دانلود بازی Disciples Liberation Paths to Madness برای PC
دانلود بازی Disciples Liberation Paths to Madness برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Disciples Liberation Paths to Madness برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,739 بازدید

دانلود بازی Disciples Liberation Paths to Madness برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی امروزه به یکی از ژانرهای موردعلاقه سازندگان تبدیل شده‌اند و تنوع و تعداد آن‌ها در بازار بازی‌های ویدیویی به‌شدت بالا است. اغلب این بازی‌ها در سبک نقش‌آفرینی‌های نوبتی طراحی می‌شوند که در آن بازیکن فرصت تصمیم‌گیری زیادی داشته و انگار در حال شطرنج ‌بازی کردن است، با این تفاوت که زمین بازی و مهره‌ها به‌شدت پیچیده‌تر هستند. بازی Disciples Liberation از استودیو Frima عنوانی جدید با همین سبک و سیاق بوده که دنیایی تاریک و فانتزی را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد. به تازگی بسته الحاقی Paths to Madness نیز برای بازی منتشر شده است.

سرزمین بازی Nevendaar نام داشته که توسط نژادهای مختلفی حکومت می‌شود، از انسان‌هایی تندرو با عقاید مذهبی سرسخت گرفته تا گروهی از موجودات خبیث و اهریمنی که توسط یک ملکه شیطانی کنترل می‌شوند. یکی از نکات مهم در بازی‌های نقش‌آفرینی، روایت داستانی عمیق بوده که این بازی نیز در این محور قوی ظاهر شده است. در این بازی هم با یک داستان عمیق و سرگرم‌کننده در دنیایی فانتزی سروکار خواهید داشت که مملو از کاراکترهای جذاب و به‌یادماندنی، لحظات حساس و تصمیم‌گیری‌های مهم است. تصمیم‌های شما عواقبی داشته که تأثیر مستقیم بر روند روایت داستان خواهد گذاشت و هر حرکت اشتباهی می‌تواند مرگبار باشد.

گیم پلی بازی هم ترکیبی از گشت‌وگذار، دیالوگ‌های مهم، مبارزات نوبتی و همچنین پیدا کردن آیتم و قوی کردن کاراکترهای شما است. بخش داستانی بازی بین 3 فصل تقسیم می‌شود که داخل آن 270 مأموریت اصلی و فرعی را تجربه می‌کنید. این بخش عمق زیادی داشته و بیش از 80 ساعت گیم پلی خالص را در اختیارتان قرار می‌دهد که عدد خارق‌العاده‌ای است. ساخت و ساز پناهگاه مرکزی برای استقرار قهرمانان و استخدام نیروهای مختلف برای اداره آن‌ها از دیگر ویژگی‌های این بازی بوده و روند غیرخطی داستان ارزش تکرار آن را بیشتر می‌کند.

در بسته الحاقی Paths to Madness ماجراجویی‌ها شما را وارد هزارتو و آزمایشگاه یک کیمیاگر دیوانه می‌کند. شما باید با گشت و گذار در این منطقه جدید، رازهای تازه‌ای برملا کنید و محتوای فانتزی جدیدی را به خورد خود دهید. این بسته الحاقی شامل 8 قسمت داستانی جدید بوده و در کنار آن 4 نیروی و دخمه جدید نیز به بازی اضافه شده است. علاوه بر این 4 آیتم قدرتمند و افسانه‌ای که مخصوص این بسته الحاقی هستند، قدرت‌های تازه و جذابی به کاراکتر شما اضافه خواهند کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battle Brothers و Divinity Original Sin 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Disciples Liberation Paths to Madness با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-6402P or AMD Ryzen 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 4 GB or AMD Radeon R9 380 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
Additional Notes: (1080p / 30 FPS / Low graphical settings)

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-7600K or AMD Ryzen 1700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6 GB or AMD Radeon RX 590 6 GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard
Additional Notes: (1080p / 60 FPS / High graphical settings)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Disciples: Liberation is a mature, dark fantasy strategy RPG with turn-based combat. Liberate the land of Nevendaar and uncover the endless stories hidden within this richly detailed world where every decision has a consequence, and every wrong move could be deadly.
Explore a rich overworld and align with a variety of in-world factions: from a human empire tinged by religious extremism to the dark forces of the undead lead by a mad queen. Assemble a team to gather precious resources, sway political standing, and take on brutal beasts in intricate turn-based battles.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.