ساخت بازی The Last of Us Part 3 لست اف اس
سارا هابطی

استودیو ناتی داگ شایعات مربوط به بازی The Last of Us Part 3 را رد کرد

سارا هابطی 12 دی 1401 بدون دیدگاه
249 بازدید

بعد از این که شایعات بسیار زیادی در رابطه با ساخت سومین بازی سری لست اف اس در سراسر اینترنت پخش شد، نیل دراکمن، کارگردان سری The Last of Us، شایعات مبنی بر ساخت این اثر توسط استودیو ناتی‌داگ را رد کرده است. هفته پیش این شایعه توسط یکی از اینسایدرهای معروف که ادعا داشت بازی The Last of Us Part 3 هم‌اکنون در استودیو ناتی‌داگ در کنار پروژه‌های دیگر در دست توسعه است، پخش شد.

در قالب جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که نیل دراکمن، کارگردان سری بازی لست اف اس به صورت غیرمستقیم به برخی از شایعات پیرامون نسخه سوم این بازی پاسخ داده و آن‌ها را به شکل مرموزی تکذیب کرده است. درحالی که عده‌ای تصور می‌کردند حرف‌های این اینسایدر معروف با توجه به منابعی که دارد، معتبر است، اما براساس توییت جدید نیل دراکمن، اعتبار این شایعه زیر سوال رفت.

دراکمن در توییت جدیدی نوشته است: «ناتی داگ در سال 2023 چیزهای جالب زیادی برای به اشتراک گذاشتن با هواداران خواهد داشت که با برخی از پروژه‌های آینده این استودیو مرتبط هستند.» همچنین وی در ادامه توییت خود به طور مرموزی به هواداران در رابطه با افشاگری‌های اخیر هشدار داده و به آن‌ها گفته در رابطه با پخش این اطلاعات احتیاط کنند. با انتشار این توییت به نظر می‌رسد که دراکمن قصد داشته به صورت غیر مستقیم بگوید در حال حاضر تمرکز استودیو روی ساخت بازی The Last of Us Part 3 نیست.

ساخت بازی The Last of Us Part 3 لست اف اس

تکذیب ساخت بازی The Last of Us Part 3

اگرچه که دراکمن با این توییت تنها به شایعات اخیر پاسخ داده است، اما به نظر نمی‌رسد توسعه نسخه سوم بازی سری The Last of Us را به کلی انکار کرده باشد. در واقع می‌توان گفت که پیام او بیش‌تر به بسیاری از شایعاتی که به اشتباه پخش شده‌اند، اشاره دارد. درحالی که این توییت مرموز، طرفداران را در رابطه با ساخت نسخه سوم در هاله‌ای از ابهام قرار داده؛ اما نمی‌توان به طور کامل ساخت و توسعه آن در آینده را رد کرد.

بسیاری از طرفداران بر این باور بودند که ناتی داگ در ماه‌های آینده قصد دارد ابتدا بازی آنلاین و چند نفره جدید لست اف اس را عرضه کند و بعد از آن از یک عنوان کاملا جدید رونمایی کند. سپس در اواخر نسل نهم به سراغ عرضه بازی The Last of Us Part 3 برود. البته که تمامی این موارد تنها در حد گمانه‌زنی هستند.

با این وجود با صرف نظر از حقیقت یا دروغ بودن این شایعات، بدون شک سال 2023 سالی بزرگ برای مجموعه‌ی The Last of Us خواهد بود. شروع این سال هیجان‌انگیز با پخش اقتباس تلویزیونی این سری از تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO و شبکه آنلاین HBO Max است. فراتر از این موضوع، در آینده شاهد اخبار بیش‌تری از بازی چندنفره‌ بزرگ این سری خواهیم بود. نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ شما دوست دارید کدام یک از عناوین این استودیو زودتر عرضه شود؟

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.