دانلود بازی Rayman Legends برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Rayman Legends برای PS4, دیتای بازی Rayman Legends
دانلود بازی Rayman Legends برای پلی استیشن 4,دانلود دیتا بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتای بازی Rayman Legends برای PS4, دیتای بازی Rayman Legends پارسی گیم

دانلود بازی Rayman Legends برای PS4

پارسی گیم 22 خرداد 1395 8 دیدگاه
18,861 بازدید

دانلود بازی Rayman Legends برای پلی استیشن 4

بدون شک یکی از خاطره‌انگیزترین سری بازی‌های یوبی‌سافت، رایمن است. آخرین نسخه این سری بازی‌ها تحت عنوان Rayman Legends به دنبال شکست اقتصادی Rayman Origins ساخته و به بازار عرضه شد. Rayman Origins با این که از هر لحاظی بسیار خوب بود و با بازخوردهای خوبی نیز از سوی منتقدین این حوزه روبرو شده بود، آن طور که باید نتوانست از لحاظ فروش نیز خوب عمل کند. این عنوان در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول دستی نسل هفتمی نینتندو یعنی Wii u عرضه شد اما طولی نکشید تا نهایتاً به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا کرد. پس از این ماجراها، زمزمه‌هایی از ساخت ادامه این سری از بازی‌ها تحت عنوان Rayman legends به گوش می‌رسید که نهایتاً با واقعیت تبدیل و این بار از همان ابتدا برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد. این بازی بر خلاف نسخه پیشینش از هر لحاظ موفق ظاهر شد و توانست تا حدی مشکلات پیش آمده را رفع کند.

داستان بازی همانند بسیاری از عناوین هم سبکش، از پیچیدگی خاصی بهره نمی‌برد و گیمر بایست با شخصیت‌های خنگ موجود در سیر داستانی به دنبال یک سری از شخصیت‌های شرور رفته و آن هارا دستگیر کند. محوریت داستانی بازی ادامه ایست بر نسخه قبلی‌اش، حدود یک قرن از شکست دادن کابوس‌ها توسط ریمن و تیمش می‌گذرد و آن‌ها در طول این مدت در یک خواب عمیق به سر می‌بردند تا اینکه گروهی به نام Dark teensie تمام اعضای گروه Teensie را زندانی می‌کنند، یکی از اعضای گروه Teensie موفق به فرار از زندان می‌شود و برای نجات دوستانش به گروه رایمن مراجعه می‌کند. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد داستان بازی می‌توانم بگویم این است که در نهایت سادگی به هیچ وجه شاهد کاستی جذابیت روند گیم پلی و دیگر نکات بازی نبودیم.

گرافیک بازی به لطف Ubi art به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و ما در طول بازی شاهد تصویرهای بسیاری زیبایی هستیم. طراحی هنری بازی آن‌قدر خوب کار شده است که گیمر را به دست کشیدن از بازی و مشاهده آن‌ها ترغیب می‌کند. رنگ آمیزی های شاد و پر رنگ، پس زمینه‌های زنده، چند لایه و پر جزئیات تنها بخشی از شاهکار یوبی‌سافت در این بازی هستند.

یکی از نقاط قوت این سری از ابتدای انتشارش تا به امروز اهمیت به جایگاه موسیقی‌های انتخابی در بازی است. در این نسخه نیز با کمی تأمل می‌توان به اهمیت تیم سازنده بازی به موسیقی‌های انتخابی پی برد. تمامی قطعاتی که در پس زمینه بازی پخش می‌شوند با توجه به اقتضای مراحل انتخاب شده‌اند و کاملاً با فضای بازی همخوانی دارند. صداگذاری بر روی عوامل دیگر بازی چون باد و آب و… نیز به خوبی صورت گرفته تا در نهایت این عنوان را از دیگر بازی‌های هم رده‌اش در این بخش یک سر و گردن بالاتر ببرد. بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های این سری از بازی‌ها Rayman legends بود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل چند روز هم که شده از بازی‌های تروریستی و خشن دست کشیده و حتماً این عنوان را تجربه کنید.

هم اکنون می‌توانید این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    ببخشید میشه جواب منو زود بدید این برای ps4 کپیخور هست

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    رادین

    مهمان

    اقا میشه اموزش بدین که چطور باید بریزمش رو پی اس فورم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    ببخشید اقای ادمین این بازی بالا می اره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Pouriya

    مهمان

    از طریق psx باید دیتا هارو انتقال بدیم یا راه دیگه ای هم هست??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا بهروز

    مهمان

    اینو دانلود کردم رمز که اصلا نمی خواد برای من می رم تو اکسترکت کنم می گه diagnostic messages

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سینا بهروز

      پشتیبانی

      نیازی به رمز نیست
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید

  • Avatar

    abtin

    مهمان

    دستتون درد نکنههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    پاسخ دهید