دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Legend of the Kestrel Lancers برای PC
دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Legend of the Kestrel Lancers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Legend of the Kestrel Lancers برای PC

پارسی گیم 2 مهر 1400 بدون دیدگاه
4,080 بازدید

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Legend of the Kestrel Lancers برای کامپیوتر

عناوین جنگی به‌خصوص اگر در سبک و سیاقی آینده‌گرایانه و علمی تخیلی طراحی شوند به‌شدت می‌توانند برای بازیکن سرگرم‌کننده و مهیج باشند. دنیای آینده می‌تواند جنگ‌افزارهای خیالی و مهیجی را به بطن بازی اضافه کند و هیجان بیشتری در اختیار بازیکن قرار دهد. بازی MechWarrior 5 Mercenaries از استودیو Piranha Games عنوانی در سبک شوتر و اکشن بوده که کنترل ربات‌های جنگی بسیار پیشرفته و غول‌پیکر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با آن‌ها وارد نبردهایی مهیج شوید. به‌تازگی بسته الحاقی Legend of Kestrel Lancers هم برای بازی منتشر شده است.

MechWarrior 5 Mercenaries Legend of the Kestrel Lancersدر بسته الحاقی Legends of the Kestrel Lances با ملحق شدن به گروهی جدید، موج چهارم جنگ را تجربه خواهید کرد. بخش داستانی جدیدی به بازی اضافه شده که شامل 14 مرحله است و مأموریت‌های جدید و جذابی را برای فراهم می‌کند. علاوه بر این 20 مدل جدید از ربات‌های جنگی اضافه شده و محیط‌های شهری جدیدی را برای نبرد تجربه خواهید کرد. تجهیزات تازه و متفاوتی هم برای خریداری و ارتقا دادن ربات خود در دسترس خواهید داشت.

بازی در سال 3015 میلادی جریان دارد و بشریت تعداد بسیاری از منظومه‌ها را فتح کرده در آن کلونی‌های جدید خودش را تشکیل داده است. این اکتشافات آن‌ها را به منطقه‌ای جدید در کهکشان به اسم Inner Sphere رسانده. جامعه انسانی اکنون به گروه‌ها و فرقه‌های مختلفی تبدیل شده که دائم با یکدیگر در حال جنگ بر سر کنترل مناطق بیشتر هستند تا بتوانند منابع ارزشمند آنجا را برای خود مصرف کنند. شما در نقش مزدورانی هستید که از این موقعیت بهترین استفاده را کرده و با استفاده از جنگ‌افزارهای خود، به این نبردهای مهیج ملحق می‌شوید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص، کنترل ربات‌هایی جنگی و غول‌پیکر با نام BattleMech را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر سری Titanfall را تجربه کرده باشید، با این سبک از گیم پلی تا حدی آشنا هستید. درون بازی بیش از 50 مدل از این ربات‌ها با قابلیت‌های منحصربه‌فرد و سلاح‌های مخصوص وجود داشته و هیچ‌کدام از آن‌ها شبیه به هم نیستند. همچنین می‌توانید با استفاده از منابع و پولی که به دست می‌آورید، اجزای مختلف آن‌ها را ارتقا داده و قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی آن‌ها را بهبود بخشید.

همچنین شما رهبر گروه خود بوده و باید سایر موارد را مانند استخدام اعضای جدید، خریداری ربات‌ها را مدیریت کرده و روابط خود با سایر گروه‌ها و فرقه‌ها حفظ کنید. میدان‌های نبرد مملو از لحظه‌های مهیج و سرگرم‌کننده است و مبارزه در قالب این ربات‌های پیشرفته به‌شدت لذت‌بخش خواهد بود. تقابل شما با ربات‌های دشمن که مانند شما قدرتمند هستند هم چالش جذاب و جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Arma 3 و Titanfall 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Legend of the Kestrel Lancers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i3-7100/AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770/AMD Radeon R9 280X
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Broadband internet connection is needed to play and host Co-op games. Internet Connection is NOT Required for Single player once the game is downloaded.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit version)
Processor: Intel Core i7-6700K/AMD Ryzen 7 1700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070/AMD RX Vega 56
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Broadband internet connection is needed to play and host Co-op games. Internet Connection is NOT Required for Single player once the game is downloaded.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The year is 3015. Humanity has colonized thousands of systems across a vast region of space splintered by centuries of conflict. The battlefields of the future are dominated by MechWarriors, elite pilots of hulking machines of war known as BattleMechs. It is a lucrative time to be a mercenary. A World of Destruction – Level entire cities and decimate armies of enemy forces while piloting hundreds of unique BattleMech variants. Seek The Truth – Follow a path of interstellar intrigue in a quest for glory and revenge as the leader of a mercenary company reborn in the flames of near destruction. The Merc Life – Manage the intricacies of running an expanding company, from the maintenance and acquisition of BattleMechs to the hiring of fellow MechWarriors. Fight Together – Fight alongside your friends with four-player PvE co-op support.
Fight in battles set during the famous Inner Sphere conflict and experience first-hand the frontlines of the 4th Succession War with 14 new campaign missions

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.