دانلود بازی پابجی PUBG برای PC
دانلود بازی پابجی PUBG برای PC پارسی گیم

دانلود بازی پابجی PUBG برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1400 2,595 دیدگاه
1,552,292 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی پابجی برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی پابجی

یکی از ژانرهای نوظهور و پرطرفداری که توانست صنعت بازی‌های ویدیویی را دستخوش تغییرات جدی کند، ژانر بتل رویال بود. این ژانر قدمت چندانی نداشته و به‌تازگی محبوبیت زیادی را میان بازیکنان پیداکرده است. این ایده که در نقشه‌ای وسیع در کنار تعداد بسیار زیادی بازیکن دیگر رها شوید و برای زنده ماندن در آن تلاش کنید به‌سرعت به ایده‌ای پرطرفدار و مهیج تبدیل گردید و زمینه‌ساز ظهور بازی‌های زیادی در این سبک گردید؛ اما می‌توان بنیان‌گذار و پدربزرگ این سری عناوین را بازی پابجی (PUBG) که مخفف PlayerUnknown’s Battlegrounds است و توسط استودیو KRAFTON ساخته‌شده دانست. با رایگان شدن دانلود بازی پابجی برای پلتفرم کامپیوتر، نسخه استیم این بازی در این مطلب قرار گرفته است.

پابجی؛ پیشگام سبک مدرن بتل رویال

بااینکه قبل از بازی PUBG عناوین دیگری مانند H1Z1 و مادهای بازی Arma در این سبک Battle Royale در دسترس بازیکنان قرار داشته‌اند اما پابجی بازی‌ای بود که این سبک را به همگان تفهیم کرد. گیم پلی بازی در وهله اول بسیار ساده و قابل‌درک است، شما در کنار 99 بازیکن دیگر به صورت آنلاین وارد نقشه‌ای بزرگ شده، محل فرود آمدن خود از هواپیما را به دلخواه انتخاب می‌کنید و پس از گشت و گذار و پیدا کردن سلاح و تجهیزات مناسب، آماده مبارزه خواهید شد. در نهایت پس از قتل‌عام تمامی بازیکنان، فردی که بتواند آخرین انسان زنده در نقشه باشد، برنده راند خواهد بود. بازی برای ترغیب شما به حرکت کردن دائمی و جلوگیری از مخفی شدن در کل طول بازی دایره‌ای را تعریف می‌کند که در ابتدا بسیار بزرگ است و به‌مرور کوچک و کوچک‌تر می‌شود. اگر خارج از این دایره بمانید به‌تدریج خواهید مرد پس حرکت کردن و تعیین موقعیت شما در بازی توسط دایره دیکته می‌شود که از آن با نام Zone یاد می‌شود.

تلاشی مهیج برای بقا

در این ماجرای پرمخاطره با سایر بازیکنان نیز ملاقات می‌کنید که همگی در تلاش برای بقا هستند. بسته به اینکه در حالت تیمی بازی کنید یا تک‌نفره باید سایر تیم‌ها و افراد را از بین ببرید. درصورتی‌که شخصی را بکشید تمامی تجهیزات او اعم از سلاح و افزونه‌های آن، زره و کلاه‌خود، تجهیزات بازیابی سلامتی و … را می‌توانید برای خود بردارید و استفاده کنید. تجهیزات به‌صورت کاملاً تصادفی در نقشه پخش‌شده است و هر راندی که بازی می‌کنید تجهیزات مختلف را ممکن است در مکان‌هایی متفاوت پیدا کنید. هرچند نقاطی از نقشه هستند که نسبت به سایر نقاط تجهیزات و سلاح‌های بهتری در آنجا یافت می‌شود اما تراکم جمعیت در این نقاط بالاتر بوده و به‌نوعی میدان جنگ خطرناک است که برای ورود به آنجا باید بسیار ریسک کنید.

مطالب پیشنهادی:

پابجی تاثیرگذارترین بازی در سبک بتل رویال

دانلود بازی پابجی برای کامپیوترنکته‌ای که PUBG را نسبت به سایر بازی‌های مشابه متمایز می‌کند سادگی گیم پلی آن و تنوع خوب سلاح‌ها است. تصادفی بودن محل دایره و تجهیزاتی که پیدا می‌کنید تنوع خوبی را در هر راند بازی کردن ایجاد می‌کند که باعث می‌شود برای بازی کردن بارها تلاش کنید و راندهای زیادی را بازی کنید. علاوه بر این واقع‌گرایانه بودن سناریو و عدم پرداختن به موارد فانتزی مانند بازی Fortnite می‌تواند سوژه جذاب‌تری برای مخاطبان بزرگسال باشد. این بازی به شما آزادی عمل زیادی می‌دهد و به نوعی سبک گیم پلی موردعلاقه خودتان، در کنار المان‌های شوتینگ تلفیق می‌شوند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت را از آن داشته باشید. اگر شخصیتی تهاجمی داشته و دوست دارید در میان مبارزات باشید و یا برعکس به مخفی‌کاری و مرموز بودن معروف هستید دست شما باز است تا در نقشه همان‌طوری که علاقه دارید بازی کنید.

تنوع بالای سلاح‌ها و تجهیزات

سلاح‌های موجود در بازی نیز تنوع بسیار بالایی دارند که هرکدام با افزونه‌های مختلف مانند دوربین و یا خشاب اضافه قدرتمندتر شده و به شما در زنده ماندن کمک می‌کنند. علاوه بر انواع سلاح‌های برد دور و نزدیک، تجهیزات جانبی مانند انواع نارنجک، دودزا و جعبه کمک‌های اولیه نیز در بازی وجود دارد که عمق گیم پلی ساده بازی را بیشتر کرده است. این تنوع بالا باعث می‌شود عنصر دیگری به گیم پلی اضافه شود و آن هم مدیریت اشیائی است که در اختیار دارید. شما حتی اگر کوله‌پشتی مناسبی هم پیدا کنید، قابلیت حمل مقدار محدودی از تجهیزات را دارید که بحث مدیریت و اینکه چه چیزی را بردارید و چه چیزی را پشت سر بگذارید را مطرح می‌کند. از آنجا که بازی سبک و سیاقی واقع‌گرایانه دارد، شلیک با سلاح‌های بازی علاوه بر لذت‌بخش بودن نیازمند مهارت است و فیزیک گلوله‌ها و حرکت آن‌ها بسیار واقع‌گرایانه طراحی‌شده است. برای مثال هدفی که در دوردست قرار دارد را با نشانه‌گیری روی خود هدف نمی‌توانید بزنید بلکه باید فاکتور جاذبه که منجر به کاهش ارتفاع گلوله در مسیر می‌شود را نیز در نظر بگیرید.

به‌روزرسانی‌ها، نقشه‌های جدید و وسایل نقلیه

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی پابجی می‌توان به به‌روزرسانی‌های دائمی و ارائه نقشه‌های جدید توسط استودیو سازنده اشاره کرد. بازی در زمان انتشار تنها یک نقشه داشت اما به‌مرور نقشه‌های جدیدی به آن اضافه شد که تجربه نبرد در هر کدام متفاوت و منحصربه‌فرد است. علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها سلاح‌ها و لباس‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. وجود وسایل نقلیه زمینی و دریایی برای عبور و گشت و گذار در محیط‌های وسیع نقشه‌ها نیز فاکتور مهمی است که در بازی پابجی پیاده‌سازی شده اما بدانید که این وسایل نقلیه فقط برای حرکت کردن هستند و قابلیت‌های تهاجمی ندارند.

ویژگی های مهم بازی پابجی

بازی پابجی در کنار سایر عناوین بتل رویال، از ویژگی های زیادی برخوردار است از جمله این ویژگی های مهم می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد؛ بازی پابجی در ابتدا با قیمت های متفاوتی به فروش می رسید اما پس از سال حدود 5 سال، تبدیل به عنوانی کاملا رایگان برای همه ی پلتفرم ها شد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های مهم در بازی پابجی می پردازیم:

  1. واقع گرایانه بودن گیم پلی و شلیک با سلاح های مختلف
  2. قابلیت تکرارپذیری بالا به دلیل تصادفی بودن هر سناریو و راند بازی
  3. تنوع بالایی از آیتم های Cosmetic برای شخصی سازی ظاهر کاراکتر قبل از ورود به میدان نبرد
  4. وجود Airdrop های تصادفی در نقشه که بهترین سلاح‌ها را در اختیار بازیکنان جسور و شجاع قرار میدهد

علاوه بر موارد فوق، همواره به روزرسانی ها و آپدیت های جدیدی برای بازی پابجی منتشر می شود و محتواهای فصلی، آیتم های جذاب، بخش های جدید و موارد مختلفی را به آن اضافه می کند.

بازی پابجی شاید بازی کاملی نباشد و اما ساده بودن درک آن برگ برنده‌ای است که شاید سایر عناوین نداشته باشند. هر شخصی با مقداری زمان گذاشتن در بازی زبان ساده آن را درک می‌کند و می‌تواند از آن لذت ببرد. تجربه بازی PUBG به‌خصوص در کنار دوستان به‌صورت چندنفره تجربه‌ای به‌یادماندنی و سرگرم‌کننده خواهد بود. تجربه این بازی، سبک شوتر و بتل رویال را به شیوه‌ای لذت‌بخش و متفاوت به خوردتان خواهد داد.

اگر به سبک بازی‌ پابجی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های فورتنایت و کالاف دیوتی وارزون را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی پابجی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: بازی PUBG به دلیل ماهیت آنلاین، دارای فایل کرک نمی باشد و برای اجرای آن باید نسخه های رسمی و اورجینال بازی را نصب کنید. این بازی رایگان است و باید به سایت سازنده مراجعه و ثبت نام نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB / AMD Radeon RX 580 4GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) is an online multiplayer battle royale game developed and published by PUBG Corporation, a subsidiary of South Korean video game company Bluehole. The game is based on previous mods that were created by Brendan “PlayerUnknown” Greene for other games using the film Battle Royale for inspiration, and expanded into a standalone game under Greene’s creative direction. In the game, up to one hundred players parachute onto an island and scavenge for weapons and equipment to kill others while avoiding getting killed themselves. The available safe area of the game’s map decreases in size over time, directing surviving players into tighter areas to force encounters. The last player or team standing wins the round.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 37.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 719 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی پابجی در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی PUBG نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی پابجی مجانی است ؟

بله، بازی پابجی از اواسط ژانویه 2022 به صورت کاملا رایگان برای کامپیوتر و کنسول های بازی در دسترس قرار گرفت.

۲
چطور بازی PUBG را دانلود کنم ؟

برای اجرای بازی PUBG روی کامپیوتر و کنسول بازی نیازمند خرید سی دی کی هستید و باید به طور قانونی به خرید بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۳
چطور بازی PUBG را روی اندروید نصب کنم ؟

کافی است به صفحه دانلود بازی PUBG برای اندروید روی پارسی گیم مراجعه کنید و فایل Apk را با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

۴
آیا می توان PUBG را آفلاین بازی کنم ؟

بازی پابجی به صورت کاملا آنلاین اجرا می شود و نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و نمی توانید این بازی را به صورت آفلاین بازی کنید.

۵
آیا PUBG نیاز به حجم زیادی از اینترنت دارد ؟

هر ساعت از بازی PUBG نیازمند 40 مگابایت اینترنت است و یک بازی 15 دقیقه ای تنها 12 تا 20 مگابایت از اینترنت شما را مصرف می کند.

۶
حجم بازی PUBG برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی PUBG روی وب سایت پارسی گیم، 42 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۷
آپدیت جدید PUBG را از کجا دانلود کنم ؟

پارسی گیم آخرین آپدیت بازی PUBG را در اختیار شما قرار داده و می توانید بدون هیچ مشکلی به دانلود آپدیت بپردازید و آن را با راهنمای نصب موجود در سایت نصب کنید.

۸
آیا PUBG نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارد ؟

تجربه بازی پابجی چه روی کامپیوتر، کنسول و موبایل نیازمند دور زدن تحریم نیست و این بازی به طور کاملا آزاد در اختیار شماست.

۹
تعداد بازیکنان بازی PUBG چقدر است ؟

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی استیم، به طور متوسط 360 هزار نفر به طور روزانه از بازی پابجی استفاده می کنند.

۱۰
قیمت پابجی چقدر است ؟

برای خرید PUBG روی کامپیوتر، نیازمند پرداخت 30 دلار هستید که ممکن است در جشنواره ها تخفیف بخورد.

۱۱
کدام کشور کمترین پینگ را در پابجی دارد ؟

شهر بخارست از کشور رومانی کمترین پینگ را در بازی دارد.

۱۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2,595 دیدگاه
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سلام ببخشید چگونه باید بازی رو خریداری کنیم ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    سلام
    احتمالا داره بازی رو سیستم من اجرا بشه

    ram 4

    graphic AMD radeon 6450 2Gb

    cpu intel core i3 2120 3.30GHz

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مصطفی

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    جعفر

    مهمان

    با عرض سلام و خسته نباشد ببخشید من اگه این پارت ها رو دانلود کنم و استیم رو نخرم بازی اجرا نمیشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جعفر

      پشتیبانی

      سلام
      خیر باید بازی را به صورت قانونی خریداری نمایید

  • Avatar

    مهمان

    مهمان

    رو سیستم
    Cpu: i7 7500u gpu:intel 630 ram:16 hard:512gb ssd
    اجرا می شه ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهمان

      پشتیبانی

      سلام
      احتمال داره لگ داشته باشید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    قیمت بازی چقدره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hossin

    مهمان

    سلام من می تونمبازی رو رود سیستم با این مشخصات باز کنم
    ram 8
    cpu amd a4
    graphic amd radeon r3

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohamad

    مهمان

    سلام روی سیستم
    ram8
    geaphik gtx670 باز میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohamad

      پشتیبانی

      با سلام بله

  • Avatar

    رامین

    مهمان

    ram 8
    cpu q9400
    gpu gt430 2g
    این سیستم برا خودم یست اجرا میشه؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رامین

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    رامین

    مهمان

    سلام روی این سیستم ک برا خودم نیست میشه بازی کرد
    Ram8
    Cpu q9400
    Gpu geforce gt 430 2g

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رامین

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    ehsan

    مهمان

    چه خبره 22 گیگ تو گوشی 1گیگه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهدی در پاسخ به ehsan

      مهمان

      تو دیگه کی هستی
      برو گرافیک پابجی گوشی رو با کامپیوتر مقایسه کن بعد داد بکش

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 2,595 دیدگاه