دانلود بازی The Red Lantern برای PC
دانلود بازی The Red Lantern برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Red Lantern برای PC

پارسی گیم 20 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,005 بازدید

دانلود بازی The Red Lantern برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تا به امروز روایت‌های جذاب متعددی را به خورد ما داده‌اند. ما در قالب بازی‌های ویدیوی به اعماق اقیانوس سفر کرده‌ایم، در کهکشان‌ها با سفینه فضایی گشت‌وگذار کرده‌ایم، مناطق کوهستانی زیبا و تخیلی را درنوردیده‌ایم و بسیاری فعالیت‌های دیگر. این تجربیات منحصربه‌فرد ویژگی اصلی جذاب و سرگرم‌کننده بازی‌های ویدیویی هستند و آن‌ها را از سایر سرگرمی‌ها متمایز می‌کند. بازی The Red Lantern از استودیو Timberline عنوانی ماجرایی و داستان محور بوده که روایت‌های یک دختر تنها در کنار 5 سگ سورتمه‌اش را برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی نقش دختری جوان به اسم Musher را خواهید داشت که در کنار 5 سگ وفادارش زندگی می‌کند. او که در سرزمینی برفی گم شده باید به کمک سورتمه خود راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. در این مسیر پرمخاطره، مشکلات زیادی سر راه او قرار می‌گیرد که به کمک شما باید از پس آن‌ها بر آید. رسیدگی و مراقبت از سگ‌ها، پیدا کردن غذا و محلی برای پناه گرفتن از طوفان برفی، از جمله فعالیت‌هایی است که در این بازی تجربه خواهید کرد.

نکته جالب این بازی امکان انتخاب نوع سگ‌هایی است که شما را همراهی می‌کنند. هر کدام از این سگ‌ها ویژگی‌های رفتاری متفاوتی دارند و به قابلیت‌های ویژه‌ای دسترسی خواهند داشت. گیم پلی بازی در طبیعت زیبا و برفی آلاسکا جریان دارد و مملو از ماجراهای جذاب و گاهی خطرناک است. با پیشروی در بازی تجربه بیشتری کسب کرده و به قابلیت‌های جدیدی دست پیدا خواهید کرد، همچنین می‌توانید سورتمه و سگ‌های خود را با تجهیزات و وسایل مختلف ارتقا دهید. قسمتی از بازی با حالت Zen mode نیز طراحی شده که در آن می‌توانید بدون دغدغه و به‌راحتی، در محیط بازی گشت‌وگذار کنید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Red Lantern با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+ (64 bit)
Processor: Dual Core 2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 9600GT or equivalent / 1 GB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® 7 SP1
Memory: 4 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Red Lantern is a narrative, dog-sledding game about survival.
You play as the Musher as she makes the rash decision to start a new life in Alaska. Along with her best friend Chomper, she assembles a dog sledding team and embarks on a journey to find her new home. Unfortunately, she isn’t quite prepared for this adventure. She must learn to adapt so she can take care of herself and her dogs as they try to find their way through the wilderness.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.