دانلود بازی Knack برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Knack برای PS4,دانلود دیتای بازی Knack برای پلی استیشن 4
دانلود بازی Knack برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Knack برای PS4,دانلود دیتای بازی Knack برای پلی استیشن 4 پارسی گیم

دانلود بازی Knack برای PS4

پارسی گیم 8 خرداد 1395 بدون دیدگاه
7,874 بازدید

دانلود بازی Knack برای پلی استیشن 4

زمانی که از پلی استیشن 4 رونمایی شد، بازی‌های انحصاری بسیاری نیز برای این کنسول معرفی شدند. اما در میان بازی‌های پر زرق و برقی چون Killzone: Shadow Fall و یا Infamous: Second Son بازی‌هایی نیز بودند که در نهایت سادگی‌شان توجه بسیاری از گیمر ها منتقدین این حوزه را به خود جلب کردند. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Knack اشاره کرد. یک بازی اکشن که به سرگروهی طراح ارشد پلی استیشن 4 یعنی مارک سرنی در استدیو اصلی بازی سازی سونی در ژاپن SIE Japan Studio ساخته شد. بازی‌ای که قرار بود برگ برنده سونی در مقابل کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان باشد.

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که دنیای انسان‌ها توسط موجودات افسانه‌ای گوبلین ها مورد تهدید واقع شده و شهر نیز توسط رهبر آن‌ها گونداهار تصرف شده است. در این بین یکی از باستان شناسان برجسته دنیا اعتقاد دارد که تنها راه نجات بشریت از دست گوبلین ها موجودی 90 سانتی متری به نام Knack است. موجودی که در حالت عادی حتی از یک بچه‌ها کوچک‌تر است اما ویژگی‌هایی دارد که بشریت می‌توانند به آن اعتماد کنند.

گرافیک بازی با این که در نگاه اول اصلاً به گرد پای عناوین لانچ دیگر پلی استیشن 4 مثل Killzone Shadow Fall نمی‌رسد، اما به دلیل فیزیک غیر قابل پیش بینی و Realtime اش تمام قدرت پلی استیشن 4 را به چالش می‌کشد. طراحی عناصر گرافیکی بازی با این که تمی فانتزی دارند، اما واقعاً به خوبی کار شده و جزئیات فوق‌العاده‌ای را به گیمر ارائه می‌دهند. عناصر دیگر گرافیکی بازی نیز مانند انفجارها و… به خوبی هرچه تمام‌تر کار شده‌اند. جزئیات محیط بازی به شدت بالاست و شاهد رنگ بندی‌های متفاوتی در محیط‌های مختلف بازی هستیم. علاوه بر این افت فریم نیز در بازی کمتر مشاهده می‌شود.

گیم پلی بازی بسیار متنوع است، کاراکتر اصلی بازی یعنی knack توانایی ارتقا و ترمیم خود با هرگونه وسیله‌ای که در دور و اطراف است را دارد، از سویی دیگر روند گیم پلی بازی شباهت غیر قابل انکاری به دو فرانچایز محبوب دیگر سونی یعنی کراش و God of war دارد. البته این که بخواهیم knack تازه کار را با شخصیتی مثل کراتوس مقایسه کنیم به شدت اشتباه کرده‌ایم و هیچ گاه به نتیجه درستی نمی‌رسیم.

البته بازی فقط به جثه بزرگ Knack بسنده نکرده است بلکه در برخی مقاطع بازی برای رد کردن مراحل می‌بایست از قابلیت کوچک شدن آن استفاده کرد. همچنین میزان سلامتی کارکتر اصلی بازی نیز در طول بازی می‌تواند با جذب هرچه بیشتر اشیا ارتقا بیابد.

موسیقی و صدا گذاری بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر کار شده است، صدا پیشگان به خوبی از عهده وظیفه‌شان بر آمده‌اند و کمتر می‌توان مشکلی در نهوه ادای عبارات مشاهده کرد. از سویی دیگر موسیقی‌های به کار رفته در پس زمینه بازی نیز هماهنگی کاملی با محیط و مراحل دارند.

این بازی در عین فانتزی بودنش، نه تنها فقط برای قشر کوچک سال ساخته نشده است بلکه هر گیمر بزرگ سالی نیز می‌تواند از آن لذت ببرد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 34.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.