز و خاکستری. این عناصر نقش‌آفرینی و قابلیت‌های منحصر به فرد کاراکترها، از دیگر دلایل جذابیت بازی Apex Legends است.

رایگان بودن محتوای جذاب بازی

مهم‌ترین موضوع در Apex Legends بازی تیمی است و اگر تیم خوبی نداشته باشید شانس پایینی برای پیروزی خواهید داشت. Apex Legends به‌طورقطع تأثیر بسیار زیادی از دیگر بازی‌های این سبک مانند Fortnite گرفته است و همچنین از مشکلات آن‌ها درس گرفته است و تجربه‌ای بسیار بهتر را ارائه داده است. این بازی کاملاً رایگان است و فرصت بسیار خوبی برای بازی با دوستان خود و سپری کردن اوقات است. اگر از Fortnite و دنیای کارتونی آن خوشتان نمی‌آید و مایل به یک بازی اول‌شخص و اکشن هستید، همین‌الان دوستانتان را خبر کنید که Apex Legends بهترین انتخاب برای شما و دوستانتان است.

اپکس لجندز موبایل، رفتن به پلتفرم جدید برای این بازی پرطرفدار

با توجه به موفقیت بازی های بتل رویال اندروید و iOS همانند بازی های کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل، فورتنایت موبایل و … وجود یک بازی تاکتیکی سرعتی همانند اپکس لجندز، برای پلتفرم گوشی های هوشمند حس می شد. شرکت EA پس از معرفی این بازی در سال 2021، بالاخره این بازی را منتشر کرد. شما با دانلود بازی اپکس لجندز موبایل برای اندروید و iOS، به میدان رقابتی و نبرد با بازیکنان دیگر پا می گذارید. به مانند نسخه اصلی توسعه این بازی نیز در دست استدیو Respawn بوده است که همین امر سبب شده است تا کیفیت بازی و مبارزات، به شدت مورد قبول و فوق العاده باشد. بر خلاف سایر بتل‌رویال‌های درون بازار، بازی اپکس لجندز موبایل شامل تعداد زیادی شخصیت با ویژگی‌های مختلف می‌شود که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. به طور کلی می توان گفت گرافیک خیره کننده و گیم پلی نفس گیر این بازی، پتانسیل اعتیاد آوری شدیدی را به همراه دارد.

توجه: این بازی به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید. در این سبک بازی های Fortnite و Call of Duty Warzone را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Apex Legends با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel Core i3-6300 3.8GHz / AMD FX-4350 4.2 GHz Quad-Core Processor
RAM: 6GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 640 / Radeon HD 7700
GPU RAM: 1 GB
HARD DRIVE: Minimum 30 GB of free space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10
CPU: Intel i5 3570K or equivalent
RAM: 8GB
GPU: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290
GPU RAM: 8GB
HARD DRIVE: Minimum 30 GB of free space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Conquer with character in Apex Legends, a free-to-play* Battle Royale shooter where legendary characters with powerful abilities team up to battle for fame & fortune on the fringes of the Frontier. Master an ever-growing roster of diverse Legends, deep tactical squad play and bold new innovations that level up the Battle Royale experience—all within a rugged world where anything goes. Welcome to the next evolution of Battle Royale.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 52.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 69 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی Apex Legends را دانلود کنم ؟

برای اجرای بازی Apex Legends در کامپیوتر نیازمند نصب نرم افزار Origins هستید و سپس باید دیتای بازی را دانلود کنید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی Apex Legends در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Apex Legends نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان بازی اپکس لجندز را آفلاین تجربه کنم ؟

بازی Apex Legends به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۳
حجم بازی Apex Legends برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Apex Legends روی وب سایت پارسی گیم، حدود 50 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آپدیت جدید Apex Legends را از کجا دانلود کنم ؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی Apex Legends را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۵
آیا Apex Legends نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارد ؟

متاسفانه به دلیل تحریم های بازی Apex Legends توسط سازندگان آن، برای تجربه ی بازی نیاز به استفاده از نرم افزار دورزدن تحریم خواهید داشت.

۶
آیا بازی Apex Legends مجانی است ؟

تجربه بازی اسطوره‌های اپکس کاملا مجانی است اما روی کنسول نیاز به پرداخت حق اشتراک Xbox Live و PS Plus خواهید داشت.

۷
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1,064 دیدگاه
  • Avatar

    معین

    مهمان

    سلام روی. لپ تاب من کار میکنه یا نه
    لنوو رم ۸ گیگ ویندوز ۱۰
    حجم و نوع کارت گرافیک Up to 2GB Share

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    رو سیستم من چطوره :
    Cpu i3 7100
    Gpu mx 920
    Ram 8

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amirreza

    مهمان

    یسوال داشتم . همه مشخصات رو سیستم میگیره ولی برا گرافیک یکم اوضاعش خرابه ممکنه خیلی لگ بزنه ؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amirreza

    مهمان

    الان cpu ram8 دیگه چیه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بهمن

    مهمان

    سلام. دوستانی که اپکس آنلاین بازی میکنن، بیان به سرور دیسکورد من. به این آیدی دیسکورد پیام بدید
    Smily.beast#1439

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اشکان

    مهمان

    روی سیستم من چطوره ؟
    cpu : intel core i3 7100
    ram : 4
    Gpu : NVIDIA GeForce 920 MX

    پاسخ دهید
    • Avatar

      walter pinkman در پاسخ به اشکان

      مهمان

      خب یه نگاه بکن میبینی زده حداقل رم 6 بدون اینکه هیچی رو بخونی مستقیم میای نظر میزاری

    • Avatar

      Arman در پاسخ به اشکان

      مهمان

      با نصب کردنش شامل ترکیدن سیستمت میشی

  • Avatar

    امیر عباس

    مهمان

    سلام خسته نباشید
    رو این سیستم (لپتاپ گیمینگ) اجرا میشه ؟
    rtx 3050 4gb
    i5 12450h
    ram 16
    با چه گرافیکی ؟ چند فریم ؟
    برادرانه بگید از اینجا دانلود کنم یا استیم ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      متین در پاسخ به امیر عباس

      مهمان

      الان مثلا پز سیستم میدی؟ مشخصات نوشته خب

  • Avatar

    مرتضی

    مهمان

    سلام رویه این سیستم اجرا میشه؟
    Device name DESKTOP-R65OGDU
    Processor Intel(R) Core(TM) i7-2600K CPU @ 3.40GHz 3.40 GHz
    Installed RAM 8/00 GB
    Device ID 81A6EE7F-EB4C-4CCB-A2F1-56888FC3E94E
    Product ID 00331-10000-00001-AA897
    System type 64-bit operating system, x64-based processor
    Pen and touch No pen or touch input is available for this display

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جباری

    مهمان

    سلام ببخشید روی سیستم
    ویندوز 10پرو
    رم 12
    سیپیو core i 5 نسل ۸
    گرافکیک. Gt 620 دو گیگ اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    سلام برای آنلاین بازی کردن نیاز به فیلترشکن هست؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 1,064 دیدگاه