دانلود بک آپ بازی Wolfenstein The New Order برای PC
دانلود بک آپ بازی Wolfenstein The New Order برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Wolfenstein The New Order برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1401 6 دیدگاه
18,683 بازدید

دانلود بازی Wolfenstein The New Order برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Wolfenstein The New Order

زمانی که بازی‌های تیراندازی اول شخص در دهه 90 میلادی در حال مشهور شدن بودند، یکی از اولین بازی‌هایی که این سبک را به شهرتی جهانی رساند، Wolfenstein بود. این بازی با گرافیک و گیم پلی انقلابی‌اش، موفق شد تا ژانری را پایه گذاری کند که تا به همین امروز نیز نامش زبانزد تمام گیمران دنیا است. پس منطقی است که سال‌ها بعد، شاهد ساخته شدن نسخه‌ای جدید و مدرن از فرنچایز Wolfenstein باشیم. این بازی که در سال 2014 در بازار منتشر شد، Wolfenstein The New Order نام دارد. عنوان خارق‌العاده در سبک تیراندازی که با گرافیک انقلابی و داستان جذابش، دروازه‌های جدیدی برای این سبک باز کرده است.

بازی Wolfenstein The New Order روایتگر داستان سربازی به نام ویلیام بیلازکوویچ است. او در روایت تازه و خیالی جنگ جهانی دوم، باید عضو سازمانی زیرزمینی شود که قصد نابودی ارتش قدرتمند آلمان‌ها را دارند. مراحل متنوع و شخصیت‌پردازی‌های جذاب باعث شده‌اند تا بازی Wolfenstein The New Order یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌های جنگ جهانی شوتری باشد که تابه‌حال مشاهده کرده‌اید. همچنین تعداد زیادی فعالیت‌های جانبی وجود دارد که عاشقان شوترهای کلاسیک و سری Wolfenstein بدون شک از آن‌ها لذت خواهند برد. با این حال هر شوتری باید در زمینه گیم پلی نیز بدرخشد.

بازی Wolfenstein The New Order در زمینه گیم پلی و سیستم تیراندازی، یکی از بهترین‌های نسل خود محسوب می‌شود. از تنوع بالای مراحل، اسلحه‌های قدیمی و کلاسیک، هوش مصنوعی بی نظیر دشمنان تا اکشنی بی پایان از نکات مثبتی هستند که در این بازی با آن‌ها مواجه خواهید شد. از ابتدا تا انتهای Wolfenstein The New Order نفس خود را در سینه حبس خواهید کرد و به سیل عظیمی از دشمنان تیراندازی می‌کنید. گرافیک این بازی نیز برای یک شوتر مدرن زیبا و خیره کننده است. Wolfenstein The New Order موفق شده تا به خوبی نام این فرنچایز مهم را زنده نگه داشته و تبدیل به یکی از بهترین‌های تاریخ شود.

بازی Wolfenstein The New Order عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی شما را به آینده‌ای موازی و تاریک از جنگ جهانی دوم می‌برد که آلمان‌ها در آن پیروز شده‌اند. شما باید به شخصیت اصلی و دوستانش کمک کنید که به نبرد با دشمنان پرداخته و دنیا را از آینده‌ای تاریک که در انتظارش قرار دارد نجات دهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wolfenstein II The New Colossus و Wolfenstein The Old Blood را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wolfenstein The New Order برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7/Windows 8
Processor: Intel Core i7 or equivalent AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 460, ATI Radeon HD 6850
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Additional Notes: AMD Radeon users: Please install AMD Catalyst™ 14.4

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Wolfenstein®: The New Order reignites the series that created the first-person shooter genre. Developed by MachineGames, a studio comprised of a seasoned group of developers recognized for their work creating story-driven games, Wolfenstein offers a deep game narrative packed with action, adventure and first-person combat.
Intense, cinematic and rendered in stunning detail with id® Software’s id Tech® engine, Wolfenstein sends players across Europe on a personal mission to bring down the Nazi war machine. With the help of a small group of resistance fighters, infiltrate their most heavily guarded facilities, battle high-tech Nazi legions, and take control of super-weapons that have conquered the earth – and beyond.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 42.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.4 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    کسری

    مهمان

    بازی برای من موقعه لانچ شدن استیم باز میکنه چرا؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کسری

      پشتیبانی

      سلام
      چون بکاپ هست و نیاز به استیم داره

  • Avatar

    فرهان

    مهمان

    آیا برای اجرای بازی باید به اکنت اپیک گیمز نیاز هست و باید به اکانت اپیک گیمز بشیم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Yu3f

    مهمان

    سلام وقت بخیر از اونجایی که دیتا های Epic games رو لطف میکیند قرار میدید میشه بی زحمت بکاپ Bordelrand 3 که واسه اپیک فری شده هم قرار بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    SINA

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم این بازی تک نفرست یا چند نفره هم میشه داستانیشه بازی کرد یا مولتی پلیر داره چون من تمومش کردم ولی خواستم بدونم اگه چند نفره میشه بازم با دوستام برم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به SINA

      پشتیبانی

      سلام
      اطلاعی ندارم