دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 Lake Hartwell برای PC
دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 Lake Hartwell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 Lake Hartwell برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,033 بازدید

دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 Lake Hartwell برای کامپیوتر

صنعت بازی‌های ویدیویی شاخه‌های گسترده‌ای داشته و در زمینه‌های بسیار متنوعی توسعه پیدا کرده است. یکی از این موارد، بخش شبیه‌سازها بوده که در آن فعالیت‌ها و ورزش‌ها در قالب یک بازی ویدیویی و در دنیایی مجازی به خورد بازیکنان داده می‌شود. تعداد زیادی از فعالیت‌های روزمره و ورزش‌ها و مسابقات را می‌توانید امروز پشت سیستم خود تجربه کنید. بازی Bassmaster Fishing 2022 از استودیو Dovetail Games عنوانی جدید بوده که مسابقات حرفه‌ای ماهیگیری را محوریت خودش قرار داده است. به‌تازگی بسته الحاقی Lake Hartwell نیز برای بازی منتشر شده است.

این بازی شاید مربوط به رشته‌ای باشد که چندان در دنیا مطرح نیست اما از کیفیت و جزییات بسیار بالایی برخوردار بوده تا طرفدارانش را راضی نگه دارد. نکته اول این بازی، لایسنس بودن تمامی تیم‌ها و اسپانسرهای موجود در آن است که سطح حرفه‌ای بودن آن را نشان می‌دهد. تمامی مسابقات از سطح مبتدی تا پیشرفته در بازی گنجانده شده‌اند تا بتوانید کامل‌ترین تجربه را از مسابقات ماهیگیری داشته باشید. 8 تیم بزرگ و اصلی در بازی وجود داشته که می‌توانید مسیر خود برای قهرمانی را با هرکدام از آن‌ها شروع کرده و برای رسیدن به صدر تلاش کنید.

پس از شخصی‌سازی ظاهر ماهیگیر خود، ابتدا در تیمی استخدام‌ شده و با انتخاب اسپانسر، ماجرا را آغاز خواهید کرد. به‌جز بخش Career که تماماً به همین موارد اختصاص دارد، بخش آنلاین و چندنفره بازی این امکان را به شما می‌دهد تا با سایر بازیکنان وارد رقابت‌هایی دوستانه شده و یا لیگ داخلی خودتان را تشکیل دهید. در این بازی قایق‌ها و تجهیزات ماهیگیری حرفه‌ای که همگی لایسنس اصلی دارند در دسترس شما هستند و 10 نفر از اسطوره‌های این رشته ورزشی نیز درون بازی گنجانده شده‌اند. گیم پلی به لطف استفاده از دوربین زیر آب بسیار روان و قابل‌درک طراحی شده و استفاده درست از حرکات دست و موقعیت‌یابی رمز موفقیت شما خواهد بود.

در بسته الحاقی Lake Hartwell منطقه جدیدی با همین نام به بازی اضافه که شامل مسابقات جذاب و مهیج مخصوص به خودش است. این منطقه که از مکانی واقعی به شکل دقیق شبیه‌سازی شده، دریاچه‌ای وسیع در ایالت کارولینای جنوبی بوده و پوشش گیاهی و آبزیان منحصربه‌فردی دارد. در این بسته، 17 گونه ماهی جدید که در میان آن‌ها 10 مورد از سطح Legendary وجود دارد اضافه شده و 3 مسابقه بزرگ مخصوص این دریاچه را نیز می‌توانید تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های FIFA 22 و Moonglow Bay را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bassmaster Fishing 2022 Lake Hartwell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 64bit
Processor: Quad-Core 3.5 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Graphics Card with 2Gb dedicated video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 21 GB available space
Additional Notes: External mouse or compatible Xbox controller required

About This Game :

Get ready to take on the monster Lake Hartwell and the most professional bass fishing tournament – The Bassmaster Classic®. It’s time to go head-to-head with the competition and compete in a 3-round final on the Bassmaster® 2022 Classic venue to become the champion and take home the coveted trophy.
In real life this iconic venue is a 56,000-acre man-made reservoir situated between Georgia and South Carolina and is fed by the Savannah, Tugaloo and Seneca rivers. Explore and fish from the Green Pond boat ramps to the Portman Marina of Lake Hartwell. The venue comes with a variety of habitats and a good population of Largemouth and Spotted Bass, making this a perfect place to test anglers!
Lake Hartwell also comes packed with 3 Pro Challenges to compete directly against the best anglers out there, Mastery Challenges for unique Lake Hartwell clothing, 10 new Legendary fish to hunt down and variety of fish species to land.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 29.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.