دانلود بازی The Legend of Zelda Skyward Sword HD برای PC
دانلود بازی The Legend of Zelda Skyward Sword HD برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Zelda Skyward Sword HD برای PC

پارسی گیم 29 تیر 1400 بدون دیدگاه
8,416 بازدید

دانلود بازی The Legend of Zelda Skyward Sword HD برای کامپیوتر

سری بازی‌های The Legend of Zelda را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عناوین شرکت بزرگ Nintendo دانست. این بازی که شماره‌های بسیاری از آن منتشرشده، در نقش اکشن ماجرایی بوده و دنیای فانتزی و جذابی را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword شماره شانزدهم سری است که به‌تازگی نسخه بازسازی‌شده آن منتشر گشته تا بازیکنان یک‌بار دیگر بتوانند این عنوان محبوب را تجربه کنند.

بازی در جزیره‌ای معلق به اسم Skyloft و سه منطقه زمینی دیگر جریان دارد و شما بار دیگر باید کنترل کاراکترLink با شمشیر و سپر معروفش را در دست بگیرید. Link که به‌تازگی از پس امتحان‌های خود برآمده، عاشق پرنسس Zelda می‌شود. اما در رویدادی، Zelda توسط گردبادی تیره‌رنگ به آسمان رفته و ناپدید می‌شود. Link به دنبال او وارد جزایر معلقی شده و ماجراجویی خودش را برای پیدا کردن Zelda و همچنین برملا کردن رازهای پنهان دنیای فانتزی بازی آغاز می‌کند.

گیم پلی ساده بازی ترکیبی از مبارزات و حل کردن معماهای فیزیکی است. کاراکتر شما با ضربات شمشیر صدمه میزند و با سپری که در دست دارد از خود محافظت می‌کند. کنترل Link به لطف بازسازی بازی بهبودیافته و مکانیک‌های ساده‌تری را ارائه می‌دهد. به دلیل وسعت نقشه بازی و وجود مأموریت‌های فرعی و اصلی فراوان، تکراری شدن از گیم پلی بازی جداشده است و هرلحظه از ماجراجویی شما خاص و منحصربه‌فرد تلقی می‌شود. همچنین این نسخه بازسازی‌شده، گرافیک این عنوان قدیمی را دستخوش تغییراتی کرده تا باوجوداینکه سن و سالی از بازی می‌گذرد، گرافیکی قابل‌قبول و درخور نسل امروز را به بازیکن ارائه دهد.

این بازی فرصت مناسبی است تا اگر طرفدار سری محبوب Zelda هستید، بار دیگر نسخه بهینه‌سازی شده آن را تجربه کرده و از ماجراجویی‌های جذاب، مهیج و فانتزی آن لذت ببرید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Zelda Skyward Sword HD با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu/Ryujinx قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take to the skies, draw your sword, and experience the earliest story in the Legend of Zelda™ series. Join Link in his high-flying quest to save Zelda, a childhood friend who must confront her destiny. Soar between floating islands and descend to the treacherous surface world in this updated HD version of the Legend of Zelda: Skyward Sword game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.