دانلود بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance برای PS5
دانلود بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance برای PS5

پارسی گیم 29 خرداد 1400 بدون دیدگاه
1,242 بازدید

دانلود بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance برای پلی استیشن 5

یکی از عبارت‌هایی که به‌مرور و با گذشت زمان به یک مکتب در بازی‌های ویدیویی تبدیل شد، عبارت Dungeons & Dragons بود. این عبارت در اصل یک بورد گیم فیزیکی در سبک نقش‌آفرینی بود که در آن بازیکنان، قهرمان‌های خود را ساخته، تجهیز کرده و آن‌ها را راهی ماجراجویی‌های خیالی و فانتزی می‌کردند. محبوبیت و عمق این بازی باعث شد تا بازی‌های ویدیویی زیادی در سبک نقش‌آفرینی از آن اقتباس شود که بازی Dungeons & Dragons: Dark Alliance از استودیو Tuque Games جدیدترین عنوان در آن‌ها است. این سبک از بازی‌ها، عمیق‌ترین قوانین نقش‌آفرینی D&D را در بطن گیم پلی خود وارد می‌کنند.

داستان بازی در سرزمین Icewind Dale جریان داشته که با اقتباس از کتاب اول در سری Icewind Dale Trilogy به وجود آمده است. شما به چهار قهرمان مختلف در بازی دسترسی خواهید داشت که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. شما با انجام مأموریت‌های مختلف و گشت‌وگذار در دنیای فانتزی بازی، به‌مرور قدرتمندتر می‌شوید و آیتم‌ها و تجهیزات بهتر در کنار قابلیت‌های جدیدتری برای کاراکترهای خود به دست می‌آورید تا برای چالش‌های سخت‌تر بازی آماده شوید.

گیم پلی بازی در سبک اکشن بوده و با زاویه دوربین سوم شخص، مبارزات مهیج و جذابی را برای شما آماده کرده است. علاوه بر سلاح‌های مختلفی که در اختیار کاراکترهای شما قرار خواهد گرفت، قابلیت‌های جادویی آن‌ها نیز در این نبردها برگ برنده‌ای برایتان خواهد بود. همچنین بازی قابلیت Co-op داشته و شما می‌توانید با 3 نفر از دوستان خود به‌طور هم‌زمان وارد دنیای جذاب بازی شده و در آن ماجراجویی کنید.

از دیگر ویژگی‌های این بازی، حضور عناصر مختلف از بازی D&D است. برای مثال بسیاری از هیولاها و دشمنان معروف این بازی مانند غول‌های یخی، اژدها و … در آن وجود دارند. همچنین سرزمین Icewind Dale که بازی در آن جریان دارد از سرزمین‌های معروف D&D بوده و ماجراهای مهیجی در آن انتظارتان را می‌کشد تا تجربه‌ای خالص و کلاسیک از یک بازی نقش‌آفرینی اکشن با گرافیکی زیبا و چشم‌نواز که مناسب نسل جدید بازی‌ها است، برای شما به ارمغان آورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wolcen: Lords of Mayhem و Hood Outlaws and Legends را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dark Alliance brings to life the world of Dungeons & Dragons in an explosive action brawler filled with real-time combat and dynamic co-op.
Frost giants and vengeful dragons roam unchecked through Icewind Dale as invading armies of evil grow stronger every day. Now four heroes must beat back the onslaught of creatures and defend against the dark.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 32.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.