بازی Alien جدید
علیرضا نظری

بازی تراز اول Alien با اسم رمز ماراتن در حال ساخت است

علیرضا نظری 8 آذر 1401 بدون دیدگاه
205 بازدید

استودیو Grasshopper Manufacturer روی یک بازی ترسناک جدید AAA در دنیای Alien کار می‌کند که گفته می‌شود برای انتشار در تعطیلات سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. این پروژه در حال حاضر با اسم رمز ماراتن شناخته می‌شود و با الهام از فرنچایزهای رزیدنت اویل و Dead Space برای کنسول‌های نسل فعلی در حال توسعه است.

همانطور که توسط تام هندرسون از وب‌سایت اینسایدرگیم گزارش شده است، یک پروژه جدید ترسناک تراز اول بر اساس فرنچایز محبوب Alien توسط استودیو Grasshopper Manufacturer، سازنده سری No More Heroes در دست ساخت است. در حال حاظر اطلاعات چندان زیادی از جزئیات بازی در دسترس نیست، اما طبق گفته‌های منابع، این بازی با نام رمز ماراتن در سبک ترسناک بقا، با الهام از سری رزیدنت اویل و Dead Space خواهد بود که در اوایل سال 2023 برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

این منبع در ادامه یادآور شده است که دنباله‌ای برای بازی Alien: Isolation سال 2014 در حال ساخت است که احتمالا سازنده اصلی یعنی Creative Assembly در راس آن قرار دارد؛ اما در مقابل، مارتن یک پروژه کاملا متفاوت از آن خواهد بود. Alien: Isolation یکی از مشهورترین عناوین Alien در تاریخ این فرنچایز است که با توجه به استقبال نسبتا خوب از این بازی، منطقی است که دنباله‌ای برای آن در دست توسعه باشد. با این حال، تیم سازنده Creative Assembly، از آن زمان مشغول بوده و اکنون بر روی یک شوتر چند نفره به نام Hyenas تمرکز کرده است. بنابراین، اگر این شایعه درست باشد، احتمالا تیم دیگری در حال توسعه دنباله است.

بازی Alien جدید

بازی Alien‌ جدید

در حال حاظر چندین بازی ترسناک فضایی در حال توسعه هستند. بازی‌های بعدی همچون The Callisto Protocol و بازسازی Dead Space عناوین بسیار مورد انتظاری محسوب می‌شوند که به زودی شاهد عرضه آن‌ها خواهیم بود. هم‌اکنون تنها بازی سری Alien، بازی استراتژی Aliens: Dark Descent است که به طور رسمی توسعه آن تایید شده و در سال 2023 برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

همچنین بازی Alien: Isolation تا مارس 2015 بیش از 2.1 میلیون نسخه در اروپا و ایالات متحده فروخته بود. در اواخر سال 2015 توسط Feral Interactive به لینوکس منتقل شد و در 5 دسامبر 2019 به نینتندو سوئیچ و پس از آن در 16 دسامبر 2021 به دستگاه‌های اندروید و iOS اضافه شد. همچنین در 14 اکتبر 2021 به سرویس آمازون لونا نیز در دسترس قرار گرفت.

بدیهی است، تمامی جزئیات منتشر شده از عنوان ماراتن را باید در حد شایعه بپذریم؛ اما اگر به حقیقت تبدیل شود بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. آیا از دیدن نسخه‌ای با بودجه‌ی کلان بر روی کنسول‌های نسل کنونی در دنیای بیگانه هیجان‌زده می‌شوید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Pushsquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.