دانلود بازی Train Valley 2 Workshop Gems Emerald برای PC
دانلود بازی Train Valley 2 Workshop Gems Emerald برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Train Valley 2 Workshop Gems Emerald برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1401 بدون دیدگاه
1,433 بازدید

دانلود بازی Train Valley 2 Workshop Gems Emerald برای کامپیوتر

سبک شبیه‌ساز ساخت و ساز از آن دسته سبک‌هایی است که طرفداران ویژه خودش را در میان بازی‌های ویدیویی داشته است. این سبک جذاب، توانسته با ارائه سوژه‌های متعدد و بسیاری به جایگاهی محبوب برسد. بازیکنان در این ژانر، باید با مدیریت منابع و ساخت و ساز انواع سازه‌ها، یک اکوسیستم و یا خط تولید و شهر بزرگ را پدید آورند و جان گرفتن آن را به چشم ببینند. بازی Train Valley 2 از استودیو Flazm یک عنوان جذاب در همین سبک بوده که با پرداختن به سوژه خطوط راه‌آهن، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. تا به امروز بسته‌های الحاقی متعددی نیز برای بازی منتشر شده که جدیدترین آن بسته الحاقی Workshop Gems Emerald است.

شما در این بازی همان‌طور که از اسم آن پیداست، باید با ساخت و ساز خطوط راه‌آهن و مدیریت لوکوموتیوها، شریان‌های حیاتی حمل و نقل را پدید آورده تا بین صنایع مختلف، منابع به سرعت و سر وقت جا به جا شوند. ساخت و ساز خطوط راه‌آهن، ارتقا آن‌ها و همچنین تعیین زمان مناسب برای حرکت هر قطار از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنید. گیم پلی بازی تلفیقی از شبیه‌ساز ساخت و ساز، حل کردن معما و همچنین مدیریت منابع است که با رابط کاربری ساده و خوب در اختیارتان قرار می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک خوب و سه‌بعدی بازی اشاره کرد که همه جزییات را به شکل رنگارنگ در اختیارتان قرار می‌دهد. بخشی در بازی به اسم Company Mode وجود داشته که از 50 مرحله با چالش‌ها و پازل‌های مختلف تشکیل شده است و به خوبی تمامی مهارت‌های شما را در ساخت و ساز و مدیریت، به چالش خواهد کشید.

در بسته الحاقی Workshop Gems Emerald شما به 50 مرحله جدید و جذاب دسترسی خواهید داشت که ماجراجویی‌های تازه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. اکنون تلفیقی جذاب از مکانیک‌های راه‌آهن و همچنین عصر جدید قطارها را تجربه کرده و انواع مأموریت‌ها و اهداف را به پایان خواهید رساند. علاوه بر این بخش ساخت مادهای بازی تغییراتی داشته که به لطف بازیکنان خوش‌ذوق به بیش از 2000 مرحله دسترسی می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Prison Architect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Train Valley 2 Workshop Gems Emerald برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1+
Processor: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX1050 Ti or higher
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Train Valley 2 community is a gem! You are full of creativity and outstanding ideas that help us move forward with the game.
Our railway network is growing fast, and we are close to reaching 2000 community-made levels. We have picked some of the most played weekly and monthly featured levels, balanced and polished them, and created a series of packs called “Train Valley 2 GEMs”. We are happy to present the second pack in the series – Train Valley 2: Emerald.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.