پارسی گیم

دانلود موسیقی متن بازی Assassin’s Creed: Origins

پارسی گیم 16 خرداد 1397 7 دیدگاه
11,794 بازدید

سری بازی‌های Assassin’s Creed یا همان فرقه قاتلین از بازی‌هایی هست که بسیار طرفدار دارد و همچنین به‌نوبه‌ی خود واقعیت گذشته را به ما نشان می‌دهد. نسخه‌ی اول این بازی که برای اولین بار در سال 2007 منتشر شد امتیازات خوبی گرفت و توانست نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کند. حال حدود 11 سال از اولین نسخه‌ی این بازی می‌گذرد که دهمین نسخه‌ی آن روانه بازار شده است. این بازی شاهکار فوق‌العاده‌ی استدیو Ubisoft است که توانسته موفقیت‌های بسیاری کسب کند.

شاید خیلی از شما فکر کنید که اولین نسخه‌ی این بازی روایتگر داستان شروع آن است، اما این‌طور نیست بلکه این دهمین نسخه از بازی است که نشان می‌دهد چگونه این فرقه تشکیل‌شده است. Assassin’s Creed: Origins بسیار داستان جالب و لذت بخشی دارد و همچنین از گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این بازی شمارا به 300 سال قبل از میلاد می‌برد که بسیار هیجان‌انگیز است.

شخصیت‌های اصلی این بازی دو فرد زن و شوهر به نام‌های Aya و Bayek هست. این بازی که در مصر شروع می‌شود بسیار به واقعیت نزدیک شده است که تجربه‌ی آن بسیار لذت‌بخش است. در این بازی شما نبردهای گلادیاتوری، فرار و جنگ با حیوانات وحشی و مواردی از این قبیل را تجربه خواهید کرد. ویژگی که در نبردهای و موقعیت‌های گوناگون به هیجان بازی می‌افزاید موسیقی‌های زیبای رومی و مصری است که بسیار دل‌انگیز است.

این موسیقی‌ها اثری است از Sarah Schachner که گوش سپردن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

دانلود موسیقی متن بازی Assassin's Creed: Origins

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی Assassin’s Creed: Origins را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت پارسی گیم‌ دانلود کنید.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 179 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.5 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

لیست موسیقی های این پکیج:

1. The New Colossus
2. Main Menu
3. Caroline Becker
4. Ausmerzer
5. Give Me Your Wings
6. U-Boat
7. Frau Irene Angel
8. Ubergewehr
9. Manhattan
10. New Orleans
11. The Farm
12. Zerst?rer
13. ODIN
14. We’re Not Gonna Take It (Twisted Sister Cover)

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    محمد مفاخری

    مهمان

    من تمام نسخه های اساسین روبازی کردم ولی از اساسین یونیتی به بعد دیگه اساسین کرید نسیتن فقط سفر تاریخ به کشور های مختلف بازی اوریجینز در زمینه گیم پلی و هوش مصنوعی اشغاله و باگ های زیادشم که هیچی ولی نسخه 2 اساسین یا حتی 3 از یک گیم پلی متنوع در کنار یک داستان جذاب ترکیب عالی رو تشکیل داده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام من نمی دونم چرا ما ایرانیا نمی تونیم فقط از یه چیزی لذت ببریم و نقد کردنو بذاریم کنار آقاجون هرچی باشه باگ داشته باشه یا بی نقص باشه اسسینز کیرید به بهترین شکل تاریخو به تصویر می کشه و از لحاظ فنی ام بازی تپلیه نصب کن بازی کن و لذت ببر و وقتتو با نقد کردن و اینور و اونور کامنت گذاشتن تلف نکن عزیز من مخاطب خاصی منظورم نیست منظورم کلی هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    طراحی فضا وشخصیت در این بازی عالیه اما سبک مبارزهات راضی کننده نیست. انگار داری ویچر بازی میکنی.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alixvsx

    مهمان

    با سلام و سپاس فراوان به سایت پارسی گیم . با احترام زیاد مجبورم نظرتونو رد کنم. دوست عزیز یک بازی حتما قرار نیست جایز بگیره تا بشه بهترین بازی تاریخ البته نظر شما با ارزشه . من خودم تمام نسخه های بازی اساسینو تموم کردم هر 14 تا نسخه شو و حتا بیش از 500 یا 600 تا بازی دیگه تو عمرم رفتم ولی تو این بازی ی چیز افسانه یی نهوفته ی چیز خاص و فوقلاده خالص که نمیشه گفت فقط باید بری تا بفهمی چیه و قبل از اینکه اساسین نسخه ریشه ها بیاد به نظر من اساسین 3 یعنی کانر بهترین نسخه اساسین از نظر من بود و گیم پلی و داستانش که جنگ پیش مدرنیته امریکا در اواسط سال 1750 تا 1780 بود منو به مدت 4 سال درگیر خودش کرد بسکی داستانش خالص و خاص بود ولی بازم تمام اساسین ها از نظر من فوقلادن چون با هر کدومشون ی خاطره دارم حتا اساسین یونیتی انقلام فرانسه عالی بود . ولی بازم بین اساسین ها اساسین 3 و اساسین نسخه ریشه ها بین تمام اساسین ها بیشتر خاص بودن . ممنون میشم نظر شما را بدونم . درود به سایت پارسی گیم .

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به alixvsx

      پشتیبانی

      سلام
      من هم نظر خودمو گفتم و به نظرم در این سری نسخه سوم بهترین نسخه بود ولی حتی تو این سبک یا سبک های دیگه با قطعیت بازی های بهتری هم وجود داره چه از نظر داستان و گیم پلی و… مثلا اگر این نسخه رو یک عنوان نقش افرینی در نظر بگیریم که المان های زیادی هم از اون سبک داره به هیچ وجه حرفی برای گفتن در مقابل نسخه سوم witcher نداره و…. ولی نظر شما هم محترمه و من نظر خودمو گفتم ممنون بابت نظرتون.

  • Avatar

    alixvsx

    مهمان

    بهترین بازی تاریخ گیم تو جهان هستی هست !!!!!! و فکرم نمی کنم تاریخ دیگه مثل این بازی به خودش ببینه. حتا اهنگاش هم بهترین تو دنیا هست. این نسخه اساسین هیچ ربطی به اساسین های دیگه نداره . و بهترین اساسین بین تمام اساسین هایی که ساخته شده.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به alixvsx

      پشتیبانی

      سلام
      نمی خوام بگم نظر شما اشتباهه ولی وقتی بازی حتی یه جایزه نگرفته چجوری بهترین بازی تاریخه این بازی حتی به نسخه های اول هم نمی رسه چه برسه به بازی های دیگه