Far Cry 5
دانلود بازی Far Cry 5 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Far Cry 5 برای PC

پارسی گیم 27 فروردین 1397 2,011 دیدگاه
351,150 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Far Cry 5 برای کامپیوتر

یک‌بار دیگر یوبی‌سافت با بازی جدیدی از مجموعه شناخته‌شده و پرفرازونشیب خود یعنی Far Cry بازگشته تا این بار با جوزف سید، دیوانگی را نشان‌مان دهد. یوبی‌سافت می‌خواهد با Far Cry 5 حرف‌های جدی‌تری بزند. برای اولین بار، قصه و اتفاقات این بازی از روی واقعیت برداشته‌شده است. این بازی قصه‌ی فرقه‌ای را تعریف می‌کند که بخشی از امریکا را تصرف کرده‌اند و در آنجا، حکمرانی می‌کنند.

در Far Cry 5 کنترل یک کلانتر را به دست می‌گیرید که به کمک چند نفر سعی می‌کند فرقه‌ی منحرف قصه‌ی بازی و رهبر آن را از بین ببرد. محیط بازی بسیار بزرگ‌تر وزنده‌تر از قبل شده و در Far Cry 5 هم‌چنین با سلاح‌ها و مجموعه‌ای وسایل نقلیه‌ی جدیدتر سروکار خواهید داشت. بازی به‌صورت اکشن اول‌شخص است و دارای محیط جهان باز است. بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه مختلف مانند ماشین، قایق و هواپیما بهره گیرند و سلاح‌های متنوعی نیز برای عاشقان این بازی در نظر گرفته‌شده است.

شخصیت های منفی بازی Far Cry 5

در جدیدترین نسخه بازی شما قادر به تغییر شکل و شمایل شخصیت اصلی بازی خواهید بود و می‌توانید هر چه دوست دارید را تن او کنید. مکانیسم تیراندازی بازی تغییر کرده است و از این بعد دست بازتری در نبردهای نزدیک و تن‌به‌تن خواهید داشت. این بازی اثر جهان باز عظیمی است که در هر گوشه‌ی آن، چیز تازه‌ای قرارگرفته و هوش مصنوعی دشمنانش، بسیار واقعی‌تر از تمام بازی‌های قبلی مجموعه به نظر می‌رسد. در چنین جهان بزرگی، به گفته‌ی سازندگان بازی تقریباً می‌توانید به شکلی بی‌پایان، به جست‌وجو و انجام دادن کارهای مختلف بپردازید؛ از ماهی گرفتن و گشت‌وگذار وسط طبیعت بزرگ نقشه برای استراحت کردن مابین مراحل اصلی قصه گرفته تا انجام دادن مراحل فرعی جذابی که سبب می‌شوند در Far Cry 5، پیشرفت بیشتری داشته باشید.

کارهایی که در بازی می‌توانید با انجام دادنشان خودتان را سرگرم کنید: پرواز کردن با هواپیماها، ماهی گرفتن در کنار دریاچه‌ها، شکار کردن حیوانات مختلف و زیادی که در جای‌جای نقشه‌ی بزرگ بازی زندگی می‌کنند و در آخر ساختن چیزهای متفاوت و آپدیت کردن سلاح‌هایتان است. در کنار این‌ها البته، دنیایی مرحله‌ی اصلی و فرعی وجود دارد که می‌توانید از انجام دادن آن‌ها لذت ببرید. چراکه در بزرگ‌ترین Far Cry عرضه‌شده تا به امروز، مخاطب هم توانایی تجربه‌ی همه‌چیز به شکل تک‌نفره را دارد و هم می‌تواند با کمک یکی دیگر از بازیکنان در حالت Co-Op، به نابود کردن فرقه بپردازد.

فرقه‌گرایی به‌طور عجیبی در حال گسترش در دنیاست و Far Cry 5 هم با در نظر گرفتن به دنبال جذب مخاطبین بیشتری است. شخصیت اصلی بازی ادعای پیغمبری می‌کند و شهروندان را دعوت به پیوستن به فرقه خود می‌کند. او نوید بهشت می‌دهد و کشته شدن در این راه را همانند یک عبادت معرفی می‌کند. این وسط کلانتر شهر از این فرقه کلافه شده است و می‌خواهد تک‌تک آن‌ها را نابود کند. این وظیفه شماست که از گسترش این فرقه بپرهیزید و بار دیگر صلح را به شهر بازگردانید. در این وسط شخصیت‌های دیگری نیز برای کمک به شما حاضر هستند و از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید.

سیستم به کار گرفته‌شده در بازی به این صورت است که شما باید به جستجو در شهر برای پیداکرده تیم خود و جذب افراد دیگر برای مبارزه شوید و گاهی پیش می‌آید که تصمیم‌گیری‌های فرد جذب‌شده با شما یکی نیست و همین به جذابیت بازی اضافه کرده است. در Far Cry 4 باید از برج‌های مخصوصی برای باز کردن نقشه کلی بازی بالا می‌رفتید که در نسخه پنجم این سیستم به‌طور کامل عوض شده است و باید از روابط خود برای پی بردن به مراحل جدید استفاده کنید. بازی همچنین دارای یک ویرایش گر نقشه است که با استفاده از آن می‌توانید مراحل جدیدی برای خود بسازید و یا اینکه دوستانتان را به چالش خود فرابخوانید.

سه عدد Season Pass و بسته الحاقی برای بازی در نظر گرفته‌شده است که پای زامبی‌ها را نیز به این بازی بازخواهد کرد. حیوانات متفاوتی همچون خرس نیز در این نسخه وجود دارند که جذابیت بازی را دوچندان کرده است. Far Cry 5 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشرشده است که در ادامه می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

در ادامه برای دانلود بازی Far Cry 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 720p
Video Preset: Low

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High

سیستم حرفه ای :

OS: Windows 10 (64-bit version only)
PROCESSOR: Intel Core i7-6700K @ 4.0 GHz or AMD Ryzen 7 1700X @ 3.4 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 1080 SLI or AMD RX Vega 56 CFX (8GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 16GB
Resolution: 2160p
Video Preset: High/Ultra

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 40.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.6 از میانگین رای 173 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توجه: تمامی کسانی که نسخه FULL UNLOCKED را دانلود کردند، میتوانند با فایل نصبی قرار گرفته شده را دانلود کنند و سپس آن را در محل ذخیره نسخه FULL UNLOCKED نصب کنند کرک CPY را کپی کنند تا بازی اجرا شود.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Far Cry 5 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Far Cry 5 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی فارکرای 5 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Far Cry 5 برای کامپیوتر 40 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند فیت گرل با حجم های کمتری هم قابل دسترس خواهند بود.

۲
آیا سیستم من بازی Far Cry 5 را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Far Cry 5 شما نیاز به ویندوز 7، 8.1 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-2400 یا AMD FX-6300 و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 670 یا AMD R9 270 دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Far Cry 5 را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Far Cry 5 در چه جهانی روایت می شود ؟

در Far Cry 5 کنترل یک کلانتر را به دست می‌گیرید که به کمک چند نفر سعی می‌کند فرقه‌ی منحرف قصه‌ی بازی و رهبر آن را از بین ببرد. محیط بازی بسیار بزرگ‌تر وزنده‌تر از قبل شده و در Far Cry 5 هم‌چنین با سلاح‌ها و مجموعه‌ای وسایل نقلیه‌ی جدیدتر سروکار خواهید داشت. بازی به‌صورت اکشن اول‌شخص است و دارای محیط جهان باز است. بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه مختلف مانند ماشین، قایق و هواپیما بهره گیرند و سلاح‌های متنوعی نیز برای عاشقان این بازی در نظر گرفته‌شده است.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2,011 دیدگاه
  • Avatar

    Kalem

    مهمان

    سلام. سلام روی این سیستم اجرا میشه اگه اجرا بشه به سیستم که اسیبی نمی زنه و با جا کیفیتی خوبه.
    رام 16
    )64 بیت)
    cor i3 10100 f 3.60
    یه ترا بایت حافظه گرافیک 4.
    خوبه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نبوتکبا

    مهمان

    اجرا میشه.
    رام 16
    )64 بیت)
    cor i3 10100 f 3.60
    یه ترا بایت حافظه
    گرافیک 4

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 2,011 دیدگاه