دانلود بازی God of War برای PC
دانلود بازی God of War برای PC پارسی گیم

دانلود بازی God of War برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1400 1,917 دیدگاه
837,200 بازدید

دانلود بازی خدای جنگ برای کامپیوتر

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که تاکنون نام سری بازی‌های God of War را نشنیده باشد. نسخه اول این سری جذاب در سال 2005 برای کنسول پلی‌استیشن 2 منتشر شده و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن ماجراجویی در دنیا تبدیل گشت. سونی که انحصار این بازی جذاب را در دست داشت، برای هر کدام از کنسول‌های جدید خودش، این بازی انحصاری را به یک سمبل برند پلی‌استیشن تبدیل کرد، سمبلی که شاید یکی از برترین سری بازی‌های تاریخ در این صنعت باشد. چهارمین نسخه این سری محبوب که با نام God of War منتشر شد، توانست همان فرمول موفق را این بار در دنیایی متفاوت و با ظاهری جدید از کریتوس به خورد طرفداران بدهد. این بازی سال 2018 را برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرشکوه کرد و به قدری موفق ظاهر شد که شرکت سونی تصمیم گرفت انحصار آن را بشکند و نسخه رایانه‌های شخصی بازی را نیز منتشر کند تا دارندگان PC نیز بتوانند از تجربه این شاهکار لذت ببرند.

دانلود بازی God of War برای کامپیوتر

کریتوس، اکنون با ظاهری آرام و پخته

اولین نکته‌ای که در بازی خدای جنگ متوجه می‌شوید، تفاوت سبک رفتار و شخصیت کریتوس است. داستان پس از ماجراهای سه بازی قبلی جریان دارد و حال کریتوس صاحب فرزندی به اسم Atreus بوده و ظاهراً آن خشم و عصبانیت همیشگی‌اش را رها کرده است؛ اما اگر بیشتر دقت کنید، می‌فهمید که این خشم جای خودش را به یک غم و اندوه بزرگ داده که در سراسر حرکات و رفتار کریتوس نمایان است. حال در نقش پدری سخت‌گیر و دلسوز، کریتوس باید فوت و فن زندگی را به Atreus بیاموزد و خطرهای احتمالی را از او دور کند. ماجراهای بازی در سرزمین‌های باستانی اسکاندیناوی و وایکینگی جریان داشته و خدایان نورث مانند Thor، Odin و… در این منطقه یخ‌زده، برفی و زیبا در انتظار شما هستند.

ورود به محیطی جدید و تجربه افسانه‌های تازه

همان طورکه ذکر شد، این بازی در دنیایی کاملاً متفاوت نسبت به سه بازی قبل جریان دارد. شما دیگر در Olympus و نزد خدایان باستانی یونان نیستید و وارد دنیای جدید نورث شده‌اید. سرزمین‌های یخ‌زده و برفی، افسانه‌های محلی، غول‌های یخی، افعی غول‌پیکری که از آن با نام World Serpent یاد می‌شود، سرزمین‌های Asgard و Midgard، Helheim و… همگی برای ماجراجویی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. سازندگان سبک و اقتباس شخصی خودشان از افسانه‌های نورث را در بازی God of War پیاده‌سازی کرده‌اند و به همین دلیل، تجربه‌ای کاملاً منحصربه‌فرد و خاص را از این دنیای جذاب یخ‌زده به خوردتان خواهد داد.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

بازی God of War توسط استدیو SIE Santa Monica Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی God of War با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی God of War

تغییرات عمده در گیم پلی بازی God of War

اولین تغییری که در گیم پلی بازی God of War مشاهده خواهید کرد، تغییر زاویه دوربین به سبک سوم شخص است. از همان صحنه ابتدایی بازی که به شکلی زیبا و سینمایی مستقیم وارد گیم پلی می‌شود، شما درختی تنومند را بر روی شانه‌های خود حمل می‌کنید و بعد از گذشت چند لحظه احساسی، اولین مبارزه را تجربه خواهید کرد. Atreus نقش مهمی را در شکست دادن دشمنان کنار کریتوس ایفا می‌کند و با وجود اینکه بیشتر کار را خودتان با ضربه‌های سهمگین انجام می‌دهید، وجود پسری با چشمان تیزبین و تیرکمانی قدرتمند با تیرهای جادویی، می‌تواند بسیاری از نبردها را به نفع شما تمام کند. علاوه بر این برای عبور از بخش‌های معمایی و پلتفرمر که قسمت مهمی از بازی را تشکیل داده‌اند، باید تعامل خوبی با Atreus داشته باشید.

دانلود زیرنویس فارسی بازی God of War

وجود عناصر قوی نقش‌آفرینی

از دیگر ویژگی‌های بازی God of War وجود عناصر خوب و پرعمق نقش‌آفرینی است. نقشه بازی در سبک جهان‌باز طراحی شده که علاوه بر مسیر اصلی داستانی، مملو از مأموریت‌های فرعی و جانبی است. شما در طول این مأموریت‌ها، کاراکترهای به‌یادماندنی و مهم مختلفی را ملاقات خواهید کرد که هر کدام نقش مهمی در این دنیای بزرگ بازی می‌کنند. در طول گشت‌وگذارهای خود، تجهیزات و زره‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که هر کدام ویژگی و قابلیت مخصوصی را به کریتوس می‌دهند. علاوه بر سلاح جدید شما که یک تبر جادویی با قدرت یخ بوده، در بخشی از داستان سلاح قدیمی و معروف کریتوس را نیز به دست خواهید آورد که مقابل گونه‌ای خاص از دشمنان کارآمد است. علاوه بر این وجود سیستم Level به‌تدریج شما را قدرتمندتر کرده و برای چالش‌های جدید آماده خواهید شد.

گرافیکی زیبا که هنوز هم چشم‌نواز است

با این که نزدیک به 4 سال از انتشار بازی گذشته، این عنوان همچنان یکی از بهترین گرافیک‌ها را در سبک بازی‌های اکشن ماجرایی داشته و تمامی عناصر چشم‌نواز و با جزییات بالایی ساخته شده‌اند. برای انیمیشن‌ها تکنولوژی موشن کپچر جادوی همیشگی‌اش را به رخ می‌کشد و از طرفی انیمیشن‌های صورت کریتوس و Atreus در شرایط مختلف به درستی تغییر می‌کند، برای مثال هنگام اجرای یک ضربه سنگین می‌توانید خشم و فریاد را در صورت کریتوس مشاهده کنید. این بازی نشان می‌دهد که کنسول پلی‌استیشن 4 می‌تواند هنوز هم به‌عنوان یک سخت‌افزار قوی و قابل‌اعتماد برای بازی ویدیویی استفاده شود و قطعاً نسخه کامپیوتر با بهبودها و به‌روزرسانی‌ها، این گرافیک را در سطح بالاتری به خورد مخاطبان این پلتفرم خواهد داد. همچنین پارسی گیم زیرنویس و فارسی ساز بازی God of War را به صورت کاملا رایگان، در اختیار علاقمندان و طرفداران این بازی قرار داده است که می توانید با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و Hellblade: Senua’s Sacrifice را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی God of War با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-2500k (4 core 3.3 GHz) or AMD Ryzen 3 1200 (4 core 3.1 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 (4 GB) or AMD R9 290X (4 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: DirectX feature level 11_1 required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-6600k (4 core 3.5 GHz) or AMD Ryzen 5 2400 G (4 core 3.6 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 (6 GB) or AMD RX 570 (4 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 70 GB available space
Additional Notes: DirectX feature level 11_1 required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

His vengeance against the Gods of Olympus years behind him, Kratos now lives as a man in the realm of Norse Gods and monsters. It is in this harsh, unforgiving world that he must fight to survive… and teach his son to do the same.
Kratos is a father again. As mentor and protector to Atreus, a son determined to earn his respect, he is forced to deal with and control the rage that has long defined him while out in a very dangerous world with his son. From the marble and columns of ornate Olympus to the gritty forests, mountains and caves of pre-Viking Norse lore, this is a distinctly new realm with its own pantheon of creatures, monsters and gods.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 40.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 324 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی God of War در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی God of War نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی God of War کرک شده است ؟

بله. بازی God of War توسط گروه FLT کرک شده است.

۲
آیا سیستم من بازی God of War را اجرا می کند ؟

برای اجرای God of War شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل Intel i5-2500k یا AMD Ryzen 3 1200 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GTX 960 یا AMD R9 290X هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 70 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی God of War را بررسی کنید.

۳
داستان بازی God of War در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان پس از ماجراهای سه بازی قبلی جریان دارد و حال کریتوس صاحب فرزندی به اسم Atreus بوده و ظاهراً آن خشم و عصبانیت همیشگی‌اش را رها کرده است؛ اما اگر بیشتر دقت کنید، می‌فهمید که این خشم جای خودش را به یک غم و اندوه بزرگ داده که در سراسر حرکات و رفتار کریتوس نمایان است. حال در نقش پدری سخت‌گیر و دلسوز، کریتوس باید فوت و فن زندگی را به Atreus بیاموزد و خطرهای احتمالی را از او دور کند. ماجراهای بازی در سرزمین‌های باستانی اسکاندیناوی و وایکینگی جریان داشته و خدایان نورث مانند Thor، Odin و… در این منطقه یخ‌زده، برفی و زیبا در انتظار شما هستند.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1,917 دیدگاه
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    سلام رو سیستم من بالا میاره؟
    کارت گرافیکم gt1030 2g. CPU Ryzen 5 3600. Ram8

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یوسف

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز خیر

  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    آیا این بازی با این سیستم میاد
    ram 16g 3600
    ssd gen 4
    gpu 8gb

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdi

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    و برای God of war 4 دانلود باید کرک ش رو هم دانلود کنیم
    یا کرک داخل فایل هست تو نسخه دودی

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      نسخ های فشرده کررک شده هستند

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    آیا زیر نویس فارسی برای نسخه ی دودی نصب می شه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    mosy

    مهمان

    سلام نصب کردم خطای you need at last d3d featrue level 11-1 میده باید چیکتر کنم؟
    بالاتر گفتین که باید دایرکت ایکس نصب کنم ولی خب کدوم ورژنش؟
    رفتم نسخه 11 رو نصب کردم ولی بازم همین ارو رو میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mosy

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز تمامی ورژن های دایرکت ایکس رو نصب کنید

  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    روی ویندوز 7 هم نصب میشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ناشناس در پاسخ به mohammad

      مهمان

      داش بستگی به مشخصات سیستمت داره

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 1,917 دیدگاه