پارسی گیم

دانلود بازی Monster Hunter: World برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 10 بهمن 1396 4 دیدگاه
9,900 بازدید

دانلود بازی Monster Hunter: World برای پلی استیشن 4

Monster Hunter World پنجمین نسخه از سری Monster Hunter است که به‌تازگی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی در دسترس قرارگرفته است، همان‌طور که از اسم بازی مشخص هست، داستان بازی در دنیایی فانتزی که توسط هیولاها به تصرف درآمده روایت می‌شود. کمپانی Capcom چند سالی می‌شد که این ای پی خود را در گوشه‌ای نگه‌داشته بود و خبری از انتشار نسخه‌ی جدیدی از آن نبود، تا اینکه این کمپانی در سال 2017 اعلام کرد که درحال‌توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این بازی است. Monster Hunter World برخلاف آن چیزی که انتظار می‌رفت توانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند و آغازکننده‌ی سال بسیار خوبی برای کمپانی کپکام باشد.

راهنمای قدم به قدم بازی Monster Hunter: World

راهنمای قدم به قدم بازی Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter: World توسط استدیو Capcom ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Monster Hunter: World با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Monster Hunter: World

داستان بازی همانند نسخه‌های قبل، درباره‌ی شکارچی است که توسط اهالی یک دهکده استخدام می‌شود تا از هیولاهای خطرناک اطراف دهکده را نابود کند. بااینکه داستان بازی بسیار ساده است اما درگیری‌ها و دیالوگ‌هایی که بین شخصیت‌های بازی ردوبدل می‌شود توانسته‌اند بار داستان بازی را به دوش بکشند.

مهم‌ترین بخش Monster Hunter World گیم پلی آن است، جایی که کپکام به خوبی توانسته از پس خلق یک گیم پلی سرگرم‌کننده و جذاب برآید، در بازی سلاح‌های بسیار متنوعی وجود دارند که شما می‌توانید برای از پای درآوردن هیولاهای از آن‌ها استفاده کنید، برخی از این سلاح‌ها با پیشروی در بازی به دست می‌آیند و برخی دیگر نیز خریدنی هستند. شما علاوه بر کشتن هیولاها می‌توانید آن‌ها را رام نیز بکنید و با استفاده از برخی از آن‌ها بر فراز محیط بزرگ بازی پرواز کنید.

Monster Hunter World از لحاظ بصری نیز تواسته بسیار خوش بدرخشد، گرافیک فنی و هنری بازی هر دو در سطح بسیار بالایی قرار دارند، به خصوص گرافیک هنری بازی که چشم شما را به خود خیره می‌کند.

بدون شک Monster Hunter World را می‌توان یکی از بازی‌های فوق‌العاده و بی‌نظیر ژانر اکشن و نقش‌آفرینی چند سال اخیر صنعت گیم دانست، اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه دارید Monster Hunter World بازی است که می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

As a hunter, you’ll take on quests to hunt monsters in a variety of habitats.
Take down these monsters and receive materials that you can use to create stronger weapons and armor in order to hunt even more dangerous monsters.

In Monster Hunter: World, the latest installment in the series, you can enjoy the ultimate hunting experience, using everything at your disposal to hunt monsters in a new world teeming with surprises and excitement.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 14 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    بابک

    مهمان

    سلام. موقع اکسترکت کردن پارت 4 ارور میده! حجمش هم از بقیه پارت ها کمتره.لطفا اصلاح کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بابک

      پشتیبانی

      سلام
      مشکل رفع شد

  • Avatar

    saeid

    مهمان

    سلام چرا بازیاتون دانلود نمیشه ؟
    و نحوه اجرای این بازیا رو تو کنسول بفرمایین و خطری چیزی نداره؟
    تازه کارو ببخشید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به saeid

      پشتیبانی

      سلام، وقت بخیر. مشکلات سرور به زودی حل می‌شن. تمام بازی‌هایی که برای کنسول‌ها در سایت قرار می‌گیرن تنها به عنوان دیتا قابل استفاده هستند و برای اجرا می‌بایست به صورت دیجیتالی بازی رو خریداری کنید.