دانلود بازی Sonic Colors Ultimate برای PC
دانلود بازی Sonic Colors Ultimate برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sonic Colors Ultimate برای PC

پارسی گیم 17 شهریور 1400 17 دیدگاه
13,804 بازدید

دانلود بازی Sonic Colors Ultimate برای کامپیوتر

یکی از شخصیت‌های محبوب کارتونی که جایگاه مناسبی در جوامع دارد، کاراکتر Sonic است که یک موجود جذاب کارتونی بوده و به‌سرعت سرسام‌آور حرکتش معروف است. محبوبیت او باعث شده که نه‌تنها در سریال‌های کارتونی تلویزیونی حضور داشته باشد، بلکه پای او به دنیای وسیع بازی‌های ویدیویی نیز باز شود و عناوین زیادی بر محوریتش ساخته شود. بازی Sonic Colors Ultimate از استودیو Blind Squirrel Entertainment عنوانی جدید و مهیج با محوریت کاراکتر Sonic است که می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای برایتان رقم بزند.

داستان در مورد کارهای پلید شخصیت منفی معروف سری Sonic یعنی همان Dr. Eggman است که این بار یک شهربازی فضایی و بزرگ بنا کرده که مملو از وسایل جذاب، رنگارنگ و سرگرم‌کننده بوده اما هدف او اسیر کردن یک نژاد بیگانه به اسم Wisp است که بتوانید رازهای قدرت فوق‌العاده آن‌ها را کشف کرده و از آن سوءاستفاده کند. Sonic باید با استفاده از سرعت بسیار بالایی که دارد این موجودات بیگانه را آزاد کرده و قدرت آن‌ها را برای شکست Eggman به کار بگیرد.

مراحل بازی در 6 دنیای مختلف و رنگارنگ تقسیم می‌شوند که هرکدام دشمنان، موانع و چالش‌های مخصوص به خود را دارند. این نسخه از بازی نه‌تنها جلوه‌های بصری و گرافیک را بهبود داده، بلکه حالت‌های جدیدی برای بازی کردن را اضافه کرده و گیم پلی را بهبود بخشیده تا بهترین تجربه را از آن داشته باشید. گیم پلی همان‌طور که انتظارش را خواهید داشت، به کنترل Sonic با سرعت سرسام‌آورش خلاصه می‌شود که لحظاتی مهیج، جذاب و هیجان‌انگیز را درون خود پدید می‌آورد. مانور دادن با این سرعت بالا در میان موانع و خطرهای مختلفی که وجود دارد باعث می‌شود ساعت‌ها از بازی لذت ببرید.

این موضوع که مراحل بازی در یک شهربازی فضایی نیز طراحی شده‌اند به مهیج‌تر شدنش کمک شایانی کرده است. قابلیت‌های جدیدی که Wisp‌ها در اختیار Sonic قرار می‌دهند نیز چند لایه به گیم پلی اضافه کرده تا برای مثال بتوانید پرش‌های بلندتری انجام داده و یا از درون اشیا جامد عبور کنید. گرافیک زیبا و بهبودیافته بازی هم تصاویر رنگارنگ و زیبایی را پیش چشمانتان خلق می‌کند تا تجربه شما بیش ‌از پیش سرگرم‌کننده و لذت‌بخش شود.

در ادامه برای دانلود بازی Sonic Colors Ultimate با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: نسخه ی قرار گرفته، نسخه ی Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join Sonic in the high-speed adventure of a lifetime! The evil Dr. Eggman has built a gigantic interstellar amusement park bursting with incredible rides and colorful attractions – but he’s powering it with a captured alien race called “Wisps.” Use Sonic’s lightning speed to free the Wisps and learn the secrets of their amazing powers as you explore six unique colorful worlds, each filled with dangerous enemies and hurdles to overcome. Now with stunning upscaled visuals, additional features, a new game mode, and enhanced gameplay- it’s the Ultimate Sonic Colors experience. Sonic will be tested on this exciting journey to free the Wisps – but with their help, and yours, it’s a test he’ll pass with flying Colors!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    Araz

    مهمان

    خاطراتم زنده شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Motin Gamer

    مهمان

    سلام
    آیا این بازی روی سیستم من اجرا میشه؟
    رم12
    ویندوز10
    گرافیک 2گیگ nvidia geforce gt 610
    سی پی یو Intel Core i5 3.2Gh

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Motin Gamer

      پشتیبانی

      توجه: نسخه ی قرار گرفته، نسخه ی Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد

  • Avatar

    پوریا

    مهمان

    سلام این سیستم ساپورت میکنه شبیه ساز را؟
    Cpu:i5-3720 3.2
    (Gpu:gt 740 2gb (6gb
    Ram:8gb
    Os:win10pro
    جواب بدین ممنون میشم اگر نمیکشد بگید لتفا چه سیستمی میکشد ممنون میشم با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    MR PLAYER

    مهمان

    سلام و خسته نباشید این بازی کرک شده کی اونو توی سایتتون قرار میدید ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به MR PLAYER

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه فیتگرل کرک شده

    • Avatar

      MR PLAYER در پاسخ به MR PLAYER

      مهمان

      نه فقط نسخه ی کرک codex و cpy برای pc هستش .

  • Avatar

    Super sonic

    مهمان

    لطفاً نسخه ی اصل کامپیوتر را بزارید کامپیوتر من گیمینگ هم هست اما با کلی دردسر میاره بازی رو نود 32 هم yuzu را ویروسی می‌گرفت همش نیومد رو صفحه قیر فعال هم نمیشد می گفت حتما باید این رو پاک کنه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Super sonic

      پشتیبانی

      آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر رو غیر فعال کنید و اعتماد سازی بازی رو انجام بدین

  • Avatar

    سونیک ماجراجو

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید. من بازی رو دانلود و نصب کردم ولی وقتی روی بازی کلیک میکنم بازی کرش میده…
    سیستم من اینه :
    سی پی یوی i5 با سرعت 2.70
    گرافیک 4600 مگابایت
    رم 8
    حافظه ی 500 گیگ
    ویندوز 7 64 بیتی
    ممنون میشم بگید مشکلش چیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سونیک ماجراجو

      پشتیبانی

      استفاده از گرافیک آنبورد برای اجرای بازی ها اصلاً مناسب نیست

  • Avatar

    ali

    مهمان

    خیلی بازی جذابیه. یاد خاطرات قدیم افتادم.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سونیک ماجراجو

    مهمان

    ببخشید امولاتور Yuzu چیه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ali در پاسخ به سونیک ماجراجو

      مهمان

      شبیه ساز Nintendo Switch برای راه اندازی بازی های این کنسول روی کامپیوتر هست. دقیقاً مثل امولاتور Dolphin که شبیه ساز کنسول های Nintendo Wii و Nintendo GameCube روی کامپیوتر هست. من یادمه که حدود 11 سال پیش، وقتی که بازی اوریجینال Sonic Colours به بازار عرضه شده بود، از امولاتور دولفین برای راه اندازی کردنش روی کامپیوتر استفاده می کردند. البته نسخه PC این بازی همین امروز تازه منتشر شده. نسخه‌ بالا، مربوط به کنسول Nintendo Switch هست که هفته پیش عرضه شده بود. برای نسخه رسمی کامپیوتر باید یه کم دیگه منتظر بشینی ولی تا اون موقع میتونی از این نسخه لذت ببری.

    • Avatar

      Motin Gamer در پاسخ به سونیک ماجراجو

      مهمان

      یه مبدل دیگه واسه ی بازی های نینتندو سوییچ روی کامپیوتر.

  • Avatar

    سونیک ماجراجو

    مهمان

    سلام . ممنون از قرار دادن این بازی در سایت کامل و خوبتون . یه سوال کوچیک داشتم . کرک بازی همراه فایل هست یا هنوز نیامده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سونیک ماجراجو

      نویسنده

      سلام
      همونطور که نوشتیم نسخه PC این بازی هنوز کرک نشده. نسخه قرار داده شده نسخه Nintendo Switch هست که با امولاتور Yuzu روی کامپیوتر اجرا میشه.