دانلود بازی Far Cry 6 برای PC
دانلود بازی Far Cry 6 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Far Cry 6 برای PC

پارسی گیم 14 خرداد 1401 850 دیدگاه
445,343 بازدید

دانلود بازی Far Cry 6 برای کامپیوتر

یکی از نوآوری‌های ایجاد شده در بازی‌های شوتر اول‌شخص توسط استودیو Ubisoft انجام شد که در آن آزادی عمل سبک Sandbox را با عناصر اکشن و جذاب شوتر اول‌شخص تلفیق کرد و سری محبوبی با نام Far Cry را پدید آورد. سری بازی‌های Far Cry یکی از محبوب‌ترین عناوین در سبک اکشن شوتر اول‌شخص بوده که علاوه بر گیم پلی جذاب و اکشن، آزادی عمل بالا و دنیاهای گسترده‌ای را برای گشت‌وگذار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شما در این بازی‌ها وارد نقشه‌ای وسیع شده که آزاد هستید در آن به اکتشاف پرداخته، مأموریت فرعی انجام دهید، پرواز کنید و به شکار بروید. در کنار این موارد همواره باید با یک دیکتاتور محلی که کنترل آن سرزمین را در دست داشته وارد جنگ شده و مردم را از ظلم و ستم او نجات دهید. بازی Far Cry 6 (فارکرای 6) جدیدترین نسخه این سری است که توسط Ubisoft منتشر شده و این بار باید وارد جزیره‌ای استوایی شده و با دیکتاتوری به اسم Anton Castillo مقابله کنید.

فارکرای 6 این بار در جزیره یارا

دانلود بازی Far Cry 6اگر از طرفداران قدیمی این سری بازی‌ها باشید، میدانید که شماره اول و سوم بازی Far Cry در یک جزیره سرسبز و استوایی جریان داشت. مسیر این سری اما پس از آن مناطق مختلفی از کره زمین را برای گشت‌وگذار در اختیار بازیکنان قرار داد که هر کدام منحصربه‌فرد بودند. از قاره بیابانی و خطرناک آفریقا در شماره دوم گرفته تا کوهستان‌های نپال در شماره چهارم و یا مناطق روستایی و سرسبز ایالات‌متحده در شماره پنجم. اما از نظر طرفداران، محبوب‌ترین شماره سری Far Cry، شماره سوم بود که آن هم در یک منطقه سرسبز استوایی و مملو از جزیره و سواحل زیبا جریان داشت.

استودیو Ubisoft با هوشمندی تصمیم گرفت حال و هوای بازی Far Cry 6 را نیز دوباره به همان سبک استوایی برگرداند تا توجه طرفداران قدیمی خودش را بیشتر جلب کند. حال بازیکنان می‌توانند در کنار گرافیکی زیبا و امروزی، تجربه‌ای نوستالژیک و جذاب مشابه با شماره سوم داشته باشند. بازی در جزیره‌ای استوایی به اسم Yara جریان داشته که ارتباطش با دنیا تقریباً قطع بوده و به‌صورت خودمختار و مستقل اداره می‌شود.

دیکتاتوری در این سرزمین بیداد کرده و بسیاری از مردم آن درگیر فقر هستند. رهبر این سرزمین که Anton Castillo نام داشته، تلاش دارد تا بار دیگر این کشور را به شکوه سابقش برگرداند و حاضر است برای رسیدن به این هدف، از هر روش ظالمانه‌ای استفاده کند. پسرش Diego نیز در این مسیر همراهش شده اما حکومت مستبدانه آن‌ها، شعله‌های یک انقلاب را روشن کرده و شما نیز در همین برهه از زمان وارد جزیره می‌شوید.

حفظ اصول همیشگی Far Cry در کنار محتوای جدید

یکی از ویژگی‌های سری بازی‌های Far Cry که به آن انتقادهایی نیز وارد شده، شباهت بسیار زیاد تمامی عناوین آن با یکدیگر است. گویا سازندگان نمی‌خواند قدم‌های بلندی برای فاصله گرفتن از اصول اولیه موفقی که بنا کرده‌اند بردارند و همواره همان سبک کلاسیک تلفیقی Sandbox و شوتر اول‌شخص را به خورد بازیکن می‌دهند. بازی فارکرای 6 نیز از این قاعده مستثنا نیست و قطعاً برای یک هوادار دوآتشه این سری طراحی شده تا بیشتر بتواند «Far Cry» بازی کند.

طبق معمول شما در وسط هرج‌ومرج بزرگی وارد داستان خواهید شد. برخلاف شماره‌های قبلی، کاراکتر شما هیچ ارتباط نزدیکی با شخصیت منفی داستان، Anton Castillo، ندارد و به نوعی او اصلاً از وجود شما بی‌خبر است. اگر عناوین قبلی را تجربه کرده باشید، همواره تعامل نزدیک بین کاراکتر خودتان و شخصیت منفی را شاهد بودید اما اینجا کمی داستان متفاوت است.

کاراکتر شما یکی از افراد محلی جزیره با نام Dani Rojas است که جنسیتش را خودتان می‌توانید تعیین کنید. در این ماجرا، با افراد مختلفی در جای‌جای این سرزمین ملاقات کرده و به موفقیت این انقلاب نوظهور کمک خواهید کرد. ازلحاظ گیم پلی، با عناصر کلاسیک و اصیل سری Far Cry روبه‌رو هستید. علاوه بر تیراندازی‌های جذاب و اکشن، محیطی وسیع و گسترده برای گشت‌وگذار در اختیار شما است که در آن می‌توانید آزادانه بچرخید و کارهای مختلفی انجام دهید. سبک و سیاق استوایی محیط این بازی، طعمی نوستالژیک از شماره سوم و اول را بار دیگر به خوردتان می‌دهد.

الهام گرفتن از بازی‌های دیگر و همراهان متفاوت

یکی از نوآوری‌های بازی Far Cry 6، الهام گرفتنش از عناوینی مثل Just Cause بوده که تا حدودی تعامل شما با محیط را تحت تأثیر قرار می‌دهد. جزیره Yara درگیر جنگی داخلی بوده و هرج‌ومرج در تمام نقاط آن مشاهده خواهد شد. نیروهای رژیم Castillo دائم در جزیره گشت‌وگذار کرده و در صورت دیدن موارد مشکوک از جانب کاراکترتان به شما مهلت نداده و شلیک می‌کنند. سیستم تعقیب بازی مانند سری Just Cause بوده و هر چه دردسر بیشتری ایجاد کنید، نیروهای بیشتر و قدرتمندتری برای مقابله با شما فرستاده می‌شوند تا جایی که به نیروهای گارد ویژه برخورد کنید که تا دندان مسلح بوده و زره‌پوش هستند.

. نکته جالب این است که چون خودتان یکی از محلی‌های جزیره هستید، اگر سلاحتان را غلاف کنید کسی برایتان مزاحمت ایجاد نمی‌کند و می‌تواند بدون مشکل در همه‌جا گشت‌وگذار کنید. این بازی سیستم ساخت‌وساز متنوع و عمیقی دارد که توسط آن می‌توانید ابزارها و سلاح‌های دست‌ساز مخرب و خطرناکی بسازید. این سیستم مدیون بازی Far Cry New Dawn بوده و اینجا با بهینه‌سازی بهتری حضور پیدا کرده است. این ساخت‌وساز در مقرهای اصلی نیز حضور داشته و به کمک آن می‌توانید ساختمان‌های جدیدی با قابلیت‌های مختلف بسازید.

همچنین حیوانات جذابی را می‌توانید به‌عنوان همراه در کنار خود داشته باشید که ازجمله آن‌ها می‌توان به یک تمساح اهلی اما خطرناک، یک خروس‌جنگی بامزه و همچنین سگی کوچک اشاره کرد که می‌تواند حواس دشمنان را پرت کرده و به شما فرصت غافلگیر کردن آن‌ها را بدهد.

گرافیکی زیبا و چشم‌نواز

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی فارکرای 6 گرافیک زیبا و مدرنش است که جزیره Yara را به زیبایی هر چه تمام‌تر پیش چشمانتان به نمایش خواهد کشاند. این جزیره استوایی مملو از پوشش‌های گیاهی متنوع، گونه‌های جانوری و سواحل زیبا بوده که می‌توانید در آن غروب آفتاب را تماشا کنید. پشتیبانی از Ray Tracing و DLSS هم ورود این بازی به نسل جدید را تضمین کرده و روی سخت‌افزارهای جدید، تصاویر خارق‌العاده‌ای خلق می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Just Cause 4 و Far Cry 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Far Cry 6 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: AMD Ryzen 3 1200 – 3.1 GHZ or Intel i5-4460 – 3.2 GHZ
GPU: AMD RX 460 – 4 GB or NVIDIA GTX 960 – 4 GB
RAM: 8 GB (Dual-channel mode)
Storage: 60 GB HDD (SSD Recommended)

سیستم پیشنهادی :

CPU: AMD Ryzen 5 3600X – 3.8 GHZ or Intel i7-7700 – 3.6 GHZ
GPU: AMD RX VEGA64 – 8 GB or NVIDIA GTX 1080 – 8 GB
RAM: 16 GB (Dual-channel mode)
Storage: 60 GB HDD (SSD Recommended)

سیستم حرفه ای :

CPU: AMD Ryzen 7 5800X – 3.7 GHZ or Intel i7-10700k – 3.8 GHZ
GPU: AMD RX 6800 – 16 GB or NVIDIA RTX 3080 – 10 GB
RAM: 16 GB (Dual-channel mode)
Storage: 60 GB HDD (SSD Recommended) + 37 GB for HD textures (optional)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Yara, a tropical paradise frozen in time. As the dictator of Yara, Anton Castillo is intent on restoring his nation back to its former glory by any means, with his son, Diego, following in his bloody footsteps. Their oppressive rule has ignited a revolution.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 80.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 120 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Far Cry 6 در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Far Cry 6 نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی فارکرای 6 برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Far Cry 6 برای کامپیوتر 70 گیگابایت است.

۲
آیا سیستم من بازی Far Cry 6 را اجرا می کند ؟

برای اجرای Far Cry 6 شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-4460 یا AMD Ryzen 3 1200 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک AMD RX 460 یا NVIDIA GTX 960 هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 60 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Far Cry 6 را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Far Cry 6 در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی در جزیره‌ای استوایی به اسم Yara جریان داشته که ارتباطش با دنیا تقریباً قطع بوده و به‌صورت خودمختار و مستقل اداره می‌شود. دیکتاتوری در این سرزمین بیداد کرده و بسیاری از مردم آن درگیر فقر هستند. رهبر این سرزمین که Anton Castillo نام داشته، تلاش دارد تا بار دیگر این کشور را به شکوه سابقش برگرداند و حاضر است برای رسیدن به این هدف، از هر روش ظالمانه‌ای استفاده کند. پسرش Diego نیز در این مسیر همراهش شده اما حکومت مستبدانه آن‌ها، شعله‌های یک انقلاب را روشن کرده و شما نیز در همین برهه از زمان وارد جزیره می‌شوید.

۴
بازی Far Cry 6 برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Far Cry 6 توسط استدیو یوبی سافت برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 850 دیدگاه
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    کاش تو توضیحات دانلود می‌گفتید اول باید dodi رو دانلود کنیم بعد فایلهای hd texture رو…الان hd رو دانلود کردم حالا باید دوباره dodi رو دانلود کنم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 850 دیدگاه