Avatar

راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy

امیرحسین محمدخواه 7 اسفند 1401 89 دیدگاه
18,051 بازدید

بازی Hogwarts Legacy جدیدترین عنوان استودیو Avalanche Software است که در سبک اکشن و نقش آفرینی است. این اثر برای کنسول‌های نسل جدید و پلتفرم PC منتشر شده و برای رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy می‌توانید به محتوای این مطلب نگاهی بی اندازید و از طرفی دیگر اگر سؤالی راجب کرک‌ها، آپدیت‌ها و روش نصب نسخه‌های مختلف این عنوان داشتید، می‌توانید جواب خود را در این پست بگیرید. این بازی یکی از بزرگ‌ترین عناوینی است اخیراً منتشر شده است. این بازی با تمرکز بر روی داستان سری رمان‌های هری پاتر ساخته شده و دارای یک گیم پلی خاص و زیبایی می‌باشد. راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy شامل موارد بسیار کاربردی و مهمی است که می‌تواند به بسیاری از شما در اجرای بازی کمک کند.

راهنمای کامل نصب، کرک و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy

بازی Hogwarts Legacy به دلیل اینکه دارای قفل امنیتی Denuvo است، دارای مشکلات زیاد و همچنین سنگینی بی موردی است. این قفل با وجود اینکه باعث می‌شود بازی کرک نشود (البته برای مدت کوتاهی!) اما باعث وجود مشکلات زیادی می‌شود و همچنین فشار زیادی به CPU کاربران میاورد. با این تفاسیر باید به مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنیم. لازم به ذکر است Empress بعد از مدتی کوتاهی این عنوان را بدون هیچ مشکلی کرک کرد. در حال حاضر آپدیت روز اول بازی نیز منتشر شده است، اما آن هم مشکلات بسیاری دارد، از این رو نسخه‌ای که کرک شد، بدون آپدیت روز اول است.

سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy

مشخصات سخت‌افزاری سیستم مور دنیاز بازی Hogwarts Legacy در ادامه آورده شده است؛ اگر سیستم شما حداقل سخت‌افزار را دارا باشد، بازی با گرافیکی متوسط و روبه پایین قابل‌اجرا خواهد بود؛ بر همین اساس قبل از پرسش سؤال «آیا این بازی به سیستم من می‌خورد؟» مشخصات سخت‌افزاری خود را با حداقل سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy مقایسه کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i5-6600 (3.3Ghz) or AMD Ryzen 5 1400 (3.2Ghz)
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 4GB or AMD Radeon RX 470 4GB
  • دایرکت‌ایکس: Version 12
  • فضای خالی: 85 گیگابایت (HDD)
  • حالت گرافیکی: 720p / 30fps / Low Quality Settings

سیستم پیشنهادی :

  • سیستم‌عامل: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i7-8700 (3.2Ghz) or AMD Ryzen 5 3600 (3.6 Ghz)
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 1080 Ti or AMD Radeon RX 5700 XT or INTEL Arc A770
  • دایرکت‌ایکس: Version 12
  • فضای خالی 85 گیگابایت (SSD)
  • حالت گرافیکی: 60fps at 1080p, High Settings

شما اول از همه باید موارد بالا را با سیستم خود بررسی کنید. با اولین نگاه می‌توان متوجه شد که در تنظیمات پایین این بازی مصرف CPU زیادی ندارد اما از طرفی در اولویت اول به Ram و سپس به کارت گرافیک شما خیلی وابسته است. پس خیلی مهم است که برای اجرای بدون مشکل این بازی سیستم شما یک گرافیک و رم تقریباً قوی داشته باشد. اما لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید تنظیمات بازی را بالا ببرید، حتماً نیاز به یک پردازنده قوی خواهید بود. البته با وجود قفل Denuvo، ممکن است شما بیش از آنچه که در سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy ذکر شده، نیاز به قدرت پردازنده داشته باشید. همچنین دقت کنید کارت گرافیک شما باید از دایرکت ایکس نسخه 12 ساپورت کند در غیر این صورت بازی برای شما اجرا نمی‌شود. راجب فضای ذخیره بازی هم همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نیاز به فضایی حدود 85 گیگابایت نیاز دارید! همچنین طبق گفته سازنده، برای اجرای بهتر بازی بهتر است در صورت داشتن هارد SSD، بازی را روی درایو SSD خود نصب کنید.
در ادامه آموزش نصب انواع نسخه‌های مختلف که برای این بازی منتشر شده است را خواهیم دید.

راهنمای کامل نصب، کرک و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy

آموزش نصب و کرک بازی Hogwarts Legacy نسخه Empress

بازی Hogwarts Legacy هنوز کرک نشده است، اما مطمئنا طی روزهای آتی توسط Empress کرک خواهد شد و روش نصب آن به صورت زیر است.

  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آن‌ها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی با فرمت ISO وجود دارد که در ویندوز 10 می‌توانید بدون نرم افزار و در ویندوزهای دیگر به کمک نرم افزارهای Mount کننده آن را اجرا کنید.
  4. به کمک فایل Setup نصب بازی را آغاز کنید.
  5. پس از آن که نصب بازی به اتمام رسید و گزینه Finish برای شما نمایش داده شد، به سراغ کرک کردن بازی بروید و فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین کنید.
  6. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

همچنین اگر از نسخه‌های فشرده و کم حجم استفاده می‌کنید، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید.

آموزش نصب و کرک بازی Hogwarts Legacy نسخه DODI

نسخه‌ DODI نسخه فشرده پیشنهادی ما برای دانلود، همچنین نسخه‌ کم حجم است. لازم به ذکر است نسخه FitGirl این عنوان منتشر نمیشود.

  1. در ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.
  2. فایل های فشرده را درون یک پوشه قرار داده و تمام آن‌ها را انتخاب و به کمک نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج سازید.
  3. در پوشه بازی فایلی بنام Setup وجود دارد؛ روی فایل کلیک راست و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید.
  4. در این بخش دکمه بالا را در کیبورد فشار دهید تا به فرایند نصب منتقل شوید.
  5. در پنجره جدید، بر روی گزینه اول یعنی Install کلیک کنید.
  6. در صفحه بعد گزینه Proceed پایین سمت راست پنجره را انتخاب کنید.
  7. در مرحله بعد پوشه و درایوی که می‌خواهید بازی آنجا نصب شود را انتخاب و گزینه Install Directx 9.0 را از حال انتخاب خارج کنید.
  8. در این نسخه نیازی به کرک دستی بازی نیست و به صورت خودکار این موضوع انجام خواهد شد.
  9. پوشه بازی را در حالت سفید آنتی ویروس قرار داده و آنتی ویروس را روشن کنید. (اعتماد سازی فایل ها جهت پاک نشدن فایل کرک)

توجه: برای سریعتر شدن نصب بازی می‌توانید نرم افزارهای غیرضروری را غیرفعال کرده تا حافظه رم خالی باشد.

  • محل نصب بازی که از قبل باید از طریق نرم‌افزار استیم مشخص کنید، باید فضایی آزاد در حدود 100 گیگابایت داشته باشد.
  • زمان نصب بازی با توجه به سخت افزار سیستم شما بین 10 الی 40 دقیقه به طول خواهد انجامید.
  • اگر از نسخه اورجینال استفاده می‌کنید، ممکن است استیم نیاز داشته باشد تا فایل‌ها را وریفای کند، بنابراین باید به اینترنت متصل بوده و اکانت اشتراکی شما نیز از نوع آنلاین باشد.
  • ممکن است اپدیت جدیدی برای بازی منتشر شده باشد و مقدار مشخصی دیتا نیز دانلود شود.

رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy

رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy

در ادامه مطلب، ما به راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy خواهیم پرداخت و اگر در اجرا یا روند بازی به ارور یا مشکلی برخورد کردید، می‌توانید به دنبال آن بگردید.

نکات کلیدی و عمومی که قبل از هر کاری باید بررسی شوند :

  • حتماً آنتی ویروس را قبل از خارج سازی فایل‌های فشرده خاموش کنید و پس از یک بار اجرای موفق بازی، پوشه‌ای که در آن بازی نصب شده و همچنین پوشه‌ای که Saveهای بازی در آن ذخیره می‌شوند را در حالت سفید آنتی ویروس قرار دهید. آموزش قرار دادن پوشه ها در حالت سفید آنتی ویروس
  • برای نصب و اجرای راحت بازی حتماً از جدیدترین ورژن ویندوز 10 استفاده کنید. حداقل ورژن ویندوز شما باید 1903 باشد.
  • درایور کارت گرافیک خود را حتماً به آخرین نسخه سال 2022 ارتقاء دهید. اگر این امکان در دسترس نیست، درصد کمی برای اجرای بازی وجود دارد.
  • پیش نیازهایی همچون آخرین آپدیت مجموعه Microsoft Visual C++ 2013-2019، آپدیت تمامی سخت افزارها، آپدیت مجموعه کامل Net Framework و موارد این چنینی را بر روی کامپیوتر خود داشته باشید.
  • به هیچ عنوان بازی را در درایو یا پوشه‌ای نصب نکنید که نام فارسی مانند “بازی” دارد. حتماً باید بازی در درایو و پوشه‌ای نصب شود که به انگلیسی نام‌گذاری شده است مانند ” Games”.
  • حتماً بازی را به شکل Run as Administrator اجرا کنید.

حل مشکل سیو نشدن یا ارور WB4023002 :

بسیاری از کاربران در ذخیره سازی این عنوان مشکل دارند و بازی آن ها سیو نمیشود. مراحل زیر را انجام دهید تا ببینید چه تغییری در بازی شما رخ میدهد.

  1. کلید ترکیبی Windows+R را بزنید و سپس در صفحه باز شده %AppData% را بزنید.
  2. در صفحه باز شده در قسمت آدرس، مسیر C:\Users\Username\AppData\Local\Hogwarts Legacy\Saved\SaveGames\ را تایپ کنید و اینتر را بزنید.
  3. بعد از این کار با یک پوشه ای روبرو میشوید دارای تعداد زیادی عدد است. آن را Cut کنید و به صفحه دسکتاپ انتقال دهید.
  4. وارد اون پوشه شوید و بر اساس زمان تشکیل شدن فایل، آخرین فایل را انتخاب کنید و اسم آن را کپی کنید و در جایی ذخیره کنید.
  5. حالا وارد بازی شوید و یه سیو جدید با شخصیت جدید بسازید و بازی را اجرا کنید و سپس از بازی بیرون روید.
  6. حالا وارد مسیری که سیوهای شما قرار داشت بروید و اسم اخرین فایل تشکیل شده را به اسم ذخیره شده در مرحله 4 تغییر دهید.
  7. در حال اخر تمام فایل هایی که در مرحله 2 ذخیره کرده بودید، به غیر از فایلی که اسمش را ذخیره کرده بودید به پوشه برگردانید.

LowLevelFatalError

حل ارور LowLevelFatalError :

این ارور که بسیار در این عنوان شایع است، با سربرگ The Phoenix Game Has Crashed and will close مشخص می‌شود. بهترین کار این است که شما ابتدا درایور کارت گرافیک و سپس بقیه نرم افزارهای جانبی را آپدیت کنید و سیستم خودتان را Restart کنید. اگر از برنامه‌هایی هم چون Razor Cortex یا Smart Game Booster که برای افزایش FPS هستند استفاده می‌کنید، آن‌ها را به کلی حذف کنید.

کرش بازی در هنگام اجرا و یا در وسط بازی کردن :

اگر شما نیز با چنین مشکلی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، می‌توانید راه‌حل‌های زیر را دنبال کنید تا شاید به‌واسطه آن‌ها بتوانید مشکل کرش یا بیرون انداختن توسط بازی را برطرف سازید.

  1. در ابتدا باید حداقل سخت افزار ذکر شده در صفحه بازی را داشته باشید.
  2. بررسی کنید که تمام درایورهای شما که مهم ترین آن‌ها درایور کارت گرافیک است، آخرین نسخه باشند.
  3. بازی را به صورت Run as administrator اجرا کنید؛ بدین منظور روی آیکن بازی کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید.
  4. ممکن است به دلیل ضعیف بودن سیستم شما، یا درگیر بودن بیش از حد یک قطعه، شما نیاز به پایین آوردن تنظیمات گرافیکی داشته باشید. بهتر است از تنظیمات بازی و قسمت گرافیک، گزینه‌های موجود را در حالات پایین‌تر تست نمایید.
  5. همانند بعضی از بازی‌ها، Hogwarts Legacy نیز به برنامه‌های جانبی مثل Discord, MSI Afterburner یا برنامه‌های مدیریت قطعات مثل MSI Center و Sync AURA و ICUE حساس است و ممکن است باز بودن این برنامه‌ها باعث کرش شود. بهتر است قبل از اجرای بازی این‌گونه نرم‌افزارها را ببندید.
  6. اگر کارت گرافیک خود را به صورت دستی Overclock کرده‌اید، بهتر است قبل اجرا گرافیک خودتان را روی حالت Default قرار دهید. با محدود کردن استفاده حداکثری از گرافیک و پردازنده می‌توانید از کرش شدن بازی جلوگیری کنید.
  7. غیرفعال کردن قابلیت GeForce Experience Overlay و Steam Overlay، اگر از کارت‌های گرافیک شرکت Nvidia یا در نسخه اورجینال از لانچر Steam استفاده می کنید، می‌توانید قابلیت Overlay را از طریق تنظیمات آن غیرفعال نمایید.
  8. در استیم فایل های بازی را Verifay کنید. بدین منظور استیم را باز کرده و روی بازی کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید. به گزینه LOCAL FILES مراجعه کرده و VERIFY INTEGRITY OF GAME FILES را انتخاب کنید.

حل مشکل گیر کردن در صفحه لودینگ :

اول از پیگیری و احتمال بودن مشکل بهتر است مواردی که توضیح می‌دهیم را با دقت بخوانید. اگر هارد ذخیره شما ضعیف است یا فضای خیلی کمی دارد، می‌تواند دلیل این مشکل باشد. در مورد دیگر باز بودن برنامه‌های جانبی زیاد هنگامی که بازی در حال اجرا است می‌تواند تأثیر گذار باشد. این برنامه‌ها می‌تواند شامل هرگونه نرم افزاری باشند. همانند مشکل بالا، بهتر است تمام نرم افزارهایی که برای افزایش FPS هستند را پاک کنید. مطمئن باشید که درایور کارت گرافیک شما آخرین آپدیت است. در آخر اگر از هارد SSD استفاده می‌کنید، بهتر است بازی را در درایو SSD نصب کنید.

حل ارور 0xc000007b :

این ارور در دارندگان کارت هار گرافیکی NVIDIA رخ میدهد. کافی است درایور فعلی خود را پاک کنید و جدیدترین درایور کارت گرافیک را از سایت ما دانلود کنید. مشکل شما حل میشود.

حل ارور WB4000001 و WB4001000 :

این ارور در نسخه‌های اورجینال و کسانی که با اتصال اینترنت این بازی را انجام می‌دهند نمایان می‌شود. روش حل کردن آن هم این است که باید از استور فروشگاهی مورد نظر یعنی Steam یا Epic Games خارج شد و سپس از تنظیمات Firewall ویندوز را غیر فعال کرد. همچنین استفاده از نرم افزارهای تغییر IP به گیمرهای داخل ایران می‌تواند کمک کند.

رفع مشکل لگ و  افت فریم در هنگام بازی :

برای رفع مشکل لگ و افت فریم در هنگام بازی می‌توانید گزینه‌های زیر را تست کنید:

  1. در ابتدا باید حداقل سخت افزار ذکر شده در صفحه بازی را داشته باشید.
  2. بررسی کنید که تمام درایورهای شما که مهم ترین آن‌ها درایور کارت گرافیک است، آخرین نسخه باشند.

بروزرسانی درایور کارت گرافیک به آخرین نسخه موجود

ممکن است که کارت گرافیک شما به آخرین نسخه نرم‌افزاری خود به روز نشده باشد بر همین اساس با مشکل پایین بودن FPS روبه رو هستید. با مراجعه به شرکت سازنده کارت گرافیک خود، NVIDIA یا AMD می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت گرافیک خود، آخرین نسخه درایور آن را دریافت و نصب کنید.

  1. دانلود درایور کارت گرافیک انویدیا
  2. دانلود درایور کارت گرافیک AMD

اگر از کارت گرافیک‌های Nvidia استفاده کنید، وارد Nvidia Control Panel شوید و سپس از قسمت Manage 3D Settings گزینه Program Settings را انتخاب کنید. سپس از آنجا بازی Hogwarts Legacy را پیدا کنید و تغییرات زیر را در آن انجام دهید.

  1. Anti-aliasing-Gamma Correction – Off
  2. Antialiasing Mode – Application Controlled
  3. Antialiasing Transparency – Off
  4. CUDA GPUs – All
  5. Low Latency Mode – Ultra
  6. Power Management – Prefer Maximum Performance
  7. Shader Cache – اگر بازی شما در هارد HDD نصب است آن را در حالت On بگذارید در غیر این صورت نیازی به تغییر نیست.
  8. Texture filtering – Quality – High Performance
  9. Threaded Optimization – Off
  10. Triple Buffering – Off
  • ممکن است به دلیل ضعیف سیستم شما، یا درگیر بودن بیش از حد یک قطعه، شما نیاز به پایین آوردن تنظیمات گرافیکی داشته باشید. بهتر است از تنظیمات بازی و قسمت گرافیک، گزینه‌ها را در حالات پایین‌تر تست نمایید.
  • استیم فایل های بازی را Verifay کنید: بدین منظور استیم را باز کرده و روی بازی کلیک راست و گزینه Properties را انتخاب کنید. به گزینه LOCAL FILES مراجعه کرده و VERIFY INTEGRITY OF GAME FILES را انتخاب کنید.

حل ارور 0x0c000142 و 0x0c000005 :

برای حل این ارور کلید ترکیبی Win+R را بزنید و سپس در صفحه باز شده عبارت sfc /scannow را تایپ کنید و اینتر بزنید. بعد از تمام شدن عملیات، سیستم خود ریستارت کنید و مشکلتان به احتمال زیاد حل می‌شود. در غیر این صورت باید نرم افزارهای Microsoft Visual C++ و Net Framwork را نصب کنید.

حل ارور WB8000E03 :

این ارور بر خلاف ارور قبلی که مربوط به اینترنت شما بود، مربوط به سخت افزار و کارت گرافیک شما است. تنها کاری که باید بکنید این است که درایور کارت گرافیک خودتان را آپدیت کنید و سپس کامپیوتر را Restart کنید. البته ممکن است در هنگام بازی این ارور را دریافت کنید، اگر در هنگام بازی این ارور را دریافت کردید به احتمال زیاد کارت گرافیک شما بیش از اندازه داغ شده است، بهتر است تنظیمات بازی را کمی پایین‌تر بیاورید.

حل ارور WB4009016 یا 53 :

به دلیل خراب بودن یا نبودن یکی از فایل‌های بازی با این ارور روبرو خواهید شد. در ابتدا بهتر است یک بازی سیستم خود را ریستارت کنید و سپس بازی را اجرا کنید. اگر نشد و از نسخه اورجینال استفاده می‌کنید، می‌توانید با گزینه Verify فایل از دست رفته را بازگردانید ولی در غیر این صورت مجبورید بازی را از اول دانلود و نصب کنید.

رفع مشکل کمبود فایل های Dll:

فرقی نمی‌کند چه در بازی Hogwarts Legacy و چه دیگر موارد مشابه، هرکجا با اروری مواجه شدید که به شما نامی همراه با dll را نمایش داد، بدانید که آن فایل در کتابخانه ویندوز شما برای اجرای آن بازی یا نرم افزار کم است و باید آن را تهیه و سپس در مکان مناسب قرار دهید. برای تهیه فایل های Dll می توانید نام فایل را مثلاً isdone.dll را در گوگل جستجو کرده یا به سایت زیر مراجعه کنید:

پست راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy هم به پایان رسید و ما به اکثر مشکلاتی که ممکن است در هنگام اجرا و نصب Hogwarts Legacy با آن مواجه شوید، رسیدگی کردیم. همچنین نکاتی راجب نسخه‌های مختلف و آموزش نصب آن‌ها را برایتان قرار داده‌ایم و همچنین باید گفت در نسخه های فشرده دنبال نسخه FitGirl نباشید، زیرا این گروه روی کرک های Empress کار نمیکند. لازم به ذکر است آپدیت‌هایی برای این بازی منتشر شده که پیشنهاد ما این است حتماً آن‌ها را نصب کنید تا تجربه بهتری در اجرای بازی داشته باشید. در انتهای مطلب راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy اول از همه امیدواریم که مشکلات و سؤالات شما به کلی رفع شده باشد. اما اگر مشکلی در اجرا بازی داشتید که در این مقاله به آن نپرداخته بودیم و یا هرگونه سؤال دیگر، کافی است از قسمت نظرات به ما اطلاع دهید تا به شما کمک کنیم.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
برچسب ها
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی Hogwarts Legacy کرک شده است؟

بله. بازی Hogwarts Legacy توسط گروه Empress کرک شده است.

۱
آیا سیستم من بازی Hogwarts Legacy را اجرا می کند؟

برای اجرای Hogwarts Legacy شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 16 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i5-6600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 85 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Hogwarts Legacy را بررسی کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 89 دیدگاه
  • Avatar

    مهرداد

    مهمان

    سلام ممنون میشم این مشکل منو حل کنید. من بازی رو نصب کردم کرک DODI و ویندوز 11 هستم وقتی بازی رو باز میکنم تو صفحه متن اولیه میمونه وبعد اتوماتیک بسته میشه مشکل از کجاست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهرداد

      پشتیبانی

      سلام
      از ویندوز 11 استفاده نکنید
      فعلا

  • Avatar

    سعید

    مهمان

    من بازی نصب میخام بکنم این اررو میاد مشکل چیه
    It is not found and file specified for lSrcExtract

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه فشرده این بازی متاسفانه بشدت سیستم شمارو درگیر میکنه، باید هم فضای زیادی در اختیار بازی قرار بدید و قدرت سخت افزاری بالا داشته باشید و موقع نصب نزارید سیستم شما درگیر برنامه های دیگه باشه
      فقط صفحه نصب بازی

  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    سلام وقت بخیر.تو نسخه dodi وقتی پوشه رو انتخاب میکنم و میزنم که نصب بشه ارور زیر رو میده:
    it is not found any file specified for ISArcextract
    ممنون میشم راه حلی ارائه بدین.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به فرزاد

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه فشرده این بازی متاسفانه بشدت سیستم شمارو درگیر میکنه، باید هم فضای زیادی در اختیار بازی قرار بدید و قدرت سخت افزاری بالا داشته باشید و موقع نصب نزارید سیستم شما درگیر برنامه های دیگه باشه
      فقط صفحه نصب بازی

  • Avatar

    Sajjad

    مهمان

    سلام من ارور emp.dll داشتم فایل مورد نظرو هم دانلود کردم ولی کجا باید قرار بدم مشکل حل شه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sajjad

      پشتیبانی

      سلام
      در محل قرار گرفتن فایل اجرایی بازی

  • Avatar

    نوید

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر
    ممنون میشم جواب بدید
    با این سیستم امکانش هست بازی رو اجرا کنم ؟

    I7 . 8850
    Ram 12
    Gtx 1050 4G

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به نوید

      پشتیبانی

      سلام
      بله میتونید بازی کنید

  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام
    من بدون مشکل بازی میکردم ولی الان وارد بازی میشم بعد نوشته اول بازی صفحه سیاه میشه و بدون هیچ اروری از بازی میپره بیرون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      کرکتون از بین رفته
      بازی رو دوباره کرک کنید – با انتی ویروس خاموش

  • Avatar

    poorya

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم چندروزم بازی کردم مشکلی نداشت ولی از امروز باز نمیشه این ارور رو میده
    the procedure entry point EMP could not be located in th dynamic link library
    f:/hogwarts legacy……..
    بازی رو دوباره هم نصب کردم همینجوری شد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به poorya

      پشتیبانی

      سلام
      کرک بازی رو بریزید
      دقت کنید انتی ویروس حتما خاموش باشه

  • Avatar

    ارمین

    مهمان

    سلام من با ارور dll مواجه شدم و همون جوری که نوشتید همه dll های مورد نیاز رو دانلود کردم اما مکانی که اون ها رو باید قرار بدم نمی دونم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ارمین

      پشتیبانی

      سلام
      متن دقیق ارور رو بدید

    • Avatar

      سید علیرضا نیک اردستانی در پاسخ به ارمین

      مهمان

      میشه به منم کمک کنید منم همین مشکل لعنتی رو دارم

  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    سلام. من مدت هاس فقط و فقط به سایت شما اعتماد میکنم برای دانلود بازی. این بازی رو دانلود کردم با حجم 60 گیگ نسخه dodi. بعد از اینکه نصب کامل میشه بازی رو که میزنم اجرا شه این ارور رو میده :
    the application was unable to start correctly (0xc0000906)
    اوکی رو میزنم بعدش فایل EMP.dll از مسیر زیر بلافاصله پاک میشه:
    D:\Games\Hogwarts Legacy\Phoenix\Binaries\Win64
    دوباره که میزنم بازی اجرا شه کلی ارور dll میده. همه dll هارو دانلود کردم و داخل پوشه گذاشتم ولی در نهایت به ارور زیر میخورم که دیگه حل شدنی نیست و سایتای مختلف هم راه حلی نذاشتن. سیستمم هم گیمینگ هستش و همه بازیارو با کیفیت اخر اجرا میکنه قطعا ضعف سیستم نیست.
    متن ارور :
    the procedure entry point EMP could not be located in the dynamic link
    D:\games\hogwartsLegacy\phoenix\binaries\win64\HogwartsLegacy.exe

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به فرزاد

      پشتیبانی

      سلام
      تنها کاری که باید بکنید انتی ویروس و دفندر ویندوز رو خاموش کنید
      بازی رو نصب و کرک کنید
      تمام مشکلات ذکر شده بخاطر انتی ویروس هست

  • Avatar

    esmaeil

    مهمان

    با لپ تاب ROG Strix g15
    Ram8 4800
    Ryzen6800
    Rtx350 جواب میده یا نه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      esmaeil در پاسخ به esmaeil

      مهمان

      اجرا شد به خوبی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 89 دیدگاه