Ace Combat 7 Skies Unknown
دانلود بازی Ace Combat 7 Skies Unknown برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Ace Combat 7 Skies Unknown برای PS4

پارسی گیم 1 بهمن 1397 10 دیدگاه
8,046 بازدید

دانلود بازی Ace Combat 7 Skies Unknown برای پلی استیشن 4

بارها پیش‌آمده است که در سریال و فیلم‌های تلویزیونی جت‌های جنگی فوق مدرن را دیده باشید و دلتان بخواهد برای چندساعتی به آسمان بزنید و لباس خلبانی بپوشید و در افق به دنبال جنگنده‌های دیگر بروید و آن‌ها را نابود کنید. اگر چنین تصوراتی دارید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown همان است که شما به دنبال آن می‌گردید. Ace Combat 7: Skies Unknown ادامه‌دهنده راه سری بازی‌های Ace Combat قبلی است که برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و همچنین رایانه‌های ویندوزی منتشرشده است. این بازی توسط استدیو Bandai Namco Studios توسعه داده‌شده است و همچنین Bandai Namco Entertainment آن را روانه بازار کرده است.

Ace Combat 7 Skies Unknownبازی در همان دنیایی جریان دارد که دربازی‌های قبلی همین سری مانند Ace Combat 04 مشاهده کردیم. Osean Federation صلح میان قدرت نظامی Erusia و بقیه قاره Osean را به هم زده است و به همین دلیل نیروی حفظ صلح بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس در تمام قاره Usean پدید آمده است و این در حالی است که رئیس‌جمهور قبلی دستور ساخت یک کشتی فضایی به‌منظور احیاء اقتصاد فلک‌زده‌اش را داده است و این موضوع باعث مداخله جدی بین مردم و نیروهای Osean شده است. کار تا جایی بالا می‌گیرد که مکانیکی به نام Avril Mead در حین پرواز با جنگنده قدیمی‌اش گیر می‌افتد و Erusia نیز شبیخون مهیبی به نیروهای Osean می‌زند و بخش‌های زیادی از قاره را به همراه کشتی فضایی عظیم جثه ساخته‌شده به نام Lighthouse را تصرف می‌کند.

نیروهای Osean خود را برای ضد حمله‌ای بزرگ آماده می‌کنند و به دنبال بازپس‌گیری کشتی فضایی خود هستند که ضد حمله به دلیل قدرت بالای دشمن بی‌نتیجه می‌ماند و حتی قبل از اینکه عملیات شروع شود، شکست می‌خورد و همین‌جاست که تلاش برای بازپس‌گیری مناطق ازدست‌رفته شروع می‌شود و این وظیفه روی دوش شما است که در کنار نیروهای Osean به تلاش بپردازید و سرنوشت جنگ را تغییر دهید. در این بازی مراحل گوناگونی وجود دارد که مخاطب را مجذوب خود خواهد کرد؛ هک و دسترسی به شبکه دشمن و همچنین شلیک موشک‌های ضد ماهواره تنها بخشی از فعالیت‌های سرگرم‌کننده بازی است.

پهپاد ها یکی از تجهیزاتی هستند که استفاده زیادی در طول مراحل دارند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید به اطلاعات زیادی از جت‌های جنگی دشمن به دست آورید. این پهپادها در جست و گریزهایی که میان جنگنده‌های دو طرف پیش می‌آید بسیار کاربردی هستند. Ace Combat 7: Skies Unknown تماماً پیرامون جنگ بین دو قاره Osean و Eursia است و هدف هرکدام از مراحل رسیدن به یک صلح منطقه‌ای است. این بازی ابتدا در سال 2015 معرفی شد و قرار بود که در سال 2017 منتشر شود اما بالاخره با تأخیرهای فراوان در تاریخ 18 ژانویه امسال به بازار عرضه شد. نسخه PSVR بازی نیز در دسترس بازیکنان قرارگرفته است و می‌توانید به‌صورت 360 درجه اطراف خود را ببینید و به‌صورت واقعی به جنگ با دشمن بپردازید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

راهنمای قدم به قدم بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

بازی Ace Combat 7 Skies Unknown توسط استدیو BANDAI NAMCO Entertainment ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Ace Combat 7 Skies Unknown با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

Ace Combat 7: Skies Unknown نمره‌های خوبی از منتقدان و همچنین وب‌سایت‌های معتبر بازی دریافت کرده است و عنوانی تمام عیار را پیش روی خود دارید پس همین‌ حالا لباس خلبانی خود را بپوشید و سوار بر جنگنده خود شوید، Ace Combat 7: Skies Unknown با تمام عناوینی که تابه‌حال بازی کرده‌اید تفاوت دارد و هنگامی‌که چندین جنگنده دشمن در حال شلیک به شما هستند، هیجان واقعی را درک خواهید کرد. چه‌بهتر که این بازی را به‌صورت واقعیت مجازی و 360 درجه تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Ace Combat 7: Skies Unknown is a combat flight action video game developed and published by Bandai Namco Entertainment. An entry in the long-running Ace Combat series, it was released for the PlayStation 4 and Xbox One in January 2019, and will be released for Microsoft Windows in February. The game features some missions and other content in virtual reality. The game takes place in the same fictional universe as the previous numbered games in the series. Following the events of Ace Combat 04 and Ace Combat 5, the Osean Federation brokered peace between the military power of Erusea and the rest of the Usean continent. The International Union Peacekeeping Force (IUPF) was formed to maintain peace across the Usean continent, while former President Vincent Harling orders a space elevator funded off the Erusean coast in order to revitalize the continent’s economy. However, the space elevator creates resentment among the Eruseans, who see it as unnecessary Osean intervention.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 35.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام آیا این بازی آفلاین است

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد

      پشتیبانی

      سلام
      بله کرک شده و افلاین هست

  • Avatar

    helena

    مهمان

    slm khub hastid mn account daram male khodame hacki nist aya emkanesh hast bedoone kharid in bazi dar store nasbesh konm va bazi konm?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به helena

      نویسنده

      سلام
      خیر باید خریداری بشه.

  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    دیتا xbox one هم میزارید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مصطفی

      پشتیبانی

      سلام
      بزوی قرار داده میشه

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام چطور میتونیم بازی رو بعد دانلود تو کنسول نصب کنیم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      پشتیبانی

      سلام
      به این مطلب مراجعه کنید.

  • Avatar

    آرش

    مهمان

    سلام. برای پی سی نیومده هنوز؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به آرش

      نویسنده

      سلام
      نه هنوز