days-gone-image
یحیی رحیمی

حجم آپدیت روز اول بازی Days Gone اعلام شد: فضای مناسبی کنار بگذارید

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
881 بازدید

یکی دو روز تا عرضه بازی Days Gone مانده است و در حال حاضر فایل های نصبی این بازی نیز روی پارسی گیم آپلود شده است.مدت زیادی است که توسعه بازی به پایان رسیده است و اگر یادتان باشد چند وقت پیش بود که Days Gone به مرحله طلایی شدن رسید. حالا به تازگی حجم فایل آپدیت این بازی منتشر شده است و مانند دیگر بازی های هم رده، شاهد حجم بالایی هستیم.

این آپدیت نسخه بازی را به 1.03 می رساند و البته در نوع خودش آپدیت حجیمی است و احتمالا برای رفع باگ های متعدد منتشر شده است. ابا این حساب آپدیت 1.03 حدود 17.2 گیگابایت حجم دارد و البته فایل نصبی این آپدیت 21.42 گیگابایت حجم دارد. هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی را شاهد هستیم و البته یکی از کاربران Reddit گفته است که این آپدیت تنها نقش رفع باگ و البته حل مشکلات ذخیره سازی بازی را دارد و بازهم 17 گیگابیتت برای چنین کاری اندکی زیاد است.

جالب است که حجم فایل نصبی Days Gone نیز 67 گیگابایت اعلام شده است و این نیز درنوع خودش حجم زیادی است و در نتیجه باید فضای زیادی روی کنسول خود خالی کنید. تازه آپدیت روز اول نیز هست و رفع باگ زیادی را شاهد هستیم. Days Gone ما را در دنیایی جهان باز و پر از موجودات عجیب قرار می دهد که دست به دست هم داده اند تا نسل بشر را از بیخ و بن نابود کنند و باید در این خیل عظیم زامبی ها زنده بمانید و پولی نیز به جیب بزنید.

Days Gone قرار است که روز 26 آوریل به صورت اختصاصی برای کنسول PS4 عرضه شود و همچنین نقد و بررسی های اولیه نیز یک روز قبل تر در دسترس ما قرار می گیرد و می توانیم بدانیم که آیا منتقدان روی خوش به آن نشان داده اند یا خیر. سونی اخیرا ویدیوی جالبی از دنیای Days Gone منتشر کرده است که فرصت تماشای آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.